Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sori täysin omanapainen juttu
Vai että CB plusmiinus hyvä ja varma. Okei. Kukaan ei käske aukoa testiä testiajan jälkeen mutta huhhuh . Ihan sininen ja samanlevyinen viiva testi viivan kohdalla. Testissä minkä tein eilen aamulla. Täysin kuivuttua eli ei todellakaan oikea haamu. En tiedä näkyykö aijaa kautta mutta tsiikatkaapa :mad:. Ovistikku oli silloin ihan vitivalkoinen eli ei todellakaan ole mikään plussa tää :poop:

http://aijaa.com/y0DML1

muok aijaa näyttää sen näköjää ohuena harmaana mutta livenä se on yhtä leveä kuin ktrolli. Ja selanen haalukka sinervä. Mutta edelleenkin korostan etten ole tyrkyttämässä mitään plussaehdotelmaa vaan ihan nega se on.
 
Theran, jösses! Mä en varmaan edes jaksais hengittää jos olis hb 60 :O tää 104 on mulle tosi matala, ja sen kyllä huomaa. Tänään sain vihdoin aikaseks hakea raudat, otan nyt ainaki ekan viikon 2-3 tbl päiväs.
En onneksi ollut edes hereillä kun olin jo leikkauksessa. Siellä sain jo verensiirron.Mutta senkin jälkeen oli 80 hb. Ei oikein vessaankaan jaksanut kävellä. Sitten törkkäsivät rautaa suonensisäisesti. Pääsin paremmin liikkumaan ja sitä myöten kotiin. Lääkäri silloin sanoi että kun keho on tottunut tiettyyn hb arvoihin niin voi notkahdukset aiheuttaa oireita. Hyvä että syöt rautaa nyt. Jospa se olo siitä kohenis. :)
 
Theran. Iso halaus. Sulla menee kyllä liian rankan kautta noi. Paljon voimia toipumiseen.

Ja plussia huomiselle kaikille haamuilijoille :)!
Ei mulla nyt onneksi kun viime viikolla leikkasivat. Ei edes ehtinyt umppari puhkeamaan. Toipuminen ollut nopeampaa kuin viime leikkauksen jälkeen varmaan just tuon verenhukan takia ja rauta-arvot huonot silloin.

Tänään käytiin kromosomitutkimuksissa naistentautien polilla. Joulukuussa ne selviää sitten että niissäkö syy km:hin.

Mites teillä? Onko kotona rauha maassa? Teillä on ollut rankat vuodet että on varmasti parisuhde ollut kovilla.. :(
 
Kävin tänään yksityisellä gynellä kyselee oonko toivoton tapaus ja ehdotti suoraan heti koeputkihedelmöitystä ku ikää kertynyt jo. Sano et ovis olis huomenna mut testit mulla ihan valkosia puhtaita negoja. Sano kyllä ettei tarvis testejä tehdä mut enhän mä osaa olla tekemättä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
Heippa kaikki:D
Täällä ihmettelen roskishaamuja ja viivanpaikkoja. 7 testiä mennyt ja viiten on tullut jotain näkyviin.
Dpo 9-10 menossa.

Näkeekö kukaan muu tossa jotain super haaleeta ?:ROFLMAO:
Tuntuu silt et näen viivoja kaikkialla!:D:D
C360_2015-11-20-08-40-14-832.jpg
 
Folliultra? Avaisitko vähän uuvelolle :D

Varasin itse just omalle gynelle yks. ajan. Haluaisin varmistaa vaan, että ovis varmasti tapahtuu ja kaikki sinällään ok eikä mitään probleemaa. Seuraava ovis mulla osuisi aikalailla juuri noihin päiville mihin gynen varasin, niin mitä se gyne sieltä voisi nyt nähdä?
 
Folliultra? Avaisitko vähän uuvelolle :D

Varasin itse just omalle gynelle yks. ajan. Haluaisin varmistaa vaan, että ovis varmasti tapahtuu ja kaikki sinällään ok eikä mitään probleemaa. Seuraava ovis mulla osuisi aikalailla juuri noihin päiville mihin gynen varasin, niin mitä se gyne sieltä voisi nyt nähdä?
No sähän oot menossa ite myös kyseiseen ultraan :D
 
No sähän oot menossa ite myös kyseiseen ultraan :D
Urvelo kuten sanoin :D

Netin kautta varasin, ja yritin siihen lyhyesti selittää mitä tahdon tietää :D

Olen nyt yrittänyt maksimoida raskautumisen tästä kierrosta, ostettiin kaukomatka, sovin juhlat ja varasin tuon ovis gynen :D Eikös toi matka ole jollekin plussia tuonut? :D
Hyvin vähän ollut mitään ovistuntemuksia taas tässäkään kierrossa, aivan selvä plussa tuli tikkuun kp10 ja nyt kp12 ei mitään. Välillä kovatkin kivut :/ No mutta kierto nyt siis ovisplussan perusteella 25pv, joten kohtahan voi aloittaa taas testisekoilun;):rolleyes::rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä