Miltä tuntuu oma keho vauvan raskauden ja synnytyksen jälkee

syysmamma-82 harmaan
pakko myöntää että aika laihalta(vaikka ylipainoa vieläkin)...lihoin odotus aikana 200g ja synnytyksen jälkeen on 10kiloa paino tippunut...tästä nyt 2,5kk...alamaha on kyl aika löllöö mut kaitpa se siitä kun uskaltaa alottaa jumppaamisen..häntäluu vieläkin niin kipee ettei oo uskaltanu.

sinisilmä harmaana
Ihan hyvältä :D Kaikki mitä tuli on lähteny. Raskausaikana takapuoli pieneni :whistle: eikö ole omituista? Maha ei ihan yhtä kiinteä ole kuin mitä ennen raskautta mutta kelpaa se näinkin.. Kyllä olen näin kelvannut miehelleni ja pojalleni, eikä muille tarvitse kelvata!

suurperheellinen
Mulla kestää aina joku puoltoista vuotta enneko michelinmaha häviää ja kovalla jumpalla(ei sitä viitti kun on ihan pikkanen nyytti kun ei tunnu tärkeeltä)saa kroppansa näyttämään suht hyvältä.Ja yleensä kuukaus pari sen jälkeen kun oon mielestäni trimmi niin tuun raskaaksi :LOL: ..näin on nyt käyny jo aikas monta kertaa heh.

No jos se oma keho on ollut tosi timmissä kunnossa ENNEN raskautta, niin kai se harmittaisi, jos olisi 20 kiloa ylimääräistä, mutta mulla kävi siten onnekkaasti, että ennen raskautta olin 75 kiloinen ja nyt 7 kk synnytyksestä painan 70 kiloa, ja olen paremmassa kunnossa kun vuosiin. Rinnat tietysti vähän roikkuu, mutta C-kupit ei varmaan kenelläkään kestä terhakasti pystyssä hamaan hautaan saakka, joten tähän asiaan olin osannut varautua henkisesti. Raskausarpia jäi tosi vähän joten pääsin aika vähällä ja olen nyt hoikempi kun ennen synnytystä! :)

mammaliina
TODELLA hyvältä. Olen paljon tyytyväisempi itseeni kuin ennen raskautta, synnytyksestä 8kk. Olen alkanut kuntoilla oikein kunnolla, ja nyt jo juoksen usean kerran viikossa yli tunnin lenkin. Kuntoilun aloitinkin melkein heti synnytyksestä vaunuilemalla. Paino on jo yli 5 kg alle lähtöpainon, nyt ei saakaan enään tippua.
Ruokavalio on tiukka, mutta välillä saa herkutella ! B)
Sikspäkki alkaa jo näkymään, eiköhän ennen kesää olla jo unelmakunnossa,,, tätä kroppaa en koskaan olisi itselle uskonut !!! Vaikka kyllä on saanut hommiakin tehdä, ja ne jatkuu edelleen !!!
Joulun odotusta kaikille :xmas:

Vähän on lantio levinnyt ja se on hyvä, koska ennen valitin sitä, että olen liian laiha. Kiloja tuli raskauden aikana 10 ja niistä jäi 8 sairaalaan, kun synnytyksestä on nyt 2 kk. Tiedä sitten miltä imetysvaiheen jälkeen näyttää, maha on tietysti vähän löysempi kuin ennen, mutta ei se mitenkään roiku tai näytä sen enempää löllöltä.
Rinnat on liian isot ja niissä on raskausarpia, mutta kyllä mä ihan tyytyväinen olen vartalooni... itse asiassa oma keho tuntuu taas oikeen kivalle, kun ei ole enää sitä isoa mahaa jonka kanssa kaikki oli tosi kömpelöä!

Reilu kolme viikkoa synnytyksestä ja kiloja jäljellä 3. Pieni kumpu masulla on ihana ja suurentuneet rinnat saa kropan näyttämään hoikalta (vaikka todellisuudessa sitä ei ole). Mua ei haittaa kamalat arvet lantiolla ja reisissä, ne vaalenevat. Sen tiedän että reidet kapenevat ja laihtumista tapahtuu koko ajan. Mä olen todella tyyväinen tähän olomuotoon. Ei kyllä haittaa vaikka tästä laihtuiskin. Alku tavoite on vielä nuo kolme kiloa pois ja sitten kuusi lisää. Farkut eivät ihan vielä mene jalkaan. Sitten on yksi etappi saavutettu kun ne menevät, toivottavasti pian.

Rasberry
tuntuu ihan hyvältä :)
ennen raskautta olin sairaloisen ylipainoinen, nyt mulla on jo lihaa luiden päällä.
selluliittiä ja muhkuroita, venymiäkin on, mutta niitä en häpeile, johtunee kai siitä että meillä alastomuus on ollut aina hyvin luonnollinen asia.

Saamattomuutta, sitä se on. Pienen päänuppini surkeeta itsekuria :ashamed:
Kaikkee hyvää mässäilen aina kun mahdollista :x

Mun täytyy kans myöntää että kyllä mua välillä harmittaa ihan hirveesti. Kun aloin poikaa odottaa, niin olin just ihannemitoissani, niin hoikka ja kiinteä kuin vaan voin haluta.

Ja nyt joka paikka on levinny ja ite oon myös ajatellu, etten ikinä saa vanhoja housuja jalkaan. Vähän kyllä syytän asiasta sitä, että kun poika syntyi, niin oli talvi ovella ja mä en voi sietää kylmää, joten kävin tosi vähän lenkillä. Mutta nyt kun tämä toinen syntyy, niin on kesä tulossa ja ihan varmasti pakotan itseni lenkkeilemään.
Jonakin päivänä mä vielä vedän nuo vanhat housut tuolta jalkaan!!!!

Kyllä se siitä =)

Tää oli tällanen itsensä tsemppaus teksti ;)

krima harmailee
Vartalo tuntuu erittäin löysältä, ihan ameebamainen olo.. Maha roikkuu, persaus roikkuu, reidet täynnä selluliittia. Selkä lihakset ja vatsa lihakset (joita ei kyllä ole koskaan ollutkaan) ovat kadonneett. Ryhti on jotenkin lysähtänyt... Olo on jotenkin muutenkin lysähtänyt..
Aivotkin on jotenkin lysähtänyt, en muista mitään, teen ihan päättömiä asioita (joulutorttujen paistoon käytin tuorekelmua pellillä leivinpaperin sijaan...) kilahtelen, itken ja nauran yhtä aikaa yms.
Synnytyksestä aikaa lauantaina neljä viikkoa ja tuntuu että elän elämäni parasta aikaa!

Yhteistyössä