Hakutulokset

  1. C

    ovis oli, menkat ei tuu, testi nega

    Kyllä ovistesti saattaa näyttää väärin. Varsinkin, jos munasarjoissa on PCO-tyyppisyyttä, ovistestit saattavat näyttää ihan omiaan, ja muutenkin :/
  2. C

    Kuvia plussatesteistä

    Vielä pakko oli testailla että varmasti lähti vahvistumaan, nyt saa riittää. Rv 5+1 menossa =) Professorin raskaustesti Clearblue Plus :heart:
  3. C

    onko kukaan saanut plussaa testiin vasta kp 50 jälkeen?

    Jep, itse plussasin juuri kiertopäivällä 70. Taustalla pco ja Teroluttien jälkeen ei menkat alkaneetkaan, syy oli raskaudessa =)
  4. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Jembbba, joko testasit uudestaan? Lähtikö vahvistumaan? =)
  5. C

    Kuvia plussatesteistä

    Miidu, en osaa kyllä yhtään sanoa. Mikä DPO? Mulla noi liuskat antoi aina jotain viivanpaikkaa, apteekin omalla tuli aina puhdasta negaa tai selkeä plussa/haamu, suosittelen sitä. Omaa viivan kehitystä: rv 4+3 Ylhäällä Sofin ovistesti, että näköjään todella ovistesti antaa plussaa kun...
  6. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Kiitos onnitteluista ja toivon myös että mukana pysyisi vauvanen :heart: Tullut kova pelko että jotain sattuu, mutta se kai on tässä kohtaa ihan normaalia? Yritän nyt vaan nauttia tästä olosta =) Mihinkään ryhmään en vielä uskalla liittyä, 14.4. on neuvolalääkäri jossa tehdään joku raskauden...
  7. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Eikä, esikoinenhaaveissa!!! ONNEA! :heart: Aivan ihania uutisia! Sulla pitkä yritys takana, varmasti tuntuu ihan mahtavalta! Me plussattiin siis peräkkäisinä päivinä eli suurin piirtein vissiin samaan aikaan olis LA? Mä oon melko varma ovisajankohdasta, eli mulla ois nyt aika lailla menossa 4+0...
  8. C

    Ekat raskaus oireet??

    - rinnat erittäin kipeät ja turvonneet (aivan erilaiset kuin negakierroissa) - kuukautiskivut, vihlonnat ja repäisykivut alavatsassa ja -selässä - painontunne alavatsalla, kuin mahassa olisi sisällä "pallo" - ovulaatiosta lähtien erittäin paha masentuneisuus, mielialanvaihtelut ja itkuisuus...
  9. C

    Kuvia plussatesteistä

    image -> Todennäköisesti dpo 13-14. Kiertopäivänä 70 vasta tämä saatu. Testi apteekin oma. image -> dpo 15, First Signalin kasettitesti. Mukavan tumma viivanen jo =)
  10. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mä oon shokissa. Tää ei voi olla mahdollista. image MÄ OLEN RASKAANA! :O Söin Terolutit loppuun ja oon tässä ihmetellyt kun menkat ei ole niistä huolimatta alkaneet, kuuri loppui jo perjantaina. Menkkaoiretta sen sijaan on ollut riittämiin, tissit aivan mielettömän kipeät, mikään aiempi...
  11. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mut saa siirtää hiljaisiin haavelijoihin. Kilpirauhasarvot ihan taivaissa, viimeksi oli TSH 3,1 ja nyt oli yhtäkkiä noussut 7,8:aan. Lääkärikin totesi että paha vajaatoiminta ja että ihme jos edes kuukautiset tulee tällä arvolla, saati raskautuu. Terolut-kuuri nyt menossa mutta ihan sama...
  12. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    blue-bell, ei kuulu mitään eikä menkat ala. Testaa ihmeessä, toivon että sulla olis tärpännyt! =) Itsellä siis ei mitään menkka- tai raskausoireeseen viittaavaakaan. En jaksa enää ees testailla, ihan typeräksi tässä tuntee itsensä. Jotenkin en jaksa ees ajatella koko raskautumisasiaa, joka...
  13. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    blue-bell, on tää niin karseeta, eiks vois vaan meilläki olla semmonen kierto et joka kerta samalla kellonlyömällä alkais :kieh: Tää pistää ihmisen luonteen koville! Enkä tiä mut jotenkin olo tuntuu oudolta. Mahasta nippailee taukoomatta, kohtua vihloo ja alamahaa sieltä sun täältä. Mietin jo...
  14. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Hitto mulla mitkään menkat alkanu :( Eilen tuli muutaman kerran pyyhkiessä sitä kirkasta valkkaria jossa seassa veriviiruja ja myöhemmin vaaleanpunaista verta?! Siinä se, tänään ei oo tullut enää mitään. Mutta kohdun kohdalta vihloo pahasti ja jonkinasteisia menkkakipuja on. Oli pakko testata...
  15. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    MooiMama, kiitos tsempistä ja tuesta. Tuntuu pahalta olla kateellinen toisen onnesta, mutta ei näille ajatuksille mitään voi. Onneksi kukaan ei tiedä mitä sisimmässään ajattelee :) Ja onnea tuosta sun painonpudotuksesta. Kilppariarvot sulla tosi hyvät raskautumista varten kun 1-2 pitäis ollakin...
  16. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Ihan suunnaton v*tutus ja epäusko, menin testaamaan One Stepin erittäin herkällä ja testiajalla melko selvä nega (DPO11). Kuivuttuaan tuohon surkeaan testinkuvatukseen tuli joku tollanen säherö. image Tissejä pistelee ja yölläkin heräsin siihen että niitä ihan "tykytti", siis ihan sellanen...
  17. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Tervetuloa kisikisi, venla90 ja blue-bell! Mutta mikä ihme on klamis...? :confused: Valonkantaja, jee! :D Ootko sä muuten ikinä syönyt Terolutteja? Jos sulla noin pitkä kierto tosiaan niin niistä vois olla sulle apua, mullakin oli toi lähes 70 päivän kierto (joka kyllä hyvin lyhyt sun...
  18. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Esikoinenhaaveissa, en voi nyt muuta sanoa kuin halaus ja kovasti tsemppiä uuteen kiertoon :heart: Omaa napaa taas. Viime viikolla otettujen kilppariarvojen tulokset tuli postissa ja TSH oli vihdoin laskenut 6.2 -> 3.1! :D Eli tyroksiini alkaa vissiin viimein vaikuttaa, annostakin nostettiin...
  19. C

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Voisin liittyä ekaa kertaa mukaan tähän pinoon :) Mulla menossa yk3, taustalla kilpirauhasen vajaatoiminta ja PCO-tyyliset munasarjat. Viime kierto kesti lähes 70 päivää ja söin Terolut-kuurin että saatiin menkat käyntiin. kp 1-5 Menkat. Teroluteilla tosiaan nämä saatu aikaiseksi, normaalisti...
  20. C

    Esikoinen vuodelle 2015

    Valonkantaja, mä oon ikuisuuslaihduttaja ja oon yhteensä elämäni aikana laihduttanu varmaan lähemmäs sata kiloa :p Oikeesti siis. Nyt vaan kroppa ilmeisesti ton kilpparin takia niin jumissa että joudun kituuttaan tosi alhasilla kaloreilla, yyh. Tsemppiä sulle, yhdessä pystytään mihin vaan...

Yhteistyössä