Hakutulokset

  1. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Oiii onnittelut joa!!!!!:)
  2. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Nenni26: Kokeilin myös apteekin ovistestejä, tosin hintaero ihan älytön kun vertaa citymarketista saataviin, minun mielestä yhtä hyvin näytti halpiksetkin oviksen :) Toivottavasti tärppää! Mitä mieltä muut, onko apteekin näissä paljonkin eroja muuta kuin hinnassa? Omasta tilanteesta sen...
  3. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Ooti: Raha-asiat ovat nousseet toki mieleen kun miettii seuraava lasta, mutta ei se oikeastaan loppujen lopuksi paljoa vaikuta... Luotan siihen että aina kaikki järjestyy. Meillä on kaksi omaa asuntoa, pienempi on sijoituskämppänä. Aika paljon lainan saanneista ratkaisi se että on osannut...
  4. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    Nyt tuli vastaus yksityisen papa-kokeesta: "Ohessa papa-vastaus, jossa ilmenee epäselvää levyepiteeliatypiaa. Suosittelen, että varaatte ajan gynekologin/lääkärin vastaanotolle." Papa luokkaa en tiedä kun käytössä on se betheseda järjestelmä. Vastauksessa oli luokitus ASC-US. Seuranta 12 kk...
  5. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Syntymäpäiväonnittelut kaktuspiikki83!:) Miten päiväsi on sujunut? Pakko kysyä nyt niiltä kenellä on lapsia, että kuinka hyvin onnistutte järjestämään miehenne kanssa kahdestaan aikaa...? Lapsen päivä -ja yöunet on meillä miehen ja minun kahdenkeskistä aikaa... Ja ymmärrettävästi silloin aina...
  6. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Niin toivoisin: Kovasti voimia vuotohommelin kanssa, se vaatii jaksamista... Minulla oli ennen esikoista puoli vuotta kestävä menkat XD (Tosin syystä mitä ei tiedetä...20 päivää vuotoa ja 4 päivää taukoo ja eiku hanat auki taas...) Kauanko sinulla on nyt tuo jatkunut? Onko täällä ketään joka...
  7. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Juu uskon HKS84 ettei sinulla ole kyllä syytä huoleen :) Kunpa ehisitte nähdä miehen kanssa oviksesi aikaan seuraavan kerran, vai voisiko hän mitenkään siirtää tuota lähtöään viikolla? Voimahali! Lauwra: ei sinulla sattuisi olemaan jotain hyviä piponeulomisvinkkejä? :D iski vimma päästä...
  8. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    HKS84, olen juuri käynyt itse tällä viikolla papassa kohdunkaulasyövän esiasteen seurannan takia. Juttelin siitä lääkärin kanssa ja jännitän juuri tuloksia. Minulla on ollut cin1 (lievä taso joka YLEENSÄ paranee itsestään), mutta niin ei ole kohdallani käynyt vuosiin. Eli jos tulos ensi viikolla...
  9. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Itse sanoisin Ooti että ohi on tästä kierrosta, mutta toivottavasti ensi kierrossa tärppää seuraavasta oviksesta! Tokihan viivan vahvuuteen vaikuttaa varmaan mihin aikaan päivästä näyte otettu ja kauanko ollut virtsaamatta... Omalla kohdalla ovis näkyny tosi vahvana sillon ku sen on.
  10. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Varmasti kova harmitus... Iso halaus HKS84 :(
  11. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Huomasin sen keskenmenon siitä että alkoi kovat vatsakivut, noin puoli tuntia kestävät. Sit ku menin vessaan niin tuntui kuin puukolla olisi hitaasri viilletty navasta alaspäin, muistan miettineeni mitä tapahtui.... Soitin sairaalaan ja käskivät tulla päivystykseen ja ottaa mukaan tämän...
  12. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    Kiitos monista vastauksista! Jään miettimään että jos onkohan se ihan sama että hoidattaako tuo pitkään jatkunut cin1 ennen raskautumista vai lieköhän sellaisella operaatiolla mitään vaikutusta esim ponnistusvaiheessa/lyheneekö kohdunkaula ja ennenaikainen synnytyksen riski kasvaa? Vai onko tämä...
  13. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    TiiBii mitä lääkärit ovat sanoneet syyksi että noin kauan tilanne ollut? Onko todennäköistä että se poistuisi kokonaan? Olen itse aivan ymmälläni että miksei osa näistä cin muutoksista parane itsestään, vaikka terveet elämäntavat yms... Ja siis sama partneri, oma mieheni.... Jotenkin tuntuu että...
  14. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    Eikös nuorille ole alettu antaa jotain rokotetta v.2013 alkaen minkä tarkoitus ennaltaehkäistä hpv? En ole itse kuullut rokotteesta joka poistaisi viruksen, mutta hienoa jos sellainen olisi! Puuttuisin tuohon että "virus poisuu elimistöstä itsestään vuosien kuluessa"? Minulla niin ei ole käynyt...
  15. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    Apua tuo tauko kuulostaa kamalan pitkälle lapsen yrittämisen kannalta O_O Onko muilla tietoo kauanko loopin jälkeen pitää olla pöllyttämättä lakanoita? Olisi tarkoitus että jos sieltä se Cin1 jälleen tulee omalla kohdallani niin jätän hoitamatta vielä kun yritämme koko ajan toista lasta... Vasta...
  16. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    Ymmärrän kyllä pelon koepalojen ottamisesta. Jos uuteen kolposkopiaan joudun niin tiedän mitä on edessä, mutta onneksi se ei niin kauheaa ollut viimeksi. Tänään lääkäri sano papaa ottaessa että on tosi ohuet limakalvot mistä voi aristelu ja vuoto silloin tällöin yhdynnän jälkeen johtua...
  17. L

    kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

    Niin tekee, tiedän... Mutta mielenrauhan vuoksi kävin nyt yksityisellä papassa, maksoi 58€. Kahden viikon sisällä tulee postitse tulokset. Sanoi että ei tätä Cin1 muutosta normaalisti hoideta, mutta jos tilanne jatkuu näin kauan kuten minulla niin sitten on hoidettava, jottei ainakaan pääsisi...
  18. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Minulla kävi v.2006 niin että e-pillereiden aikana tuli tyhjennysvuodossa täysin yllätyksenä keskenmeno. Siinä sitä sitten pohdittiin miten se oli mahdollista... Olin kuulemma raskautunut pillereistä huolimatta ja alkio pysyi sisällä seuraavaan tyhjennysvuotoon. Jäi aika traumat...
  19. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Dpo = days past ovulation. :)
  20. L

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heips kaikille! 26 v äippä ilmoittautuu mukaan! Olisi jälleen vauvakuume... Kaksi vuotta oltiin mieheni kanssa ilman ehkäisyä, ajateltiin että esikoinen tulee kun on tullakseen. Vihdoin sitten tärppäsi ja poika nyt 1.5 v<3 Imetyksen lopetin vuoden vaihteessa ja yk 8 menossa jo. Alkaa vähän...

Yhteistyössä