Kiitos myötätunnosta
Lempiviola, äitiseiskanelonen ja Wilda Jokaisella meillä on raskasta, menipä tämä lapsettomuuden polku millaista reittiä tahansa.
4. punktio siis tänään ohi. Menipä jälleen kerran päin p***tä. 6 rakkulaa oli, joista 4 isoa, mutta silti löytyi vain 1 rupunen munasolu! Toki hyvin pienet teoreettiset mahdollisuudet on, että se hedelmöittyisi ja jakaantuisi ja jopa siirrettäisiin, mutta valitettavasti aika epätodennäköistä. Eipä ole ennen näin mennyt, ettei rakkuloissa ole soluja. Äitiseiskanelonen, eipä keskenmenoille tosiaan taida olla suurempaa syytä. Enimmäkseen ne ilmeisesti johtuvat solujen/alkioiden huonosta laadusta, mitä ei perusseurannassa näe. Mun solut ilmeisesti on aika huonolaatuisia sen lisäksi, ettei niitä tule paljoa. Tosi surullinen ja kiukkuinen olo, mutta ehkä tämä tarvittiin, jotta pystyn hyväksymään, ettei näillä solulla lasta saada, vaan lahjasolut ovat seuraava askel. Onneksi olemme jo jonossa.
Äitiseiskanelonen, taisin kirjoittaa hieman sekavasti
Julkisella siis ilmoittivat (samassa puhelussa, kun soittivat ettei tarvitsekaan tulla siirtoon, koska alkiot lopettivat jakaantumisen), etteivät hoida meitä enempää. Siihen ei valitettavasti ole paljoa sanomista, hoitotakuulaissa on ympäripyöreä porsaanreikä, että jos lääkäreiden mielestä (eli resurssikysymys oikeasti, niin kuin lääkäri myönsikin) on alle 10% mahdollisuus, niin ei tarvitse hoitaa. Siirryimme sieltä siis uudelle yksityiselle klinikalle, jossa hoidetaan ja vieläpä niin fiksusti, että pohtivat muitakin vaihtoehtoja ja talouspuolta. Nytkin IVF:ään mentiin vasta, kun rakkuloita näytti olevan edes sen 6-7, katsottiin joka kierto erikseen.
Matkamenetelmä, varmaan googlettamalla löytyy...monen mielestä varmasti hömppää, mutta itse tykkäsin
Henkinen matka siis omaan itseen
Kuten sanoin, melkein kaikki normaalimmat ja epänormaalimmat hömpötykset ja kunnon hoidot on tullut kokeiltua
Rupesin miettimään tuota DHEA:ta, kun teille joillekin (ainakin äitiseiskanelonen) oli ilmeisesti sanottu, ettei saisi syödä samaan aikaan hoitojen kanssa... Mä olen kyllä syönyt, eikä siitä ollut mitään puhetta. Olisikohan se voinut vaikuttaa puuttuviin soluihin?? Tosin mun lääkäri kyllä sanoi, että sitä voi syödä koko ajan, kun tehtiin vain niitä lääkehoitoja ilman toimenpiteitä ja jopa mahdollisen raskauden alussa/aikana.
Eeppulalle pahoittelut, pettymykset on aina yhtä kamalia
Äitiseiskanelonen, tsemppiä piinailuun ja
Wilda, toivottavasti inssi menee hyvin!