Hakutulokset

  1. P

    mitä teillä on hiihtoloman ohjelmassa?

    me ei tehä mitään varsinaista reissua, mut lasten kanssa hiihdetään, luistellaan ja ulkoillaan. samoin kylpylässä käydään uimassa... tämä jokavuotinen perinne. siis enemmän ollaan yhdessä, muttei mitään mökkilomaa kuitenkaan. =)
  2. P

    tekeekö mielesi uudistua aina keväisin?(vaatteet, hiukset, laihis tai kuntokuuri)

    musta tuntuu, et tää on mulla joka keväinen homma, kampaamoon pitäis päästä ja kunhan kevät vaatteet tulee, niin koko vaatekerta uusiksi.. :) ja aina keväisin herään tähän villitykseen...jotkut laihduttaa, sisko osti kuntosalille kuukausikortin..kevät huumassa ollaan!! :D
  3. P

    kuinka moni aloittaa kunto /laihutuskuurin uuenv.jälk.?

    ite aattelin kunnon kuntokuurille ruveta lenkkarit jalkaan ja lenkille!!! =) kevättä kohti kun mennään, niin on enempi virtaaki!
  4. P

    miten vastaanotatte uuttavuotta? onko tavat ja perinteet joka vuosi samat?

    ...teettekö uudenvuodenlupauksia, valatteko tinaa, syöttekö/juotteko??
  5. P

    teetkö minkäänlaista uudenvuoden lupausta?

    ..tai oletko koskaan tehnyt ja pitikö lupaus? viimevuonna kaveri pariskunta aikoi olla vuoden karkkilakossa ja ovat pitäneet lupauksensa..hieno homma! itse en ole koskaan tehnyt, eipä oikein ole mitään, mitä luvata....en polta, karkin syöntiä EN aio lopettaa..jne
  6. P

    tytölle NIMI APUA tarvitaan!!!!

    nyt tosissaan tarvitaan apuja, nimi tytölle ihan hukassa ja vajaa pari viikkoa ristiäisiin!! help!! :o :o Ei hyvälle kuulostavaa ole löytynyt, joitain mieleisiä pyörii päässä kuten: VILJA VELLAMO VANJA LUNA AINO ANNA MARIA Ihan tyhjää lyö pää, kun sopivan rimmaavaa nimi yrittää...
  7. P

    joko olette ulkoillu tälle päivää?

    Täällä nimittäin ollu aivan mahtava keli...aurinkoa pitkästä aikaa ja lämmintä on piisannu. koko aamu oltu lasten kanssa piha hommissa ja nyt tulin ruuan tekoon..sitten takas ulos!! =)
  8. P

    onko varaa?

    eli onko yksinhuoltajia,joilla on varaa olla eron koittaessa vielä hoitovapaalla vai kutsuuko väistämättä työelämä???
  9. P

    kestopigmentoointi

    Onko kellään kokemuksia kestopigmentoinnistta? Onko jälki ollut hyvä, sattuuko sen tekeminen? Paljonko maksoi. Itseäni kiinnostaisi saada piristystä nuutuneeseen kotiäitilookiin...mulla myös vahvat silmälasit ja meikkaaminen hankalaa.
  10. P

    Korvatulehduksesta vielä...

    Auttakaa kun olen niin tyhmä ! Lapsellani on pari kertaa lääkärissä todettu korvatulehdus, vaikka kotona ei olla huomattu MITÄÄN !! Ei itke öisin, ei koskettele korvia, ym. Nyt oli taas flunssainen ja sanoi välillä "korva pipi" mutta kuitenkin oli ihan okoo ja nukkui yöt hyvin. Ei annettu muuta...
  11. P

    Tulehtunut talirauhanen(?)ulkosynnyttimissä!?

    Kysyn ensin täältä ennenkuin hakeudun lääkäriin. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta; että ulommassa häpyhuulessa on aristava patti, johon pikkuhousut ovat hanganneet? Tämä on ollut mulla jo viikkoja ja se suurenee koko ajan. Voiko sille itse tehdä mitään? Olen joskus kuullut tällaisesta kyllä.

Yhteistyössä