Se on lomat lusittu ja arkista aherrusta jo viikko takana! Tästä se syksy alkaa.
Lempiviola, tuo on kyllä ikävää, että lääkäri vaihtuu. Meillä on ollut se hyvä puoli, ettei ole kuin yksi lääkäri julkisella, joka lapsettomuutta hoitaa. Ja ärsyttävää tuokin, että ensin puhutaan että kokeillaan jotain muuta ja sitten ei kuitenkaan niin tehdä. Pitääkö sun nyt jo lopettaa dheat, siis ennen stimulaatiota vai ymmärsinkö väärin? Meidän klinikan ohjeissa ne lopetetaan vasta hoitokierron raskaustestiin. Tsemppiä joka tapauksessa hoitoon, pidän peukkuja, että nyt onnistuu =)
Jonnuli, varmaan hyvä päätös tuo lahjasoluihin siirtyminen. Mä en koe sitä omakseni, mutta jos kävisi niin, että mies sitä haluaisi niin sopii kyllä, mutta tuskin sellaista eteen tulee. Vuoristorataelämä on kyllä raskasta ja siksi mäkin olen ajatellut, että alkaa pikkuhiljaa riittämään. Saas nähdä, kun kierronaikataulut on olleet iso osa elämää vuosia, niin mitenhän siitä sitten pääsee eroon, ettei aina ole kyttäämässä, että mikä kp on menossa :headwall:
neitoperho83, kiitos, tämmöistä tämä elämä on, toisia kolhitaan enemmän ja toisia vähemmän. Oon aina ajatellut, että kaikella on tarkoituksensa mutta välillä tuntuu, että shithappens, eikä mitään tarkoitusta todellakaan ole olemassakaan
. Ootko ollut ihan hyvissä voimissa ja oloissa?
äitiseiskanelonen, mites siellä pyyhkii?
Täällä ei oikein tunnu miltään, arki pyörii kuten ennenkin. Klinikalle laitoin mailia, että mennäänkö samalla lääkerepertuaarilla pasiin kuin viimeksi - ainakin tiukkaan se alkio niillä kiinnittyi, kun ei meinannut millään ulos tulla
. Soittelivat sieltä, että palataan asiaan ensi viikolla, kun lekuri tulee ja ottaa asiaan kantaa. Näillä näkymin pas - kierto käynnistyisi sitten elokuun lopulla.