Hakutulokset

1. P

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

Niin ja omat pojat on Jani Eero Samuel Rami Daniel
  2. P

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

\ Ihana :heart:
  3. P

Keiteleläisiä??

Ei täällä sattuisi yhtään Keiteläistä äitiä palstailemaan? Me ollaan just muutettu Jyväskylästä Keiteleelle ja ois kiva jutella/tutustua muiden paikkakunnan äitien kanssa. Tiedän, että täällä on lapsiperheitä, mutta mistä heidät voisi tavoittaa näin kesän korvilla kun kuulemma perhekerhokin on...
  4. P

Keiteleläisiä??

Ei täällä sattuisi yhtään Keiteläistä äitiä palstailemaan? Me ollaan just muutettu Jyväskylästä Keiteleelle ja ois kiva jutella/tutustua muiden paikkakunnan äitien kanssa. Tiedän, että täällä on lapsiperheitä, mutta mistä heidät voisi tavoittaa näin kesän korvilla kun kuulemma perhekerhokin on...
  5. P

Jyväskylän tapaaminen???

Mun täytyy nyt perua se tuleminen. Aika ja paikka sopis kyllä, mutta just vasta tajusin että sehän on tosiaan 29 päivä.. meillä kun on 28.päivä meidän 2v hääpäivä ja mennään sillon miehen kanssa syömään, niin en sit viitsi tulla heti toisena päivänä perään mässyttämään :) Mutta oikein hyvät...
  6. P

Kotisivuja päivitetty

Valokuvia on tullut lisää ja Samuelin kehitys osiokin on päivitetty.. ja osoite siis http://koti.mbnet.fi/jalot Puumerkkiä vieraskirjaan, kiitos =)
  7. P

Jyväskylän tapaaminen???

Tulossa ollaan. 29 päivä sopii ja kellonaikakin on hyvä jos on tuolloin 17-18. Ja Rossokin käy hyvin.
  8. P

Jyväskylän tapaaminen???

Mihis kaikki on hävinny? Mua kans kiinnostais et millon se tapaaminen on ja missä???
  9. P

Miltä tuntuu oma keho vauvan raskauden ja synnytyksen jälkee

Saamattomuutta, sitä se on. Pienen päänuppini surkeeta itsekuria :ashamed: Kaikkee hyvää mässäilen aina kun mahdollista :x Mun täytyy kans myöntää että kyllä mua välillä harmittaa ihan hirveesti. Kun aloin poikaa odottaa, niin olin just ihannemitoissani, niin hoikka ja kiinteä kuin vaan voin...
  10. P

Jyväskylän tapaaminen???

Mä huomasin tän vasta nyt! Mäkin oisin mielelläni tulossa..
  11. P

Lapsivesipunktio

\ Tää on aika jännä juttu. Mä olin 21-vuotias kun sain down-pojan. Tämä tuli aivan yllätyksenä, eli ei siis käyty missään seulonnoissa. Mutta kun kirjoitit että mietit miten homma menee kun sinusta aika jättää.. Niin mä oon miettinyt tuota kuolema-asiaa myös, mutta niinpäin että...

Yhteistyössä