Hakutulokset

  1. H

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Joo mulla onkin 31.3 lääkäri neuvolassa ja siellä myös ultra. :) huh, kamalaa odotella :(
  2. H

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Hmm.. Nyt menee jo oudoksi! Voiko keskenmenossa raskaustesti näyttää ensin negatiivista kunnes vasta alkaa vuoto? :o selvennän nyt hieman teille. 8.3 mulla alkoi pyyhkiessä tulemaan hyvin pieni määrä verta ja 11.3 tein apteekin raskaustestin joka näytti negaa. Tuhruvuoto vaan edelleen jatkui...
  3. H

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Kiva että mahtui mukaan! :) ja onnea myös teille jotka ovat aikasemmin mukaan päässeet! Ja onnea kaikille uusille myös :) nyt on alkanut tisseihin tulemaan tuntemuksia, ihan kuin maito nousisi :D (mulla siis esikoisen "imetys" loppu jo hieman ennen 2vkon ikää, pumppasin hänelle maidot tuohon...
  4. H

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mimmu222! Mulla kerkes kans tuleen 1 todella epämääräiset menkat (alotin minipillerit ja menkat kesti 6vk jolloin mulla meni hermo että nyt riittää tää vuotaminen) ja sit päätettiin miehen kanssa että kesän jälkeen aletaan yrittään toista lasta etten nyt ota mitään kierukkaa ym. Pitkäkestosta...
  5. H

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Moikka kaikille! Mahtuuko vielä mukaan? plussa tullut vähän yllärinä testiin maanantaina mutta ihana yllätys <3 LA ois 24.11 esikoinen vasta 5kk ja 1vk vielä ei isompia oireita ole! Esikoisestakaan ei kovia oireita tullut alussa, tissit oli todella kipeet.. Puolen välin jälkeen olikin sitten...
  6. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/7ii4EZ Tossa on vielä toinen kuva samoista testeistä, en tiiä onko sen selkeempi :D
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On väriä, tossa minkä tein aiemmin niin ei erota onko väriä mut tän aamunen oli vähän selkeempi mutta silti noin epäselvä :D ja sehän tässä nyt jännää ja vähän pelottaakin kun mulla on nyt 6 viikkoa synnytyksestä aikaa.. En tiedä ollenkaan mitä mun kropassa nyt tapahtuu.. Tätä en kyllä olis...
  8. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Apua tarvisin... Musta tuntuu että raskaustesti ei tummu riittävästi :/ mitä se voi tarkottaa vai voiko kaikki olla silti hyvin? Kiertopäivistä/ovulaation ajankohdasta mulla ei oo mitään tietoo. On vaan ollu menkkakipua ilman menkkoja ja nännit kipeenä ja viimeks ne oireet mulla oli kun...
  9. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitoksia tiedosta MiNalo! :) juu kovasti ois plussaa odoteltu, vuosi ilman pillereitä oltu.. Tsemppiä myös sun tilanteeseen! :( voin vaan kuvitella kuinka raskasta tuo on.. :(
  10. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Älkää vaan ostako noita rfsuja! Dpo 11 ja tällästä settiä. image rfsu ja sofi testiajalla image sofi testiajalla image rfsu testiajalla image pc päivälirusta image rfsu kuivana. Onneksi oli muitakin testejä! :( mut onko toi yleistäkin että rfsu näyttää noin selkeetä viivaa ja tollee...
  11. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nelhm mä nään kyllä jotain pientä tossa puikossa! :D hitto ku mulla ei oo mitää muita testejä ku noita sofeja :/ onkoha ne ihan susia.. :( jos tällästä viivaa näyttää ja ei oo raskaana nii mä sanon ruman sanan, ehkä parikin.. Niiin ärsyttävää...
  12. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällähän näkyy haamuja :) vahvistumisia niille! Tässä mun päivä lirusta tehty sofi kuivana image
  13. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nelhm nyt rupes jo vähä jännittään! Voi kun nyt olis tärpänny <3 kohta en uskalla tehä enää testejä ettei tuu pettymyksenä kun ei viiva vahvistu :D eivaan, jalat maassa ja päivä kerrallaan :) kunpa meillä kaikilla tällä kertaa olis iloittavaa :) Yrittäjä J kyllä se vähintään viivanpaikka on...
  14. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nelhm juu sofeja on :) ja testiajalla tuli jo viivasta mut mies oli kotona nii en päässy kuvaa :D ei vakuuta vielä muakaan.. Mutta pidetään peukut pystyssä molemmille ;) <3
  15. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    image image En tiiä näkyykö noissa yhtää sen paremmi..
  16. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nelhm vilahtaahan siellä joku :) Sitkeäsissi onnea paljon! Haamuja bongattu muiltakin :) Tässä mun aamun tulos, aijaa vähän raiskas kuvan laatua :( mutta mulla EHKÄ dpo 8-9.. Ja kiinnittyminen tapahtunut varmaankin keskiviikkona kun oli niitä menkkamaisia kipuja ja inasen ruskeeta tuli...
  17. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oikein paljon onnea nööse! :) nelhmillä näkyy kans jotain ;) mulla tän aamunen testi samaa ku on ollukki :/ just varasin ajan lääkärille ja pääsee vasta 26 pvä.. Eilen illalla oli menkkajomotuksen tapasta kipua ja pyyhkiessä tuli ihan inasen ruskeaa vuotoa.. Saa nähä tekeekö täti nyt tuloaan.. :(
  18. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niin ja kp on 32/28-42 dposta ei mitään hajua kun toi ovistesti on ollu tasavahvaa ja vahvemaa ku kontrolli monesti :/
  19. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    image image image Siinä on muutamia kuvia. :) livenä näkyy kyl paremmi mut ei voi mitää :/
  20. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Joo mä yritän saada kuvaa :) mutta kun tätä on ollu jo viikon nii olishan sen viivan pitäny jo vahvistua :/

Yhteistyössä