mikä näistä olisit, jos olis pakko

1. Nunna. Tosin mua ärsyttäisi ne kaavut ja hyminämuodossa oleva musiikki, joten en tiedä olisinko jotenkin radikaali nunna ja muuttaisin luostarin pukukoodia.
2. Teurastaja ok.
3. Asunnoton ja rahaton mutta juoppo en olisi
4. Kuolisin vaikka nälkään mieluummin kuin olisin ilotyttö (kai mä näkisin nälkää jo heikon kysynnän takiakin :D)
 
minnee
Tää on mahtava kysely! :D

Kertoo ehkä paljon musta, mutta joutuisin tekemään valinnan ilotytön ja nunnan välillä. Ja ilotytön hommiin jos pitäis ryhtyä, niin työolosuhteiden tulis olla hyvät: siis turvallista pitäis olla, ehkäisy kunnossa, ei mitään parittajia vetämässä välistä jne. Nunnana olemisessa olisi miinusta olla perheestä erossa se vuosi. Toisaalta todennäköisyys, että selviäisi vuoden tulematta pahoinpidellyksi tai saamatta tauteja olisi nunnan virassa parempi. Seksityötä toki voi tehdä niinkin, että minimoi ne riskit, mutta nunnan roolissa ne riskit olisivat yhä pienemmät.
 
"sipsi"
Nunnana oisin :)

Rahattomana voisin vielä olla, mutta en pultsarina - käytän melko minimaalisesti alkoholia. Ilotyttönä saattaisi tulot jäädä pakkasen puolelle :( Ja teurastajan hommiin en vaan kykenisi...

Menisin luostariin ja olisin vuoden hiljaisuuden retriitissä :)
 
Olisin teurastaja. En pystyis olee lapsesta erossa. Mutta, en tiedä kykenisinkö tappamaan eläintä, kun en kestä nähä mitään järkyttäviä määriä verta. Saan jonkin ihme kohtauksen jos nään jonkin valtavan ison haavan, mistä pulppuu paljon verta. Kai pistäsin itteni pakolla tilanteen eteen.

Ilotytöks en rupeis, ennemmin näkisin nälkää, kuin itteeni myisin. Kuvottavaa ajatuksenakin :x
 
"pieras"
ekana meinasin, että teurastaja, mutta toisaalta voisin olla ilotyttö.

Olen siis vanha ja paksu ja ruma, joten kysyntää ei olisi - elelisin siis säästöilläni ja hulailisin. :D
 

Yhteistyössä