Ensimmäinen synnytys käynnistetty yliaikasena, miten toinen?

  • Viestiketjun aloittaja "Mamí"
  • Ensimmäinen viesti
"Mamí"
Saisko täältä kokemuksia juurikin tuosta, että ensimmäinen raskaus mennyt niin pitkälle että pitänyt käynnistää? Miten on ollut seuraavan synnytyksen laita? Onko pitänyt käynnistää myös, vai onko alkanut syntymään itsestään ja millä viikoilla? :)

Mulla esikoinen käynnistettiin, ja tuntuu että ei tämäkään raskaus spontaaniin synnytykseen päädy ja se turhauttaa. Kovasti niin toivoisin luonnollista synnytyksen alkamista. Tänään olisi LA, ja kohta palaa käpy kun viestejä tulvii joka suunnasta "Joko, joko, joko?!" Juu ei.
 
jklvj
[QUOTE="Mamí";30349743]Saisko täältä kokemuksia juurikin tuosta, että ensimmäinen raskaus mennyt niin pitkälle että pitänyt käynnistää? Miten on ollut seuraavan synnytyksen laita? Onko pitänyt käynnistää myös, vai onko alkanut syntymään itsestään ja millä viikoilla? :)

Mulla esikoinen käynnistettiin, ja tuntuu että ei tämäkään raskaus spontaaniin synnytykseen päädy ja se turhauttaa. Kovasti niin toivoisin luonnollista synnytyksen alkamista. Tänään olisi LA, ja kohta palaa käpy kun viestejä tulvii joka suunnasta "Joko, joko, joko?!" Juu ei.[/QUOTE]

Tiedän tunteen. Mulla on kolme käynnistystä viikolla 42+1.
Hyvää loppuodotusta!
 
vieraus
Mulla meni eka yliaikaseks, käynnistettiin rv 41+3 ja tyttö syntyi lopulta 2 pv myöhemmin.
Toinen syntyi rv 40+2, itekseen lähti käynnistyy..että toivoa on :)
Tsemppiä!
 
Ekan käynnistys aloitettiin 42+1, syntyi 42+3 alakautta.

Toisen käynnistys 38+1, syntyi kiireellisellä sektiolla lopulta 38+4.
 
ei voi tietää
Itsellä omia aikojaan ja jopa ennen aikojaan käynnistyi kaksi synnytystä rv36 ja toinen rv38 vesien menolla. Kolmas hyväkäs sitten vastoin ihan kaikkia odotuksia käynnistettiin lopulta 42+1. Ja 1,5v ikäeroa on kaikilla, joten rankinta aikaa oli kaikkineen tuo kolmas odotus. Ainoa poikkeus edellisiin oli se, että kolmas oli poika. Mutta se tuskin riittää selitykseksi. :D

Hän tulee kun on tullakseen! :) (Juu tiedän, ei lohduta yhtään, tuntuu lähinnä v*ittuilulta)
 
"maalis"
Eka kaynnistettiin 42, syntyi kiireellisella sektiolla 42+3. Toka oli huonossa tarjonnassa kaantoyrityksesta huolimatta. Suunniteltu sektio lopulta 41+6, kun painoarvio oli jo 4,7kg ja tarjonta edelleen huono.
 
"vieraana"
ensimmäinen syntyi käynnistettynä 40+6 (käynnistettiin pari päivää) toinen käynnistettiin kun vedet meni eikä ensimmäistäkään supistusta sen jälkeen liki vuorokauteen ja syntyi 40+6
 
"Mievaan"
Eka käynnistettiin 42+1. Toinen käynnistyi itsekseen 40+2. Ihana kokemus, paitsi että lähdin liian myöhään kotoa ja lapsi meinasi syntyä sairaalan odotushuoneeseen, kun kipuja oli niin vähän. Aivan eri maailmasta nämä kaksi synnytystä.
 
....
Asiasta toiseen, en ymmärrä noita kyselijöitä. Ku varmasti sitten tulee ilmoitus ku muksu on syntynyt :O Se kyseleminen vaan pahentaa sitä muutenki tuskaista olotilaa.

Itse olen vasta viikolla 10 mutta v*tuttaa jo valmiiksi anoppi joka soittaa loppuajasta joka päivä miehelle ja kyselee joko. Ku hän on kuitenki ensimmäinen kelle mies ilmoittaa.
 
muaa
Eka käynnistettiin 41+jotain, toka itekseen 40+1 ja kolmatta käynnisteltiin 9 päivää. Keskimmäinen oli poika joten jotain yhteyttä nään tällä etteivät tytöt halunneet tulla omia aikojaan :D
 
Mamí, ap
Täytyy tulla tänne laittamaan, että meidän toinen päättikin tulla maailmaan ihan itse viikoilla 40+5. Oli ihana yllätys, ettei käynnistykseen jouduttu ja alkoi ihan omilla supistuksilla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jmia
Eka syntyi 42+4 ja neljä päivää käynnistettiin.Seuraavista kahdesta meni lapsi vedet lasketun ajan tienoilla,mutta koska synnytys ei lähtenyt käyntiin eli supistuksia eikä mitään tapahtunut kummassakaan niin nekin käynnistettiin n.vuorokausi vesien menosta.
 
"äitee"
Alkuperäinen kirjoittaja Mamí:
Täytyy tulla tänne laittamaan, että meidän toinen päättikin tulla maailmaan ihan itse viikoilla 40+5. Oli ihana yllätys, ettei käynnistykseen jouduttu ja alkoi ihan omilla supistuksilla :)
Voi miten hienoa! Paljon onnea! :)

Täällä mietin itse päivittäin, että näinkö sitä joudutaan taas käynnistykseen tämän toisen kohdalla. Viikkoja on tänään 30+1. Eli sellaiset 10 viikkoa laskettuun aikaan, mutta en osaa ajatella sitä edes niin kun olen niin varma, että yliaikaiseksi ja käynnistykseen taas mennään. Esikoisen synnytys käynnistettiin 42+0 ja syntyi sitten seuraavana päivänä. Minäkin haluaisin niin kovasti kokea sen luonnollisen synnytyksen käynnistymisen.
 

Yhteistyössä