tekeekö mielesi uudistua aina keväisin?(vaatteet, hiukset, laihis tai kuntokuuri)

musta tuntuu, et tää on mulla joka keväinen homma, kampaamoon pitäis päästä ja kunhan kevät vaatteet tulee, niin koko vaatekerta uusiksi.. :) ja aina keväisin herään tähän villitykseen...jotkut laihduttaa, sisko osti kuntosalille kuukausikortin..kevät huumassa ollaan!! :D
 
Joo ainahan sitä haluais. Toivoisin aina näin keväisin, että en näyttäisi jumalauta ihan vainaalta. Jos laitan jotakin huulipunaa ja poskiväriä, voisin mennä sirkukseen töihin. Jos taas en laita, ihmiset pelkää ja katsoo, että olen keripukkinen ja aneeminen ja kaipaan vähintään tartuntatautieristystä. Asiaa ei helpota se, että tavoitteena on saada joka kevät 10 kiloa lisää jotta pääsisin bikinikuntoon. Rintaliiveihini pätee sama kuin kauppakassiin: miksi kantaa mukana ilman ostoksia?

Eli niin tai näin, sanotaan mieluummin, että käväisin iskee aina se peilidepressio, mutta millekään vimman asteelle se ei ulotu. Valju mikä valju, luiseva mikä luiseva ja sitä ei vimmat miksikään muuta.

Toisaalta olen mieluummin ihan tällainen hajuton rotta kuin osallistun joka kevät tuhannen euron muuttumisleikkiin. Tilanne on näet kohdallani niin, että en jaksa huolehtia päivityksistä. Olen järkeillyt, että olisin entistä irvokkaampi modernisti leikatussa ja värjätyssä ylikasvaneessa tukassani ja kirjavissa Hawaiji-vaatteissani joissa en oikeasti viihdy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Ei. Olen tyytyväinen itseeni tällaisenaan. Mutta koti onkin toinen juttu. Sormet oikein syyhyää, että saa uusia verhoja, ja sisustusjuttuja, järjestyksen vaihtoa tai mitä tahansa mukavaa....
Niin mullakin. Tänään just hain postista hobbarin paketin, tuli uus sängyn peitto.. seuraavaks sit verhot ja matto makkariin pitäis hommata ja ja ja....
 
2005 keväällä mä laihdutin kymmenen kiloa ja vaihdoin miestä.
2006 keväällä vaihdettiin asunto.
2007 keväällä leikkasin tukan niin että 1/10 jäi ja värjäsin pikimustaksi.
2008 keväällä mä olen päättänyt ruskettua heti hyvissä ajoin ja mulla on tiukka kuntokuuri menossa. :D

Siis miten niin keväällä tehdään elämäremontteja? En tajua mistä te puhutte. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Ei. Olen tyytyväinen itseeni tällaisenaan. Mutta koti onkin toinen juttu. Sormet oikein syyhyää, että saa uusia verhoja, ja sisustusjuttuja, järjestyksen vaihtoa tai mitä tahansa mukavaa....
Niin mullakin. Tänään just hain postista hobbarin paketin, tuli uus sängyn peitto.. seuraavaks sit verhot ja matto makkariin pitäis hommata ja ja ja....
Mukava kuulla etten ole ainoa. Pelkään aina henkilökohtaista konkurssia näin kevään korvalla, kun tekis mieli kaikki laittaa kotona uusiksi :whistle: Tällä hetkellä me odotetaan tällaista kotiin kuin uutta perheenjäsentä konsanaan :LOL: http://riemun.huuto.net/auctionimages/8/16/e8288f8a16144961129cf4ed09bd7-orig.jpg
 
Mulla on uudistumisentarve vähän niinku aina päällä, koskien vaatteita ja kotia lähinnä... Hiuksille en voi mitään kummempaa tehdä, kun vaihtoehdot on niin vähissä... Mustaa en laita, pinkkiä en pysty joten jäljelle jää ultrablondi. Pituutta en saa mistään lisää, lyhyemmäks en tahdo, joten saa olla tällanen räjähtäny rokkitukka :whistle:
 

Yhteistyössä