Hakutulokset

1. V

Ketkäs täällä on vanhoja palstalaisia? Madickenin bongasin, onko muita?

Miekin muuttunut tylsäksi; ei parisuhdeongelmia väkivaltaisen miehen kanssa, ei kaksosraskauksia (ne on muuten jo 7v!) eikä menetettyjä pikkuisia (RIP Pikkuhunni).
  2. V

Miltä vauvan potkut tuntuu??

Ilmavaivoilta ja kuplimiselta ensin. Myöhemmin ihan selvää; maha näyttää siltä, kuin siellä olisi alien. :)
  3. V

Voisiko joku mies auttaa Tuksua, ei kuulemma saa munaa?

Shouwer. Vau. Tuohan siis kropaltaan on ihan normaali akka, mutta kun siihen lätkäistään luonne; ei onnistu, sorry no match. :P Ja se meikki... Voisin miekin pyöräyttää naamaani n. 60 värin meikkipaletissani, mutta tuskin kauheasti saisin tykkäyksiä.
  4. V

G: onko sinusta 10v kestänyt parisuhde pitkä vai lyhyt?

Pitkä. Ihmisen elinikään verrattuna etenkin.
  5. V

No en ihmettele. Aloitin palstailun joskus 2005 ja aktiivisesti jutustelin monta vuotta. Silloin joskus oli mielenkiintoisempaa.
  6. V

Voi jestas miten tylsäksi palsta on muuttunut, tai sitten minä olen kasvanut henkisesti liikaa. Samat jutut yötä päivää, pyörii vaan. :) Hm.
  7. V

Miksi en muista lähes mitään lapsuudesta enkä myöhempiäkään asioita 40v ajalta?

Tee muuten ADD-/ADHD-testi. Löytyy netistä. Itse sain hurjat tulokset ja se oikeasti sai ymmärtämään asioita ja ensi kuun alussa alkaa tutkimukset.
  8. V

Onko nainen naiselle susi?

No kyllä. Joka elämäntilanteessa löytyy moitittavaa, jos ei tee kuin itse, niin kauhistus...
  9. V

Loin uuden nikin, tuskin kauheasti täällä tulen käymään, mutta katsotaas. :P
  10. V

Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?

Meikattuna olen nätti tai jopa kaunis, mutta normisti olen ilman ja riutunut.
  11. V

Voiko lihava nainen olla seksikäs ?

Voi. Esim. Queen Latifah.

Yhteistyössä