Hakutulokset

  1. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Päivitin ylemmäs miten kävi :)
  2. M

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Täällä olisi uusi plussaaja. Laskureitten mukaan rv 4+4.
  3. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Audrey, hyviä uutisia sain :) plussa pärähti testiin. Vielä ens viikolla testaan varmuuden vuoksi, mutta selvä plussa tuli. Ja pahoinvointi nostanut päätään, oksensin yksi pvä, sen vuoksi testin teinkin.
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä muuten saatu plussa r-testiin. <3
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mussukka_93. Kiinnittymisvuoto? Jos kerran dpo 8. Eihän Se nuin aikasin näy vielä testissä :) älä luovuta vielä. Voi olla että on tärpännyt, lupaavalta kuulostaa tuo vuoto noilla dpo:illa. Pidän peukkuja sulle kovasti ja kaikille muillekkin. Toivottavasti saadaan paljon helmivauvoja 2015 :)
  6. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Testi tehty ja plussa pärähti , jeeei :)
  7. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    En malttanut odottaa testailua vaan raskaustestin tein, ja ... Selvä plussa, ei tasavahvat viivat mutta plussa kuitenkin <3 ihan ihmeellistä, oikein ei ymmärrä vielä koko asiaa. Vklp uus testi että vahvistuuko :)
  8. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Tänään kp 32/32, dpo 12 luulisin, viime yö taas meni plörinäks, ei tullu uni ja olin kokoajan ihan hiestämärkä. Heikottanu päivän, ihan pöhnässä, ja äsken oli niin huono-olo että kävin oksentamassa. Vielä ainakaa ei oo menkat alkanu, aamulla oli tunne että on alkanut, oli niin kostea olo, mutta...
  9. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Intopiukka, me päästään testailee samoihin aikoihin, toivottavasti ei menkat ala ja molemmilla tulis plussa :) samoin kaikille muillekkin. Meillä yritystä 5 kiertoo, viime kierrossa kemiallinen.
  10. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    neIHM, mä nään tossa ekassa haalean viivan ja musta on punertava. :) itsellä teastailu edessä la-su jos ei menkat ala.
  11. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Muutaman tunnin päästä kp 32/32, menkat ei vielä ainakaa ole ilmoitellu tuloaan, välillä alamahassa epämukava olo, ei kuitenkaan kipua niinkuin yleensä. Tänään aamulla maistui rauta suussa, hermoillu kokoajan, päänsärky ja pari kertaa tunnissa pitää vessassa käydä, ja kauhea jano. Alkaa...
  12. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä yksi haaveilija. Olen 24.v. Ja yk 5 meneillään. Ja kp31/32. Eli jänniä päiviä mennään, alkaako menkat vai pääseekö testailee tulevana vklp:na. Edelliskierrossa oli kiinnittymisen yritystä ja kemialliseksi jäi, pari haaleaa plussaa sain kunnes vuoto alkoi, nyt toivotaan että olisi...
  13. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Juu , viime kierrossa oli kyseinen kemiallinen, mullakaan ei ollut kipuja, vuoto alkoi ihan puskista. Oli normin menkkavuodon kaltaista ja sen kuutisen päivää tais kestää. En tiiä sekottiko kiertoo mutta luulen tunteneeni oviksen 24.5, en testaillu ovista, nyt päätin edetä rauhallisesti ja...
  14. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    No sanoppa muuta Pecanpie . Itsekkään en olisi huomannu koko kiinnittymisen yritystä jos hölmönä en olisi testiä mennyt tekemään, oon niin malttamaton. Nyt teen testin tulevana vklp ellei menkat oo alkanut, jos uskallan.
  15. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Mulla oli kemiallinen, ja päätty rv 5 myös. Sen takia odotan nyt siihen asti että menkkojen kuuluu alkaa, silloin sain haalean plussan kp 27/32 ja vuoto alkoi kirkkaana kp 34/32, eli kauaa en kerinnyt plussasta nauttia. Nyt en tee ennakkoon mitään testiä. Ja viivat ei vahvistunut ollenkaa siinä...
  16. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Iltaa kaikille, täällä loppukierto meneillään, kp 30/32, ehkä dpo 10, ei täysin varma kun nyt päätin etten ovista tikuta. En merkannut oireita ylös joten muistista listaan :) dpo 1-2 ei mitää erikoista, nukuin koko ajan :) dpo 3 vihlomista ja tuikkailua vasemmalla puolella pitkin päivää dpo 4...
  17. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Hei kaikille, kovasti on vauvakuume ja toivottavasti plussa ilmestyisi tässä kierrossa r-testiin. Nyt kp 30/32, lauantaina tai sunnuntaina testaan ellei menkat ala ennen sitä, jännittää:) ovista en tässä kierrossa tikuttanut, päätin olla liikaa hössöttämättä, oireista päätellen saattoi olla 24.5.
  18. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Täällä uusi jännäilijä, vuodenpäivät lueskellu muiden keskusteluja ja itse päätin liittyä mukaan :) kp 30/32 menossa, 24-vuotias kuumeilija. Nyt jännityksellä odotellaan tulevaa vklp, alkaako menkat vai pääseekö testin tekemään. Taustalla tämän vuoden alussa km. Toivottavasti monet plussaisivat...
  19. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Uusi keskusteluun osallistuja, kp 29/32. Ovis oli ehkä 24.5, tällä kertaa yritin ottaa rauhallisemmin enkä tikutellut ovista. Kunhan malttaisin odottaa lauantaille-sunnuntaille ja jos menkat ei ole alkanu niin sitten testailemaan, jännät päivät menossa. :) Välillä tuntunu että menkat alkaa mutta...
  20. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä yksi uusi vauvaa kuumeileva. Kp 29/32, eli nyt jännityksellä odottelen ja koitan malttaa olla testaamatta ennen vklp. Yk 5. Välillä on tunne että menkat alkaa pian ja sitten ei hetken päästä ole mitään tuntemuksia. Kovasti olen ollut itkuinen ja kiukkuinen, voi enteillä menkkoja. Illasta...

Yhteistyössä