Hakutulokset

1. K

Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

Iltaa kaikille ja mukava lukea hyviä kuulumisia täältä :) Minä olen täällä harvakseltaan kirjoitellut, en ole tosin fb-ryhmässäkään. Tuntuu että nyt on aika "tasainen" vaihe menossa, ei juurikaan oireita lukuunottamatta satunnaista pahoinvointia. Otin pari viikkoa sitten neuvolakäynnillä...
  2. K

Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

Heippa =) Täällä viikkoja "jo" 11+5, tiistaina meno np-ultraan =) Minähän oon käyny jo kolmesti ultrassa yksityisellä, ensi ar-ultras ja pari viikkoa sitten vuodon vuoksi, ja dopplerilla kuulen sydänäänet niin ei sen puolesta jännitä, mutta pikkuhiljaa alkaa tietenkin mieleen tulemaan, onko...
  3. K

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

Pitkästä aikaa kirjottelen.. :) Minäkin käyn täällä lukemassa lähes päivittäin kuulumisia, mutta olen ollut töiden jälkeen äärettömän väsynyt enkä ole jaksanut kirjotella. Voimia parisuhteiden kanssa kamppailijoille, toivottavasti saatte asiat kuntoon hyvissä ajoin ennen kesäkuuta! Oma tilanne...
  4. K

Iltaa =) Onneksi on viikonloppu ja pari vapaapäivää eessä. Itsellä on parina aamuna pitäny tälle viikkoa käydä yökkäämässä vessassa työpaikalla, mutta muuten on "vain" etova olo jatkunut ja edelleen väsyttää mahottomasti ja tuo keli aiheuttaa varmaan osansa väsymykseen...Ja turvotusta on...
  5. K

Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

Moi! Kirjoittelen tuolla toisessa ketjussa, mutta koska laskettu aika on huhti-toukokuun vaihteessa niin täälläkin olen käynyt vilkuilemassa.. :) Oodikas: Oletko käynyt Meri-Oulun neuvolassa, varhaisultra makso 60 euron luokkaa ja ajan sai nopsaan? Kävin itse siellä varhaisultrassa tällä...
  6. K

Täälläkin ensikertalainen voisi varovasti ilmoittautua mukaan.. :) Kirjoittelenpa ensin vähän omaa taustaa ja alan sitten tutusteleen teihin muihin =) Olen seuraillut kaksplussaa jo pari vuotta, lasta on toivottu pitkään ja keväällä mentiin tutkimuksiin väestöliitolle, jossa minulla todettiin...

Yhteistyössä