Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
20140819 210447-1
Vielä laimeesta iltalirusta pc. Kaksi kuvaa taas samassa linkissä: 5min ja 15min. Himpun punertavaa olen näkevinäni mutta nää testit kyllä melkeen aina antaa viivanpaikan. . Että onko taas sellainen?

YrittjäJ Voi kökkö :(. Ei ole kyllä nyt hyvä jos meinaa menkat alkaa!

Tyytski Melko jännä tuo sun testis. Miljoona tehneenä ei ole ikinä tuollaista hazardia mulle sattunut. Ihan selvä viiva mut paikka on väärä :/

Tsemppiä piinaijiloille keillä vielä pienet dpo:t. Vaatii melkoista itsekuria ainakin itellään odotella rauhassa. Nytkin piti testata vasta jos ei muka menkat ala.

Varmaan oli muutakin kommentoitavaa mut oon iha hajalla tästä päivästä ja sänkyyn pitää pian kammeta. Aamun testailuja taas odotellessa. Pakko llla vahvemöi huomenna jos on ollakseen!
 
Yrittäjäl mäkän en tavottanu mitään, voi kökkö :(

nelHM rfsusta paremmin sain hailuraa kuin PC:stä, kummallista!

HooKoo, mä täsn yt niin oon mukas, et en en varmasti yhtään testiä tilaile, pari voin ostaa kun kaupas käyn...saas nähdä kuin ämmän taas käy.....mut yritän sitkeillä nyt ainakin ens viikkoon ennen kun aloitan testailun! Tänää siis mulla dpo2!
 
joa
NelHM nään viivasta siellä.

Voi blaah tässä mun aamunen, kuivana. Märkään testiin jo viivaa piirtyi vaan en saanut tallennettua mitä livenä näkyi. Eipä juuri mitään mainittavaa. Viivanpaikka kuten edellisetkin.

image
 
Näen NelHM:llä väriäkin..!

Täällä taas. Olen aina välillä käynyt kurkkimassa täällä ja toisinaan laittanut kuviakin... Keskenmeno kesäkuussa ja nyt toinen normikierto menossa km:n jälkeen. Oliskohan yk 10.

Ihan uteliaisuudestani kyselen, että kuinka ahkerasti te kanssasisaret heiluttelette peittoja..? Meillä on aikatauluhaasteita (ilta- ja aamutyöt ym.) ja tuntuu, että useimmiten kerrat jää sillä hedelmällisimmällä viikolla kahteen. Bongaan oviksen CB:n digillä ja aina ollaan silloin hymynaamapäivänä onnistuttu pujahtamaan peiton alle. KUitenkin mietin, että pitäiskö sitä olla ahkerampi, vaikka väkisin? Mitä sanoo viisaat naiset?
 
nelHM: näkyyhän siellä jotain :D

yrittäjä: :hug:

omanapa: dpo4 kp21/28-30 aamu alkoi kurkkukivulla ja maha kuralla, ihan vaa kiva että saa muutakin mieleen esim. meneeks paskat housuun vai ei.. :D joo mutta meillä suurinosa nuhassa että eiköhän se muhunkin pian tartu :/ nyt vaa ootellaan että rupee olo kohentumaan ja pääsis dippailemaan :)
 
YrittäjäJ ao:ssa näkyy hento viiva.

Leonella Miusta kans tosi leveä ja värillinen vain viivanpaikaksi. Jos tuo on sofi niin hyvältä vaikuttaa =)

Mun piti vielä uittaa viimenen pc.. jotain tuli, viivanpaikka ehkä, mut ei aamu sofin vertaista :(.
 
Viimeksi muokattu:
joalla näkyy juuh munkin silmään viivasta.
Leonella joo must hirmu selkee viiva!!!
Yrittäjälle isot halit, josko se vielä siitä! :hug:

ON: Noh tänään sieltä kaupasta tarttu mukaan pari pakettia PC:eitä....maltti on valt....olis jo sitä olis :LOL: Muuten nyt suht normi olo, ei ees mitään masu nippailua. Selkä vaan on semisti kipeä, tiedä sitten liittyykö mitenkään asiaan!
 
nelHM ja Leonella, molemmilla nään viivaa :) leonella varsinkin, sun viivasta ei voi kyl erehtyä :) toivottavasti kaikilla lähtee vahvistumaan.

Mä laitoin sit tänään tilaukseen raskaus- sekä ovistestejä. Ens viikolla lisää koska enhän mä malta olla testailematta vaikka periaatteessa ei oo mahdollista että olisin raskaana kun on tämä kuuri vielä päällä :D onkohan tää paha juttu kos tästä testailusta on tullu jo tietynlainen riippuvuus? :D

Eilen illalla tuli ihan järjetön himo suklaaseen ja itkupotkuraivarit oli lähellä kunnes löysin jonkun puol vuotta sitten ostetun irtonamupussin :D niitä sitten onnellisena vetelin illalla :D kuuluukohan nää ihme yhtäkkiset mielihalut ton kuurin sivuoireisiin? :D
 
Nelhm mä nään kyllä jotain pientä tossa puikossa! :D hitto ku mulla ei oo mitää muita testejä ku noita sofeja :/ onkoha ne ihan susia.. :( jos tällästä viivaa näyttää ja ei oo raskaana nii mä sanon ruman sanan, ehkä parikin.. Niiin ärsyttävää...
 
Mä luin illalla tätä ketjua ja näin unta kahdesta viivasta r-testissä :)

Mä olen päättänyt olla himotestaaja. Nyt eka yrityskierto ja dpo 5. Tilasin eilen testejä, mutta niin myöhään illalla että ovat kai vasta perjantaina perillä.

Kertokaa viisaammat, millon mun pitää alkaa testaamaan, että en menetä mahdollisen plussan sattuessa tota vaihetta, missä sitä haamua saa tosissaan etsiä?
 
sphinx, mä oon muistaakseni ennenki täs ketjus kommentoinu, et näin yli kolmekybäisenä ja vanhana avioparina meidän peitonheiluttelut oli ennen yritystä kerran kuukaudes, ja yrityksen alettua kohdistetusti kerran kuukaudes. :LOL: Hyvin riitti. On kuulemma muillakin lähipiiris riittäny.
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
..tähän väliin omanapa pikapäivitys !
Täällä elelen Dpo6, Kp24 / 32. Huoah ! ja päivät matelevat kun testailuja odottaa..
Dpo4 tunsin "vihlontaa" / painetta alamassulla(enemmän vasemmalla).

Yritän malttaa mieleni, ja testaan ensimmäisen kerran aikaisintaan Dpo10. saa nähdä kuinka kestän.. :D
 
hei,on pakko purkaa oloa tänne,kaamea vauvakuume päällänsä..no tnä tein täysin puhtaan negan kp 23...dpo:sta ei tietoo...mutta mielestäni ovis oli viime viikolla?

peittoja ollaan heiluteltu kp6 ja kp9 ja kp14....nyt vaan on jotkut ihme toiveet korkeella...vai tekeekö vaan toi mieli tän olon???

nyt oon tuntenut eilisestä asti painontunnetta,ja välillä nipistelyä/kiristystä

olisikohan ees mahkuja? mulla on siis todettu kyl pco...mut entiä onko se enää,sillä oon alkanut tuntemaan ainakin ovikset.ennen en tuntenut
 
..tähän väliin omanapa pikapäivitys !
Täällä elelen Dpo6, Kp24 / 32. Huoah ! ja päivät matelevat kun testailuja odottaa..
Dpo4 tunsin "vihlontaa" / painetta alamassulla(enemmän vasemmalla).

Yritän malttaa mieleni, ja testaan ensimmäisen kerran aikaisintaan Dpo10. saa nähdä kuinka kestän.. :D
Täällä dpo3,ja tänään kauppareissulla tunsin "repäisyn" vasemmalla puolella, ja nyt pientä nipistelyä ollut pitkin iltaa....
Toivottavasti sinulla tuo paineentunne ja vihlonta viittaisi plussaan :)
 

Yhteistyössä