Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Helou helou teille pöhköpäiset ja himokkaat testailijat :D !
Huomenna olis sit tarkoitus itekkin uittaa tikkua pississä.
Odotukset ei kovin häävit ole kun huomenna on vasta pp8, dpo11 ja kp26 mutta nyt onkin tarkoitus testata joka aamu aina sinne viralliseen testipäivään (30.8) asti ja jännätä vahvistuuko viivat vai ei ;).

Kuulemisiin:wave:...

Kyllä näkyy nelHM sun sofissa nyt haamulaista :)

Tsempit Fenixille dippailuun ja HooKoo pääsee myös kohta testailemaan, jei!

Mä taidan uskaltaa tilata ne mammaksin puikot, olikos vielä kellään muulla kokemuksia niistä?

nelHM: kyllä täällä vilkuttaa kuopiolainen kierosilmä :wave: :LOL: ja kyllä mä nään viivan :heart: aamuntestiä odotellessa :)

tikru: mulla on kaappi täynnä mammaksin puikkoja ja tilasin niitä myös tänään vähän (liikaa) uusia :stick: *hih*

fenix: Mä ainakii jännittyneenä oodotan tikkusi tulosta :D toivotaan kahta pysyvää viivaa sinullekin :)

muoks: oodotan hehhheh... tarkotin odotan :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Eiköhän myö savolaeset ja toki muutki siirrytä tuonne odottajiin porukalla? Oishan se kiva. .huoh. tuntuu vaan mahdottomalle mahdollisuudelle.

Mulla tuli tänään taas sitä kellertävää limaa. Ei perus menkkatuhrua oikein vielä tuokaan. Mut silti pelottaa että ne huomenna alkaa ja tuo haalea viiva ei merkkaa mitään. Aaltomaista alaselkäpolttoa on jo ilmassa :(. Mut finnejä on pari. Niitä mulla on ollu viimeks tuota kuopusta odottaessa. Ja maitoa tulee niin paljon ku vaa puristelee :O

Miten sitä jaksaa aamuun odottaa?! Sit ois niiku oletettu dpo14. Kuoouksesta laskin kans mutulla dpo:t ja ekan selvän haamun ssin just dpo14.

NelHM: Mäkin nään siinä pinkkiä :) (Mutta mä en kyllä oo savolainen tai siellä juurikaan edes käyny. Kierosilmäinen saatan olla ;) )

Leonellalla näkyy myös jotain. :xmas:

ON: Täällä alko tänään menkat ja koskaan en ole ennen menkkoja näin odottanu, kuin nyt. Kierto veny 4 päivää pidemmäksi kuin yleensä ja ne oli tuskaiset neljä päivää. Testit näytti negaa ja mitään ei tapahtunut. Nyt päästään kunnolla yrittämään, kun on kokonainen kierto :) Katotaan kuin käy :)

Hei!
Olen tätä palstaa aina välillä seuraillut. Ajattelin jakaa kuvan omista (plussa)testeistä. Kuvassa vihreät testit on David 10 mIU testejä ja siniset on Pregcheckejä, jotka kai eivät niin herkkiä ole. Kuitenkin minulla nuo Davidin testit on antaneet tosi hailakoita viivoja. Onkohan muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

dpo 12-18

PS. NelHM:llä näkyy viiva :)

Hei!
Olen tätä palstaa aina välillä seuraillut. Ajattelin jakaa kuvan omista (plussa)testeistä. Kuvassa vihreät testit on David 10 mIU testejä ja siniset on Pregcheckejä, jotka kai eivät niin herkkiä ole. Kuitenkin minulla nuo Davidin testit on antaneet tosi hailakoita viivoja. Onkohan muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

dpo 12-18

PS. NelHM:llä näkyy viiva :)
Ihana plussa :) Davidin testit taitaa olla kans noita hiiren *askan kokoisia, kuten mammaksin testit... ei hyviä kokemuksia herkistä testeistä.

Minäkin nään nelHM sofissa värillistä viivasta, JEIIII! Toivotaan et selkä kivut liittys muuhun kun menkkoihin!!

Vaniliini, mä testailin keskenmenneestä Davidilla ja PC:llä, jam ul taavetti anto tosi hailakkaa verratuna PC:hen! Taavetit ei niin hyviä. Tosin ovis testit tuntuu mul ainakin toimivan!

ON: Kauhee lunssa iski, kuumettakin hiukka nosteli, lämpöö ehkä enempi. Ja kurkku ollu niin kipee tän päivää et oon puhunu kuiskaamalla, ja voin kertoo et 4 muksun kanssa ollu hieman haastavaa :kieh: Tänään mul siis tosiaan dpo 4, ja vielä joutuuuu odottelemaaan, ei jaksas!!!!

Halusin kokeilla tänään halvalla ovisliuskalla, kun on noin OLETETTU dpo7 ja oireita vaikka millä mitalla. Massussa tuntui OLETETTU dpo4-5 sellaista kuin voisin kuvitella plasmalampussa tuntuvan kun pikkusähköiskunippailua meni koko massulla ees taas. Se tuli yöllä sen jälkeen, kun päivällä oli repäissyt oikealta nivusesta munikseen päin kunnolla asennon vaihdossa. NIin no, testasin kuitenkin halvalla ovisliuskalla ja siihen piirtykin hentonen viiva? Ens torstaina kyllä vasta oon antanut itselleni luvan testata ja kuvaa ei tosta ovistestistä oo, mutta mitä mieltä ootte, Onko TOSI piinallista vai piinallista nää loppupäivät..? :) Niin siis virallinen kysymys oli tosiaan, mitä haalea plussa ovistestissä oviksen jälkeen viikko ennen menkkoja voi tarkoittaa? Sitä :heart: vai :mad: ?

Viimeksi muokattu:
Huomenta kohtalotoverit :).
Hyvin nukutun yön jälkeen sain erittäin selkeän negan aamupissiin uitetusta pc:n tikusta. Toisaalta tuota osasin kyllä ihan odottaa, sen verran varhain olen nyt liikkeellä...

Plussia puhisen teille muille:whistle:!

Fenix pp8, dpo11, kp26.

Mä nään myös nelHM hentoa väriä :)

Mun oli pakko tehdä testi koska raskausoireet oli valtavat, ja negahan sieltä tuli niinkuin arvelinkin. Eli raskausoireet johtunee keltarauhashormonista jota vielä huomiseen asti pitää popsia. Eilen jo sanoin miehelle että ootko varma et haluut tälläsen vanhan harpun jolla alkaa vaihdevuodet. Epäilin jo sitäkin kun tuli kuumia aaltoja koko eilisen illan :D

No mutta toivottavasti menkat alkaa sit alkuviikosta ja pääsee uuteen kiertoon yrittämään :)

Voi kun olisikin mutta huonolta vaikuttaa :(. Ihan himpun ruskeeta tuhrua pyyhkiessä. . Iltaan mennessä alkaa vuoto taatusti! Ain näin ennen menkkoja. V*ttu. On kyllä paskoja testejä jos turhaan tollasia antaa! Taas meni usko iha jokaikiseen testiin.

nelHM onko sofin testejä? Mullahan tuli kans se tosi kummallinen leveä viiva missä väriä ja sitten viivanpaikkoja yms. Mutta, sen opin jo aiemmin kyllä että jos sieltä tulee se plussa/haamu niin se on kyllä niin selkeä et testiä ei tarvi tiirailla ja käännellä jotta se näkyy. Ei siinä ole tulkinnanvaraa.

Mulla tuli aamuisesta one stepin testistä kanssa kyllä niin ihme tulos. Dpo14 siis kyseessä. Testiajalla siinä oli siis hyvin kiiltävänä se kohta mihin viiva tulisi, ei väriä. Tätä viivanpaikkaa en ole aikaisemmin huomannut. Testiajan jälkeen siihen tuli sitten hyvin vähän punertava viiva. Kuvassa ylempi on raskaustesti, alempi ovulaatiotesti. Mitä mieltä ovulaatiotestin tuloksesta tällä dpo:lla?

Dpo14

On nuo kyllä ihmeellisiä!! Varsinkin nelHM:n testejä seurattuani ihmettelen, kun kyllä siellä jotakin on vilahdellut!! Eikä edes tiiraamalla tiiraamalla!

Leonella On sofeja 25mlU. Mut jokseenki ku oli eilistä nyt vahvempi ja tosiaan näkyy tiiraamatta. Mut varmaan iha susia nuokii. Mur!

flowergirl Kyllä r testissä joku hailura näkyy, on vaa ohuempi ku kontrolliviiva. Jotkut one stepit anto tollasis aina mulle ku joskus tilasin.. en vaa muist mistä ne sillo hommasin. Ovistestistä ei oikein voi päätellä mitään. Jos merkkais raskautta ni ois vähintään yhtä tumma ku kontrolli. Mulle tullu loppukierrossa hyvinki vahvaa ovisviivaa tarkottamatta mitään.

Mä unohdan tuon tän päiväisen tuloksen ja yritän malttaa huomisaamuun, ellei kuukautiset ala jo ennen sitä. Alamahaa kyl nippailee siihen tyyliin et vois vaikka alkaakin :( Nyt testiä katsoessani en näe enää mitään siinä!! Kummallista.

Mitkäs kaupasta ostettavat testit olikaan niitä parhaita? Jos sitä tänään kuitenkin kävis shoppailemassa.. :LOL:

Muoks: Onneksi sain sen hailuran kuviin, muuten todella luulisin menettäneeni järkeni!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä