Onnea pienokaisesta
Mä nään kyl jotain, teeppä uutta jos vaikka vahvistuisi pian en osaa sanoo viivanpaikka vai ei ku en ikinä ite oo saanu noihin mitään nega kierroissa.Noniin täällä tänään dpo 10 ja aamulla testasin pregcheckillä. Sanokaas nyt että onko tuo vaan viivanpaikka vai voisiko toivoa että olisikin haamu?
http://aijaa.com/fNXCyu
Olinpa näkevinäni jotain. Uutta testiä kehiin?Noniin täällä tänään dpo 10 ja aamulla testasin pregcheckillä. Sanokaas nyt että onko tuo vaan viivanpaikka vai voisiko toivoa että olisikin haamu?
http://aijaa.com/fNXCyu
En onneksi ollut edes hereillä kun olin jo leikkauksessa. Siellä sain jo verensiirron.Mutta senkin jälkeen oli 80 hb. Ei oikein vessaankaan jaksanut kävellä. Sitten törkkäsivät rautaa suonensisäisesti. Pääsin paremmin liikkumaan ja sitä myöten kotiin. Lääkäri silloin sanoi että kun keho on tottunut tiettyyn hb arvoihin niin voi notkahdukset aiheuttaa oireita. Hyvä että syöt rautaa nyt. Jospa se olo siitä kohenis.Theran, jösses! Mä en varmaan edes jaksais hengittää jos olis hb 60 :O tää 104 on mulle tosi matala, ja sen kyllä huomaa. Tänään sain vihdoin aikaseks hakea raudat, otan nyt ainaki ekan viikon 2-3 tbl päiväs.
Ei mulla nyt onneksi kun viime viikolla leikkasivat. Ei edes ehtinyt umppari puhkeamaan. Toipuminen ollut nopeampaa kuin viime leikkauksen jälkeen varmaan just tuon verenhukan takia ja rauta-arvot huonot silloin.Theran. Iso halaus. Sulla menee kyllä liian rankan kautta noi. Paljon voimia toipumiseen.
Ja plussia huomiselle kaikille haamuilijoille !
En saa kuvaa aukiHeippa kaikki
Täällä ihmettelen roskishaamuja ja viivanpaikkoja. 7 testiä mennyt ja viiten on tullut jotain näkyviin.
Dpo 9-10 menossa.
Näkeekö kukaan muu tossa jotain super haaleeta ?
Tuntuu silt et näen viivoja kaikkialla!
katso liitettä 374
Näkyyhän tossa toistakin viivaa mut on aika epäselvä kuva mun silmiin.aijaa.com/FLHMTR
No sähän oot menossa ite myös kyseiseen ultraanFolliultra? Avaisitko vähän uuvelolle
Varasin itse just omalle gynelle yks. ajan. Haluaisin varmistaa vaan, että ovis varmasti tapahtuu ja kaikki sinällään ok eikä mitään probleemaa. Seuraava ovis mulla osuisi aikalailla juuri noihin päiville mihin gynen varasin, niin mitä se gyne sieltä voisi nyt nähdä?
Urvelo kuten sanoinNo sähän oot menossa ite myös kyseiseen ultraan