Voi
Lempiviola, olen niin pahoillani :hug: Tuttu tunne nuo keskeytyneet IVF:t, kaikki kasattu toivo ja tsemppi viedään ennen kuin pääsee edes piinamaan, niin epäreilua! Toivottavasti pääset vielä kokeilemaan hoitoja eri lääkkeillä ja ehkäpä toisenlaisia hoitovaihtoehtojakin. Meille yritettiin yksityisellä erilaisia asioita, koska ei ollut enää järkeä mennä suoraan kalliisiin IVF:iin, kun ei juurikaan mahdollisuutta raskauteen. Julkisella meille tarjottiin mahdollisuutta "loppukeskusteluun", mutta olin niin vihainen siinä puhelussa, että ilmoitin että mitäs hyötyä siitä on, kun ei julkisella tehdä lahjasoluhoitoja kuitenkaan...
Samassa puhelussa siis 1 ainoan IVF:n jälkeen ilmoitettiin, ettei alkiot selvinneet siirtoon ja että eivät hoida meitä edes 2. IVF:ää, siitä kiukku ja kyyneleet purkauksena.
Jonnuli, me ehdimme jo käydä pakollisen psykologikäynnin lahjasoluhoitoja varten. Itse tykkäsin kovasti, sai hyvää tietoa ja pystyi kysellä itseä askarruttavia asioita esim. siitä ajasta, kun olisi hyvä kertoa lapselle asioista ja kenen muun olisi hyvä tietää. Suosittelen
Riippuu tietysti siitä, onko mukava psykologi, joka tuntee lahjasolu-asian hyvin.
Omaa napaa sen verran, että pieni vuoto jatkuu koko ajan (onneksi myös vahvat raskausoireet) ja suunnaton pelko mielessä
Voiko tästä tulla mitään...
Voimia ja plussan sävyisiä syystuulia kaikille!