Hakutulokset

1. M

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Cityprinsessa, mulla AMH on 0,2 (eli mittaamattoman alhainen) ja vaikea endometrioosi. Tehtiin 4 x IVF, joista vain kahdesta päästiin siirtoon. Takana myös 3 melko varhaista keskenmenoa myöskin luomusti alkaneena, vaikka lääkäreiden mukaan en edes voi tulla luomusti raskaaksi. Hoidot lopulta...
  2. M

Voi Lempiviola, olen niin pahoillani :hug: Tuttu tunne nuo keskeytyneet IVF:t, kaikki kasattu toivo ja tsemppi viedään ennen kuin pääsee edes piinamaan, niin epäreilua! Toivottavasti pääset vielä kokeilemaan hoitoja eri lääkkeillä ja ehkäpä toisenlaisia hoitovaihtoehtojakin. Meille yritettiin...
  3. M

Kiitos vielä onnitteluista :) Lempiviola, DHEA:sta taitaa olla eri lääkäreillä eri käsitys, Suomessa vissiin niin vähän käytetty vielä. Meidän lääkärin mukaan sitä voi käyttää ihan huoletta läpi hoitojen siihen astikin, että raskaus havaittu. Tiesi ainakin miten DHEA on alunperin keksitty...
  4. M

Kiitos paljon onnitteluista Äitiseiskanelonen, Jonnuli ja Lempiviola :heart: Sunnuntai-iltana alkoi yhtäkkiä runsas verenvuoto sekä kivut ja oltiinkin varma keskenmenosta. Eilen ultrassa kuitenkin ihmeen kaupalla sykki pieni sydän ja oikean kokoinen alkio. Pääsi kyllä melkoinen itku! Lääkäri...
  5. M

Kiva, kun täällä ihmiset palailleet ja hoitosuunnitelmatkin etenee :) Jonnuli, tosi hienoa, että teille tarjottu toista luovuttajaa!! Onko jo tietoa, milloin hoito toteutuu? Me ollaan oltu jonossa nyt noin 6kk ja viimeinen hoito omilla soluilla oli toukokuussa. Oltiin jo hyväksytty ajatus...
  6. M

Lempiviola asumme pääkaupunkiseudulla. Käsittääkseni jonot ovat useimmilla klinikoilla muutenkin noin 1v. mittaisia, mutta jonot ovat hyvin eläviä erilaisista syistä ja kriteereistä johtuen. Voi tosiaan päästä aiemminkin jos hyvä tuuri käy, mutta saattaa mennä pitkäänkin. Toivottavasti ette...
  7. M

Hiskias olen todella pahoillani puolestasi :'( On niin uskomattoman väärin, että rankan tien jälkeen alkanut onnen odotus otetaan pois ja vielä siinäkin joutuu kokemaan tuollaista extrakärsimystä!! Voimia ja jaksamista sinulle! Minunkaan keskeytyneessä keskenmenossa 10. viikolla...
  8. M

Wilda olen pahoillani puolestasi, tosi ikävä kuulla :( Vie taas oman aikansa toipua pettymyksestä, aina se on yhtä kamalaa. Äitiseiskanelonen tsemppiä inssin piinailuun! Mutta hyvä silti, kun olette jo valmiiksi pohtineet lääkärin kanssa seuraavia vaihtoehtoja, toivotaan ettei niitä sitten...
  9. M

Pääsen nyt vastailemaan, kun olimme pienellä kaupunkilomalla Euroopassa, irtiotto eli "pois tästä kaikesta kurjasta edes hetkeksi" -loma :) Täällä olikin ehtinyt tapahtua... Wilda: mahtavaa, että saittee siitä yhdestä solusta matkaan kyytiläisen ja vielä hyvänlaatuisen! Hirmuisesti onnea...
  10. M

Kiitos myötätunnosta Lempiviola, äitiseiskanelonen ja Wilda :) Jokaisella meillä on raskasta, menipä tämä lapsettomuuden polku millaista reittiä tahansa. 4. punktio siis tänään ohi. Menipä jälleen kerran päin p***tä. 6 rakkulaa oli, joista 4 isoa, mutta silti löytyi vain 1 rupunen munasolu...
  11. M

Moikka kaikille, olen seurannut palstaa vaihtelevasti jo pidemmän aikaa, ei vain ole tullut kirjoiteltua. Olen ollut hengessä mukana ja toivonkin kaikille kanssaihmisille paljon voimia ja tsemppiä missä kohtaa oletkin menossa :) Hiskias ja neitoperho, hirmuisesti onnea teille (olikohan vielä...

Yhteistyössä