Hakutulokset

  1. G

    Ensimmäinen synnytys käynnistetty yliaikasena, miten toinen?

    Eka syntyi 42+4 ja neljä päivää käynnistettiin.Seuraavista kahdesta meni lapsi vedet lasketun ajan tienoilla,mutta koska synnytys ei lähtenyt käyntiin eli supistuksia eikä mitään tapahtunut kummassakaan niin nekin käynnistettiin n.vuorokausi vesien menosta.
  2. G

    Nykyäitien itsekkyys on pöyristyttävää!

    Minusta nykyinen trendi äideillä on se,että ei kyetä mihinkään edes yhden lapsen kanssa.Kauppaan ei voi mennä ilman miestä, uimaan ei voi mennä lapsen kanssa ilman miestä, autolla ei voi ajaa lapsi kyydissä, kaikki on niin vaikeaa ja sitten ihmetellään toiselle "miten ihmeessä käyt kolmen lapsen...
  3. G

    Nykyäitien itsekkyys on pöyristyttävää!

    Tässä 34v perheenäiti joka kyllä laittaa lapset edelle kaikessa.Tiedä sitten onko sekään järkevää.Marttyyri naisia löytyy vielä enemmän kuin AP:n kuvailemia naisia.
  4. G

    Puhutko lääkäriä?

    80% oikein. Hiukan pettynyt. Pitäisi olla 100% oikein :)toisesta sain 90% oikein. Oli vielä helpompi.
  5. G

    Mihin lomamatkalle 11-vuotiaan pojan kanssa?

    Minä olen usein kahden koululaisen kanssa keskenään ulkomailla. kannattaa aloittaa näistä varmoista ja luotettavista paikoista kuten kreikka, espanja ja kanaria. me oltiin viime kesänä Kreetalla. Ihan huippu paikka, samoin rodos. Nämä kaksi paikkaa ainakin ensi kertalaiselle hyviä.
  6. G

    Miksi anoppi ei vaan voi hyväksyä mua?

    17v olen huomannut, että ei me anopin kanssa sydänystäviksi koskaan tulla enkä haluakaan. Toimeen tullaan ja samassa tilassa pystytään olemaan pari vuorokautta. Se riittää.
  7. G

    voi v""u mitkä tarjottavat oli lapsen kaverin synttäreillä!

    Lasten synttärit on kyllä lastenjuhla, eikä mikään terveysvalistuskutsut. Dipit ja porkkanatikut, ruissipsit ja porkkanakakku on hyviä herkkuja kunhan tarjolla on muutakin.
  8. G

    Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

    lapset kiukuttelevat, mutta se miten vanhempi siihen suhtautuu on kaiken a ja o. Se että jauhetaan 15min. Paikoillaan voi voi ja aiai, niin johan siinä menee muiltakin hermot. Toiset taas ottaa nappulan kainaloon ja jatkaa ostoksia tai painelee ulos. Kaikki riippuu niin aikuisesta.
  9. G

    Mitäs tänne? onko viime aikoina kyykkyvatkattu ja onko etupylly kunnossa?

    Minun puutarhani on ihan metsittynyt jo. Harmi sinänsä. kaunis kun oli.
  10. G

    Mikä ihana ilta

    :heart:
  11. G

    mitä mä teen?

    Luultavasti
  12. G

    Mielestäni on hieman outoa, että ihmiset, joilla olisi varaa ostaa uutena vaatteet lapsilleen, käyvät kirppiksellä?

    Anatolia...aika paha. Kai sanoit, että ihan vahingossa eksyit sinne :(
  13. G

    Chef oletko shoppailut kirpputoreilla viime aikoina?

    muistan ikuisesti ne mahtavat löydöt joita teit!! Chef shoppaa :D
  14. G

    Ketä paikalla?

    tämä näky lämmittää sydäntä!
  15. G

    Mutta missä on Lunatic???

    hophop!!!tänne näin!
  16. G

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Omituista.....laitoin varmuuden vuoksi foliohatun päähäni!
  17. G

    Siis mikä tää mustien ryntäys tänne on!

    tämähän on parempaa kuin seksi :D:laugh:
  18. G

    Halusin nyt viimeinkin tunnustaa teille, että olen Blume.

    Jee!!! ulostauduit kaapista?

Yhteistyössä