Hakutulokset

  1. Applejack

    19-24-vuotiaat naiset/tytöt, joilla huomattavasti vanhempi mies:

    Mikä on ap:n mielestä huomattavasti vanhempi? Itse deittailin tuon ikäisenä about 10 vuotta vanhempia. En olisi voinut kuvitellakaan kulkevani jonkun oman ikäiseni kanssa 19 ollessani, kaikki tuntuivat ihan kakaroilta ja minä halusin seurustella miehen kanssa, en pojan.
  2. Applejack

    Lasten lomat, teinkö väärin?

    Mun mielestä siinä ei olisi mitään mieltä että me vanhemmat pitäisimme lomamme eri aikaan jotta lasten lomat olisivat mahdollisimman pitkät. Me lomailemme koko perheenä, ja pyrimme sitten parhaamme mukaan järjestämään lapsille vapaapäiviä muutenkin.
  3. Applejack

    Olenko nyt pedofiili?

    Jos nimenomaan etsisit tuon ikäisiä kytättäväksi, tilanne olisi eri. Mutta jos joku isotissinen märkä t-paita tulee vastaan ja katsot häntä sillä silmällä, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Naisen kroppahan heillä oli vaikka nuoria olivatkin.
  4. Applejack

    Eikö nykynuoret todellakaan tarvitse enää työttömyyskassoja vai ovatko he varmoja työnsaannista??

    Iso osa nuorista joita meillä työskentelee, lähinnä naureskelevat ammattiliiton rekry-yrityksille. Ei tosin ihme, sillä liiton tekemät "parannukset" ovat aiheuttaneet vain sen että palkat ovat laskeneet...ei siis ole kovin suuressa suosiossa.
  5. Applejack

    Netflix,Viaplay vai HBO Nordic?

    Ok, täytyypä tsekata onnaako Macilla. Suomi versiossa monista sarjoista vain murto-osa jaksoista saatavilla, minkä vuoksi olisin jo irtisanonut koko palvelun jollei Kids osio olisi suuressa suosiossa.
  6. Applejack

    Netflix,Viaplay vai HBO Nordic?

    Meillä on Netflix ja HBO nordic. Netflixiä katsoo lapset, HBO taas on mua ja miestä varten. Netflixin tarjonta suppea, mutta en ole kyllä tiennytkään että pääsisi muidenkin maiden tarjontaan. Onnistuuko myös kun katsoo Netflixiä telkkarista?
  7. Applejack

    Vauva huutaa autossa, vinkkejä?

    Löytyy nykyään helposti, suosittelen. Meillä alkoi 6kk heti viihtymään paremmin kun käännettiin. Oli juurikin tuo tilanne etten mahtunut itse taakse. Poika ei tosin ollut pahimman luokan autossa huutaja...mutta sen verran hankalia automatkat olivat että jotain piti tehdä. Onnistui samalla...
  8. Applejack

    Vauva huutaa autossa, vinkkejä?

    Kaukalo joka asennetaan kasvot menosuuntaan?
  9. Applejack

    mikä näistä olisit, jos olis pakko

    Teurastajana. Enkä sit söiskään enää koskaan lihaa...
  10. Applejack

    Minkä ikäiselle kaverisynttärit?

    Meillä pidettiin 4-vuotiaalle. Sen jälkeen kun tarhassa eka kaveri piti, niin alkoi kutsuja tulla muiltakin ja halusi itsekin kutsua kavereita.
  11. Applejack

    Miksi te puhutte nettopalkasta bruttopalkan sijaan?

    Peesi. Ihmiset tuntuu kuvittelevan että rahaa on kun roskaa heti kun brutto on yli x euroa. Vaan kun se verottaja vie silloin aika pirusti sekin.
  12. Applejack

    Miksi te puhutte nettopalkasta bruttopalkan sijaan?

    Jaa-a, mä en oo tainnut täällä puhua palkasta, mutta jos nyt palkkaa ajattelen niin netto se on mikä mua kiinnostaa. Mitäs brutolla tekee...
  13. Applejack

    Tykkäätkö snobiruuista?

    Piti tulla lukemaan mitä on snobiruoka, mutta eipä sitä ollutkaan täällä määritelty :D
  14. Applejack

    Synnytyksestä reilu 3 vk ja menkat vissiin alkanu, jokohan voi käyttää tamppoonia?

    Mulla alkoi menkat hyvin pian pojan synnyttyä ja neuvola suositteli odottamaan tampoonin käytön kanssa kunnes jälkitarkastus on tehty. Odottelin sitten, tiedä sitten olisko tosiaan tarvinnut.
  15. Applejack

    Mitä mieltä miehestä joka kuuntelee "hevimeteliä"?

    Täh? Me kuunnellaan molemmat heviä eikä oo lapset rikki mennyt :D Mistä ihmeestä olet ap saanut päähäsi että mieltymyksen tiettyyn musagenreen pitäisi muuttua kun tulee ikää, tai lapsia?
  16. Applejack

    Ajatteletko sinä, että keskenmenon saanut nainen on vähän huonompi ihminen?

    Mä uskon että kaikella on tarkoitus. Mikä se tarkoitus on voi aueta vuosien päästä tai ei milloinkaan. Mun keskenmenoillanikin oli tarkoitus, jokin. Mutta ei se, että olisin huonompi ihminen. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään mennä kellekään toiselle hokemaan mitään "kaikella on...
  17. Applejack

    Käytätkö vielä crocseja?

    Mökillä. En ihmisten ilmoilla.
  18. Applejack

    Mitäs neideille (ja äijille) kuuluu näin kauniina päivänä? :)

    Aamuinen kuntoilu. Onnistuin jossain mihin en ikuna olisi pystynyt jokin aika sitten. Taustat huomioon ottaen tämä oli iso asia... Ja tästä on hyvä jatkaa :)
  19. Applejack

    Mitäs neideille (ja äijille) kuuluu näin kauniina päivänä? :)

    Hyvää :) Oon ylpeä ittestäni tänään ja se on kiva tunne :)
  20. Applejack

    Onko naisen haluttomuuden syy mies?

    Haluttomuus? Mitä se meinaa... :whistle:

Yhteistyössä