No mulla taas toisinpäin eli eniten apua olen saanut miehiltä, johtuisikohan siitä että parhaat ystävät on miehiä Sinulla luultavasti parhaat ystävät on naisia.Mun kokemuksen mukaan ei todellakaan.
Silloin, kun on vaikeaa ja tarvit apua, ne jotka auttaa on toiset naiset.
Ihan sama, onko kyseessä tuttu vai tuntematon, mutta naiset jeesaa.
Mä oon elämässäni saanut eniten tukea ja apua naisilta.
Oikeastaan jokaisessa kriisissä ja karikossa ne on olleet naisia, joiden avulla on selvitty - oma isä tosin poikkeuksena.
Joo, mutta siis yleensäkin naiset on auttaneet. Asuntoasioissa ym.No mulla taas toisinpäin eli eniten apua olen saanut miehiltä, johtuisikohan siitä että parhaat ystävät on miehiä Sinulla luultavasti parhaat ystävät on naisia.
Edelleen, minua on auttaneet ihan kaikessa aina eniten miehet, olipa kyse muuttoavusta, rahasta, ihan mistä hyvänsä niin näin se on mennyt. Eikä kyse ole lähisuhteista tai edes tuttavista. Joten taaskaan ei voida stereotypisoida ja niputtaa vaikka kuinka tekisi mieli. Tämä on se todellisuus missä minä olen elänyt ja elän, sinulla on erilaiset kokemukset.Joo, mutta siis yleensäkin naiset on auttaneet. Asuntoasioissa ym.
Ihan kaikessa mahdollisessa, eli ei kyse pelkästään lähisuhteista tai edes tuttavista.
Oletko itse siis mies?Edelleen, minua on auttaneet ihan kaikessa aina eniten miehet, olipa kyse muuttoavusta, rahasta, ihan mistä hyvänsä niin näin se on mennyt. Eikä kyse ole lähisuhteista tai edes tuttavista. Joten taaskaan ei voida stereotypisoida ja niputtaa vaikka kuinka tekisi mieli. Tämä on se todellisuus missä minä olen elänyt ja elän, sinulla on erilaiset kokemukset.
Näin täälläkin. Miehillä tuntuu olevan aikaa ja mielenkiintoa kuunnella ja keskustella, ei naisilla.No mulla taas toisinpäin eli eniten apua olen saanut miehiltä, johtuisikohan siitä että parhaat ystävät on miehiä Sinulla luultavasti parhaat ystävät on naisia.
Nainen haluaa 95% itselle hyvää ja 5 % toiselle naiselle se on FAKTAMeikäläinen vihaa näitä yleistämisiä ja stereotypioita, taitaa olla ihmisen peruspiirre että pitää lokeroida ihmisiä. Joskus varmasti voi pitää paikkansa stereotypiat, mutta ei niihin kannata sokeasti uskoa, koska hyvin monta kertaa ne eivät pidä paikkaansa.