Käytätkö vielä crocseja?

  • Viestiketjun aloittaja "bulla"
  • Ensimmäinen viesti
melkein juu
Minulla on köyhän naisen crocseja eli jäljitelmiä. Löytyy niin "pikakenkä-mallina" kuin sitten tuollaisina joissa on nauhatkin, ihan sellaiset lenkkarimalliset. Törkeän kivat käyttää joten noilla taapertelen ihan julkisestikkin ihmisten ilmoilla aina jos olen varma ettei kamala kaatosade yllätä...varpaat kastuu melkoisen nopsaan kengissä joissa on enemmän reikiä kuin ehjää pintaa ; )
 
"Niin"
Mä sain kerran aidot lahjaks. Itse suosin tosiaan noita halvempia just sen hinnan takia. En usko nimittäin et noi aidot on rikkoutumattomat ja hajoamattomat sen enempää kuin feikitkään ;)
Itseasiassa aidot kestää pRemmin. Mulla on 5 vuotta vanhat Crocbandit ja ne on hyvässä kunnossa, likaiset tosin juuri nyt. Mies ei osta aitoja, kun on niin kalliit ja menee kumminkin rikki. Noh, se ostaa uudet feikit joka toinen kesä ja minä käytän niitä samoja aina vaan. Tänään näin Intersportissa Classic-mallin hintaan 19,90€. Sekö nyt sitten on kamalan kallis?
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
fhfhfhf
Käytän esim roskia viedessä tai kun muuten käyn pihalla nopeasti. Ihmisten ilmoille en kyllä laita tavallisia crocseja. paitsi kesällä leirintäalueilla ja huvipuistoissa. Varsinkin leirintäalueella ne tuntuvat kuuluvan suorastaan pukeutumisetikettiin :D Mutta onhan niitä muitakin malleja kuin se sämpylämalli. Äitini oli löytänyt jostain Crocsin korkkarit, sellaisia voisin kyllä käyttää kaupunkikenkinäkin.
 
kyllä vain
Mulla on kahdet aidot sportti crocsit. Ne on palvelleet mua töissä monen kilometrin verran ja edelleen ovat hyvät jalkaan. Käytän niitä niin pihakenkinä kuin muuallakin. Kaupungille en niillä ole lähteny, mut en nää syytä miksen vois mennä.
Siistin näköiset ja mukavat jaloissa.
 
"Piu"
[QUOTE="Calou";29856050]Jos haluaa yhtä helpot ja mukavat mutta kauniimmat, niin caloun puukkarit on hyvä vaihtoehto.[/QUOTE]

Calou on kallis merkki. Jos puukkarit haluaa, niin saa kyllä edullisemminkin. Crocsit olleet käytössä monta kesää ja varmaan melkeen yhtä monta paria on kulunut. Puukkarit varmaan 10 vuotta vanhat ja ihan kunnossa edelleen.
 
Grocs rocks
Kahdet aidot kaivettu esiin. Lapsille myös tilattu uudet.

Mun päähän ei vain mahdu, miksi jotku vastustaa crocseja niin paljon. Helpompia ja mukavempia kenkiä ei ole. Kateelliset nillittää. Et ole parempi ihminen, jos sinulla on tai ei ole crocseja.
 
Kahdet aidot kaivettu esiin. Lapsille myös tilattu uudet.

Mun päähän ei vain mahdu, miksi jotku vastustaa crocseja niin paljon. Helpompia ja mukavempia kenkiä ei ole. Kateelliset nillittää. Et ole parempi ihminen, jos sinulla on tai ei ole crocseja.
En ole kyllä tavannut ketään joka vastustaisi niin paljon. Minusta ne on huonot jalassa ja jalat hikistyy helposti siellä muovissa. Ne on kyllä loistavat veneillessä mutta muussa käytössä todella huonot.
 
Grocs rocks
En ole kyllä tavannut ketään joka vastustaisi niin paljon. Minusta ne on huonot jalassa ja jalat hikistyy helposti siellä muovissa. Ne on kyllä loistavat veneillessä mutta muussa käytössä todella huonot.
Oletko ikinä ajatellut, että jos tämä pitäisi paikkaansa, mitä väität, ei kukaan varmasti käyttäisi crocseja, mutta tiedät hyvin, että niitä käytetään paljon eli tämä on vain sinun omaa selittelyäsi. Jos saan arvata niin todellinen syy liittyy ulkonäköön, mikä ei miellytä sinun luultavati jotain hipsteri-tyyliä.
 
"Piu"
En tiedä minäkään ketään joka niitä nyt niin vastustaisi. Toiset vaan ei tykkää. Eikös puukkareiden kanssa ole aina ollut täsmälleen sama asia, toiset tykkää ja toiset taas ei voi ymmärtää.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Oletko ikinä ajatellut, että jos tämä pitäisi paikkaansa, mitä väität, ei kukaan varmasti käyttäisi crocseja, mutta tiedät hyvin, että niitä käytetään paljon eli tämä on vain sinun omaa selittelyäsi. Jos saan arvata niin todellinen syy liittyy ulkonäköön, mikä ei miellytä sinun luultavati jotain hipsteri-tyyliä.
Minusta jokainen voi käyttää ihan millaisia kenkiä vain. Sanoinkin vain oman kokemukseni asiaan. Minun tyylini ei ole hipsteriä tai mitään muutakaan. En yleensä valitse vaatteita sen mukaan mitä muut käyttää vaan sen mukaan mikä toimii minulla. Ja useasti ihmiset kyllä käyttää tuotteita sen vuoksi, että ne on hyvin markkinoitu vaikka homma ei ihan toimisikaan. Sen on huomannut monessa asiassa.
 
DFHD
Mulla on töissä sisäkenkinä feikkicroksit ja kotona pihakenkinä. Lapsilla on kotona pihakenkinä myös feikkicrocksin, tosin ainakin yhdet aidotkin on olleet, kun ovat tulleet jonkun vaatepaketin mukana kaverilta. Aitoja en ole ostanut, kun feikit ajaa saman asian ja meillä koirat suorastaan rakastavat crockseja ja tulisi kalliiksi koko ajan ostella uusia, kun koirat pureskelee ne pilalle.
 
En oo oikein koskaan lämmennyt crocseille. Käytän balleriinoja tai flifloppeja mielummin.
 

Yhteistyössä