Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Halaus Wolt :(
Digiin tulee aina viivoja joten sitä ei kannata aukoa.

Mä tein kans aamulla puhtaat negat. Täysin. CB plus miinus testiin saa kieroon katsomalla muuten viivanpaikan, mutta koska ovistikku on vitivalkea ilman haamuakaan ei HCGtä ole tippaakaan elimistössä.
Mä poistun nuolemaan haavojani. Lapsia meille ei tule enempää. Pakko alkaa elää normaalia elämää tämän rumban sijaan, alkaa hajottaa jo parisuhdetta. Olen niim surullinen etten tiennyt miten selvitä sängystä. Mutta ei auta. Raskaaksi ei kai vielä kukaan ole itkemällä tullut.
 
Tervetuloa uusille ja toivotaan lyhyttä visiittiä kuumeilijoihin. :)

Empuska isot halaukset :(
Wolt joo.. Mä olen nega kierroissa saanut just tuollaiset viivat digiin. :(

Catharin joko olo on kohentunut?
Tammis ole pahoillani... :( toivotaan että muut asiat järjestyisi.

Onnea plussanneille! Peukut niille jotka piinailee!:) pahoittelut negoista.. :(

).( joo ei tainnut tässä kuussa irrota munasolua ja eipä mikään ihme kun leikkauksessa ja sen jälkeen voimakkaat kipulääkkeet. Huomenna mennään kromosomitutkimuksiin km:jen takia.
 
theran:
joo mut tilasin silti muutaman testin lisää ( jos nyt täti alkais niin olkoon ensi kiertoa varten)...että jos se onkin vasta niin alussa emt...

niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa... XD no joo.. toivossa on hyvä elää.
 
Täälläkin on taas vaihteeksi uitettu liuskaa aamulla... kyllä saa aina silmät sikkuralla tihrustaa mitä näkkyy. Oon nyt säästäny vähän noita aiempiaki liuskoja niin sai tehä vähän vertailua ja ihan ku tuossa tämän aamuisessa olis näkyny jotain pientä viivan varjoa, mutta voi olla että vaan kuvittelen o_O
nyt olis kyllä vasta kp 34/36-39...
Näistä oloistaki on kyllä niin vaikea päätellä mitään.

Kai tääkin harrastuksesta menee :LOL:
 
Täälläkin on taas vaihteeksi uitettu liuskaa aamulla... kyllä saa aina silmät sikkuralla tihrustaa mitä näkkyy. Oon nyt säästäny vähän noita aiempiaki liuskoja niin sai tehä vähän vertailua ja ihan ku tuossa tämän aamuisessa olis näkyny jotain pientä viivan varjoa, mutta voi olla että vaan kuvittelen o_O
nyt olis kyllä vasta kp 34/36-39...
Näistä oloistaki on kyllä niin vaikea päätellä mitään.

Kai tääkin harrastuksesta menee :LOL:
Laita kuvia kaikkien iloksi:)
 
Darni 73 yritin vaan en saanu otettua mitään, mistä sais mitään selkoa :rolleyes:

Aattelin, että jos täti ei tuu perjantaihin mennessä niin teen sitte vielä testin, ehkä sillon vois jo näkyä jotain. Kauheen pitkä aika perjantaihin :ROFLMAO:

Mua on pari päivää itkettäny tosi helposti. Voiks se olla oire jostain, jos se ei yleensä kuulu pms-vaivoihin?!:cautious:
 
Theran, hiukan on olo jo parempi! Viime yönä töissä tuli _todella_ paha olo ihan puskista, en tiedä mistä johtui. Hb mulla on laskenut 104, ikinä ennen ei näin matalalla oo ollut. Mut se vuoto oli niin raju taas, et eipä ihme et on laskenut. Viime kerralla kun päivystykseenkin menin niin hb oli siitä muutaman pv päästä 114, sit siitä nousi 122, ja nyt muutama pv uuden vuodon jälkeen tippui tohon 104. Kun vaan jaksais sitä rautaa käydä hakemassa. Ajattelin soittaa naisten taudeille tosta vuodosta, et mitä hittoa. Normaalia se ei todellakaan ollut.
 
Ihanat viivat sulla tervetuloahaikara:love:

Tänä aamuna mietin uittaisiko jo liuskaa:ROFLMAO: mutta kp vasta 20 (-24/32) niin päätin suosiolla vielä jättää, ehkä pe:D dpo nyt 4-8, ehkä tuo 4 kumminkin.. Liukkailla mennään kuitenkin edelleen ja p****taa koko ajan, vähänkin kun toinen koskee herää alapää:ROFLMAO::D pitikös oviksen jälkeen tulla se kuivakausi vai miten se meni? (n) tissit pursuaa liiveistä ja kihelmöi. Alaselkä alkanut jomottelee ja taas on raudan makukin käynyt suussa. Yhden synnytysunenkin näin viime viikolla:LOL:

Plussatuulia kaikille ja <3 uuteen kiertoon joutuneille sekä pettymyksen kohdanneille.
 
Theran, hiukan on olo jo parempi! Viime yönä töissä tuli _todella_ paha olo ihan puskista, en tiedä mistä johtui. Hb mulla on laskenut 104, ikinä ennen ei näin matalalla oo ollut. Mut se vuoto oli niin raju taas, et eipä ihme et on laskenut. Viime kerralla kun päivystykseenkin menin niin hb oli siitä muutaman pv päästä 114, sit siitä nousi 122, ja nyt muutama pv uuden vuodon jälkeen tippui tohon 104. Kun vaan jaksais sitä rautaa käydä hakemassa. Ajattelin soittaa naisten taudeille tosta vuodosta, et mitä hittoa. Normaalia se ei todellakaan ollut.
Mullakin kun tippui 132 hb vuorokaudessa 60. Ja vaikka se ei paljoa putois niin kun keho on tottunut tiettyyn määrään. Se kun laskee niin oireita alkaa tulla. Väsymystä ja hengästyy helposti eikä jaksa tehdä mitään. Hae ihmeessä niitä rautavalmisteita että olos kohenee. <3
 
Välli Mulla ei oo mitään hajua dposta, kun kierrot on niin sekaisin..
Tervetuloahaikara ihanat viivat! :love:

Blääh, testit ei tullu tänään vielä.
Alkaa ketuttaa toi meidän postin takkuaminen,
toisina päivinä posti tulee ennen puolta ysiä aamulla
ja toisina päivinä vasta puolilta päivin ja tottakai
tänään se posti tuli jo ennen ysiä niin testit ei ehtiny mukaan :mad:
En kyl viitti erikseen lähteä apteekkiin, kun jo ehdin tuhlata
riittävän summan noihin tilattuihin testeihin.. :X3:
Ukko varmaan tukehtuis kahviinsa jos tietäis paljonko
noihin testeihin loppupeleissä kuluu :ROFLMAO::D:p
 
Heippa! Apua tarvisin... Musta tuntuu että raskaustesti ei tummu riittävästi :/ mitä se voi tarkottaa vai voiko kaikki olla silti hyvin? Kiertopäivistä/ovulaation ajankohdasta mulla ei oo mitään tietoo. On vaan ollu menkkakipua ilman menkkoja ja nännit kipeenä ja viimeks ne oireet mulla oli kun olin raskaana ja siitä heräs epäilys.

http://aijaa.com/J8Y2Sb
Ylempi on tän aamunen ja alempi toissapäivänä tehty illalla.
 
Heippa! Apua tarvisin... Musta tuntuu että raskaustesti ei tummu riittävästi :/ mitä se voi tarkottaa vai voiko kaikki olla silti hyvin? Kiertopäivistä/ovulaation ajankohdasta mulla ei oo mitään tietoo. On vaan ollu menkkakipua ilman menkkoja ja nännit kipeenä ja viimeks ne oireet mulla oli kun olin raskaana ja siitä heräs epäilys.

http://aijaa.com/J8Y2Sb
Ylempi on tän aamunen ja alempi toissapäivänä tehty illalla.
Kyllähän siinä jotain on havaittavissa, onko väriä kun katsot luonnossa? Millon sulla on viimeksi ollu menkat? Voisko vaan sit olla niin alussa ja vielä vasta haamuilla:)
 
Kyllähän siinä jotain on havaittavissa, onko väriä kun katsot luonnossa? Millon sulla on viimeksi ollu menkat? Voisko vaan sit olla niin alussa ja vielä vasta haamuilla:)
On väriä, tossa minkä tein aiemmin niin ei erota onko väriä mut tän aamunen oli vähän selkeempi mutta silti noin epäselvä :D ja sehän tässä nyt jännää ja vähän pelottaakin kun mulla on nyt 6 viikkoa synnytyksestä aikaa.. En tiedä ollenkaan mitä mun kropassa nyt tapahtuu.. Tätä en kyllä olis ikinä uskonu.. Kun tuota joka nyt sängyssä tuhisee niin joutu yrittään yli vuoden että tärppäs.. Mutta jos mä nyt oikeesti oon taas heti raskaana ja kaikki hyvin niin ihana yllätys vain :) <3 oon vaan kans testien suurkuluttaja, varsinkin nyt kun en saa mielenrauhaa tosta tuloksesta.. :D
 

Yhteistyössä