Ketkäs täällä on vanhoja palstalaisia? Madickenin bongasin, onko muita?

hrn
Harmaana oon ollut täällä melkein kymmenen vuotta. Nykyään kyllä pyörähdän enää silloin tällöin ja oon mennyt sekaisin vanhoista palstalaisista nimimerkkien vaihdosten jälkeen. Useimmat ovat kyllä varmaan vaan hävinnnnneet täältä.

vieraas
Minä muistan kans sut =)
Aloitin palstailun 2004. En muista millä nimimerkillä. Lähinnä vain luin juttuja ja jotain vähän kommentoin joskus. Sitten olin joitakin vuosia harvemmin täällä ja nyt taas joka päivä käyn katsomassa olisko jotain mielenkiintoista. Tylsäksi on palsta mennyt.

Sisisisko
Kyllä se taitaa olla niin, että ei ne jutut silloin aikasemminkaan sen mielenkiintoisempia ollut. Ikä vaikuttaa aikalailla. Mä oon täällä pyörinyt 13 vuotta ja samoja juttuja täällä pyörii koko ajan. :)
Se mitään haittaa.

vieraas
Kyllä se taitaa olla niin, että ei ne jutut silloin aikasemminkaan sen mielenkiintoisempia ollut. Ikä vaikuttaa aikalailla. Mä oon täällä pyörinyt 13 vuotta ja samoja juttuja täällä pyörii koko ajan. :)
Se mitään haittaa.
:D Taitaapi olla totta tuokin. Kun aloitin palstailun niin samalla tutustuin myös internetin ihmeelliseen maailmaan. Nosto-ketjua nostelin tajuamatta koko ideaakaan aluksi. Ihmettelin ku kaikki kirjoittaa vaan, nosto :D
Sit oli kans hienoa, kun jotain kysyi ja sit muutama kymmenen ihmistä vastasi. Nyt ei tuo enää riitä.
Missäs muuten on se nainen joka osti vanhan talon jossa kummitteli? Heilläkin muistaakseni oli kaksoset. Sitten mies sairastui johonkin syöpään tms.

Mua ei varmaan muista kukaan, mutta palstaillut olen on/off -tyyppisesti varmaan vuodesta 2004 tai jotain... Nyt jostain kumman syystä enemmän aktivoitunut. Nykyään on enemmän provoilua ja nykyään ymmärrän paremmin sen, kun silloin ennen kaipailtiin muutakin kuin vauvajuttuja ;)

Yhteistyössä