kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
Aika luotettava sivusto, varma yhtään luotettava kun kyseinen palsta. Toisalta aika hienoa kun sillä on vain yks ihme artikkeli. Monet muut kun saavat niskaan paljon enemmän :). Kun googlata osat kui et lähettää esim. kokemuksia ko rokotesta mitä ihmisillä on tai oikeita tuloksia? Mulla on itse asiassa noin 400 sivuinen tiedosto ja tutkimustuloksia voin sinulle vkon lukemista lähettää :D.
 
dr. Backnose
No miten sä voit hänen asioista tiedä jos et tunne edes henkilöä ollenkaan? :) Mutta itse tunnen, kun puhumme päivittäin, harva päivä on kun emme keskustele vain jos itsellä tai hänellä kova kiire, sielläkin päivittäin puhuimme kaikista asioista ja olen nähnyt kaikenlaista mielenkiintoista liityy juuri rokotteen.
Ei sillä ole mitään merkitystä kuinka hyvin tunnet jonkun huijarin. Sillä kylläkin on merkitystä, että toimit (vaikkakin hyväuskoisuutesi takia), tuollaisen humpuukimaakarin markkinoijana levittämällä tuollaisia juttuja, että rokote muka tehoaisi. Ennen kuin otit rokotteen, kymmenet ihmiset varoittivat sinua täälläkin, että kyse on huijauksesta. Vieläkään asia ei ole mennyt perille ja tuskin meneekään.
 
viera.s
Aika luotettava sivusto, varma yhtään luotettava kun kyseinen palsta. Toisalta aika hienoa kun sillä on vain yks ihme artikkeli. Monet muut kun saavat niskaan paljon enemmän :). Kun googlata osat kui et lähettää esim. kokemuksia ko rokotesta mitä ihmisillä on tai oikeita tuloksia? Mulla on itse asiassa noin 400 sivuinen tiedosto ja tutkimustuloksia voin sinulle vkon lukemista lähettää :D.
PDF-dokumentti on aito ja todistaa että rokotteen tehosta ei ole koskaan ollut minkäänlaisia lääketieteellisiä todisteita.
 
lumelääke
TiiBii mitä lääkärit ovat sanoneet syyksi että noin kauan tilanne ollut? Onko todennäköistä että se poistuisi kokonaan? Olen itse aivan ymmälläni että miksei osa näistä cin muutoksista parane itsestään, vaikka terveet elämäntavat yms... Ja siis sama partneri, oma mieheni.... Jotenkin tuntuu että saa aina elää pelossa ku koe lähestyy et onko pahentunu.
 
TiiBii mitä lääkärit ovat sanoneet syyksi että noin kauan tilanne ollut? Onko todennäköistä että se poistuisi kokonaan? Olen itse aivan ymmälläni että miksei osa näistä cin muutoksista parane itsestään, vaikka terveet elämäntavat yms... Ja siis sama partneri, oma mieheni.... Jotenkin tuntuu että saa aina elää pelossa ku koe lähestyy et onko pahentunu.
Ei ne tunnut sielläkään tietävän mitään. Lääkärit siis. Tai jos tietävät, eivät vaan osaa kertoa. Mutta ei ilmeisesti oo mitään hätää kun puolen vuoden kontrollikäynnitkin muutettiin vuodeksi. Mutta joo, pelko säilyy. :S
 
Ei sillä ole mitään merkitystä kuinka hyvin tunnet jonkun huijarin. Sillä kylläkin on merkitystä, että toimit (vaikkakin hyväuskoisuutesi takia), tuollaisen humpuukimaakarin markkinoijana levittämällä tuollaisia juttuja, että rokote muka tehoaisi. Ennen kuin otit rokotteen, kymmenet ihmiset varoittivat sinua täälläkin, että kyse on huijauksesta. Vieläkään asia ei ole mennyt perille ja tuskin meneekään.
:)
 
Viimeksi muokattu:
Dead parrot
Kun tiedän että sain hienon hoidon ja olin tutkittu 2ssa maassa, kuin myös Suomessa Helsingissä tutkijan ja lääkärin pyynnöstä, koska hekin halusivat nähdä sen ja sain 3kk päästä rokoten jälkeen aivan tervet ja loistavat paperit ei HPV ja ei muutoksia enää missään. Samat paperit Mehikostakin olen saanut :)
Mahtaako tällä suomalaisella tutkijalla olla nimeä?
 
Voiskohan tää juttu olla yksinkertaisesti niin, että Milannan kielitaito ei ole riittänyt ymmärtämään täydellisesti mitä "lääkäri" sanoi. Aivan kuin ei riitä kertomaan meillekään...
Sovitaan vaikka niin ja muutenkin kaikki voi laittaa mn tyhmyteen :D. Kun minulla tosissaan järki lähtee jos vielä täällä olen ja samasta asiasta jauhan samoja asioita mitä oli jo jauhettu samalla tavalla muutama vuotta sitten. Rehellisesti jopa ei mun pe***tä kutittaa (anteksi kielen käyttöä) mutta tosissaan mikä väliä on kuka usko mihin ja kuka ei. Kakka vain on ikävä kun joku levittää, mä en itse ikinä menisin sanomaan toiselle kellä hyviä kokemuksia ja p.s hengissäkin vielä olen sellaisia asioita, eikä ketään voi haukkua siksi kun jokus strippari, siivoja venakko ketkä kaikki inhoavat tunne ko henkilöä.
 
En muista nimimerkkiä
Mulla on itse asiassa noin 400 sivuinen tiedosto ja tutkimustuloksia voin sinulle vkon lukemista lähettää :D.
Sinä olet lähettänyt nämä PDF:t ja PP-esitykset minulle Suomi24-osoitteeseen muistaakseni vähän yli vuosi sitten. Näytin nämä tutkimukset ystävälleni, joka työskentelee Oriolalla tutkijana (koulutukseltaan lääkäri; sis.tautien erik.lääk. ja tohtori kemiasta). Hänen tuomionsa oli kohttullisen selvä. Lisäksi kyseinen Mehiko-lääkäri EI OLE saanut ko. lääkkeen jälleenmyyntilupaa EDES Meksikossa saati sitten USA:ssa tai EU:n alueella. Haluatko Milanna edelleen, että laitan nämä sinun dokumentit yleiseen jakoon?
 
outotunne
Eihän se ole tyhmyyttä ole, jos on puutteita sellaisessa kielessä, joka ei ole äidinkieli. Ei se ole mikään ihme, ettei maallikko ymmärrä vieraskielisiä lääketieteellisiä tekstejä aina, käännösohjelmatkin saattavat kääntää niin, että väärinymmärryksen mahdollisuus vaan kasvaa.
 

Yhteistyössä