Äiti seiskanelonen, pahoittelut negasta
. Täällä taustalla lymyillään ja seurataan tilanteita, ainakin minä. Jotenkin on ollut sellaiset fiilarit, ettei vaan ole jaksanut kirjoittaa. Mä sain aikanaan dheasta pirullisia sydänoireita, jotka kulkivat matkassa mukana ½ vuotta kätön lopettamisen jälkeenkin ja vieläkin niitä tulee hormonivaihteluiden lomassa esim. keväällä raskauden ensimmäinen oire oli se, kun sydän alkoi kummallisesti pamppailemaan. Siitä arvasin alkion kiinnittyneen.
Calcifer, mä sain dhea reseptin lääkäriltä, mutta muuallahan se on luontaistuote, joten eiköhän nekin ihan turvallisia ole. Reseptillä maksoi 38 euroa / purkki = 1 kk, muistaakseni. Ja samalla rahalla saa englannista tilattuna 3 kk kuurin. Että semmosta.
Lempiviola, saitko jo jotain lisätietoja hoitojen jatkumisesta?
eeppula, noiden lääkkeiden ottamiseen taitaa ajansaatossa turtua, ainakin lääkkeellisissä paseissa kun niitä menee koko ajan ja paljon, niin se on jo niin takaraivossa, ettei asiaa edes ajattele. Mä vedin aika repertuaarin lisäravinteita ja synarela toimi kyllä hyvin, ainakin flare up kaavassa. Miten sun punktio meni?
Meriann, kiva kun säkin jotain välillä kirjoittelet :wave:
Jonnuli, sulla alkaa tositoimet lähestyä siellä ulkomailla. Pidän hirmuisesti peukkuja, että vihdoin olisi teidän vuoro :heart:!
(.) Mä pääsin alkion siirtoon, viimeinen alkio selvisi sulatuksesta. Jihuu. Täytyy olla kiitollinen, kun tästä viimeisestä hoidosta tuli pienemmällä solumäärällä eniten siirtoja verrattuna aiempiin hoitoihin. Kolmeen siirtoon päästiin. Luoja yksin tietää, mistä sekin johtuu
. 7 soluisena pakastettu yksilö oli 4 soluinen siirrettäessä eli nippa nappa siirtokunnossa. Tällä mennään.
Tsemppiä kaikille vaiheisiinne :attn: