AUkko ja
vaunuista. Hahhaa, ihanaa. Mulla vähän sama homma, et autoista erotan vaan värin, mitkään mallit tai nimet ei sano mitään. Samoin vaunut. Ja tää kuitenkin kolmas muksu, mutta siitä aikaa kun on rattaita käytelty, lapset jo kouluikäisiä.
Esikoisesta muistan ostaneeni käytetyt vaunut ja v-itutti kun vaunujen pyörät oli pumpattavat. Niitä sai olla pumppaamassa koko ajan! Joten
EI PUMPATTAVIA renkaita vaunuihin. Kuopuksen syntyessä ostin uudet tuplavaunut. Emmaljungat, todella hyvät työntää. Kauppareissut, lenkit yms. pysty hoitaa hyvin. Kalliit oli, mutta katsoin, että samalla hinnalla saa noi normivaunutkin liikkeestä, n.1000, huh! Kallista!!!
Ystävän muksua työnnellyt kolmipyöräsillä talvella, oli muuten tuskaa!!! Joten itse en ainakaan kolmipyöräisiä halua, sen verran työjuhdat nuo vaunut tulee olemaan meillä, autoa kun ei ole, niin kaikki matkat hoituu vaunuissa ja me liikumme todella paljon.
Suosittelen menemään liikkeeseen kokeilemaan vaunuja. Niin aijon itsekin tehdä ja katsella netistä sitten käytettynä juuri niitä, jotka olen kokenut toimiviksi
Varsinkin kun malleja ja merkkejä ja ja ja on tullut niin paljon
JeHiL Onnea ultraan, muistan kun itseäkin jännitti niiiin paljon viime viikolla
Ultran päiväyksistä Munkin mielestä toi jotenkin hassua, kun ei aleta vaihetelemaan laskettuapäivää jos heittoa 1-6pv. Mullakin oli heittoa vain se kaksi päivää, sikiö oli kaksi päivää pienempi, mutta laskettu aika pysy samana, kun neuvlossa annettu aika. Oma arvio heitti viikolla
Olis vaan jotenkin kiva olla täysin tarkka noissa ajoissa..
ON Mulla oli eilen ihan kaamea pv pahoinvoinnin osalta!! Pakonomasesti sitä hyvää kautta vain odottaa, kohta kohta kohta helpottaa. Vai helpottaako? Viikonloppuna olimme ystäväni lapsen syntymäpäivillä ja siellä tuli vain syötyä. Hui kamala, kuinka paljon sitä jaksoikaan maha vetää
Ja vaikka täys olo olikin niin pakko oli lisää änkeä
Se olis viikon päästä toka neuvola, pääsee ekaa kertaa kuulemaan sydämensykkeet
Hieman jännityksellä odotan sitä tapaamista neuvlatädin kanssa, kun jotenkin sellainen olo, etten pitänyt hänestä ekalla kerralla..voihan se olla sen ekan kerran jännittyneisyyttäkin, jonka tulkitsin väärin. Sen takia nyt sitten jännittää, että mitkä fibat tällä kertaa saan hänestä
Ja vielä enemmän jännittää eka lääkäriaika, se on nuorelle mieslääkärille varattu. Ja jotenkin se ahdistaa todella paljon mennä jalkojansa levittelemään toisen eteen..ja varsinkin vielä toi, kun on nuori lääkäri kyseessä
rv13+3