Hakutulokset

  1. K

    tyttöjen 8kk mitat

    4 päivää vajaa 8kk-mitat tytsyllä 8155g ja 67cm
  2. K

    8kk päivärytmit

    En ehtinyt eilen kirjoitella meidän päivästä/yöstä ollenkaan...Meillä ollu pitkään aivan sama rytmi kuin möömillä. Nyt on noin viikonpäivät aamulla herätys "vasta" 8-8:30, joten on vähän hakusessa uusi "rytmi" päivään. Päiväunia ei oikein malta nukkua kunnolla, toiset päivän päikkäreistä on...
  3. K

    8kk päivärytmit

    Eli ihan kiinnostuksesta kysyn, millaisia päivärytmejä ja rutiineja teidän n. 8kk ikäisillä on? Niin ja yöt mukaan kans, nukkuuko yöt läpeensä vai vieläkö tankkaavat maitoa? Kiitokset vastauksista jo etukäteen :wave:
  4. K

    Antaisitko äitisi/anoppisi ostaa lapsellesi

    Annan. aina on tullut kivoja vaatteita lapsille kummaltakin. Olen vain sanonut sen verran, että ripsumekkoja ei meidän neitin päälle tule, joten ovat kyllä vielä ostaneet yksinkertaisia ja ihania mekkoja =) Pojalle on aina tullut kivoja vaatteita
  5. K

    Kuinka paljon tullut painoa rv. 17 mennessä?

    Eli kuika paljon teille on painoa kertynyt rv. 17 mennessä? Paljon on "normaali" määrä?
  6. K

    LÄÄKKEELLINE KESKEYTYS

    Itselleni tehtiin lääkkeellinen raskauden keskeytys 7. raskausvk:lla. Ensimmäinen tabletti, joka annettiin 27.02 ei aiheuttanu mitään sivuvaikutuksia, eikä vuoto silloin vielä alkanut. Tänään (01.03)sain sitte loput neljä tablettia, jotka hoitaja asetti paikoilleen. Sain jo etukäteen...
  7. K

    miehen sterilisaation purusta

    \ varmana liian kallista. tuohon purkuun meni jo niin paljon rahaa. olis ehkä kannattanut selvittää ensin vaihtoehtoisia hoitoja. mutta eletään vielä toivossa että saataisiin noista testeistä jotain hyviä tuloksia.
  8. K

    miehen sterilisaation purusta

    Eli mies teki ed. suhteessaan vasektomian kun lapsiluku oli jo täynnä. Sitten tuli ero kunnes tapasi mut joka olen lapseton. Tuon toimenpiteen ja purun välillä oli 4 vuotta aikaa. Puoli vuotta sitten tehty tuo purku ja jännätty että tärppääkö. Mies oli just testeissä ja tulokset saadaan pian...
  9. K

    jepajep

    Heissan! MIkä raskaustesti on teidän mielestänne varmin/paras? Milloin on paras aika tehdä raskaustesti, siis kuinka monta päivää siitä että kuukautisia ei ole tullut?
  10. K

    2-v EI PÄÄSTETÄ NEUVOLAAN

    meilläkään ei oo tytöllä 2v neuvolaa ollenkaan. Sanoivat et se on muutettu 2,5v neuvolaks. on kuulemma kehityksen kannalta parempi ajankohta huomata esim. jotkut kielelliset häikät. Ja meijänkin tyttö täyttää 2v heinäkuus, mut mun käsitys on se et täälä on sama tahti muutettu kaikille. Ja me...
  11. K

    kohdunulkoinen, koska uudelleen rask?

    Hei! Minulle tehtiin tuo laparoskopia viimeviikolla. Raskausviikkoja oli vasta 5. Minullakin oikean puolinen munatorvi oli revennyt niin pahoin ettei ollut muuta vaihtoehtoa kuin poistaa se. Minulla oli myös aiemmin (n. 5kk sitte) keskenmeno. Nyt onkin hirveä pelko että seuraavakin mahdollinen...
  12. K

    Nyt se sitten alkoi!!

    Mä tulen kans!!! Painoindeksi on (oottakaa mä lasken :D )APUA! .33.67... :( Aloitin itseasiassa viikkositten, ja ehkä vajaa kilo on lähteny. Mulla on 3 lasta josta nuorimmainen täyttää kohta vuoden, ja kiloja on jäänyt, ja tullut lisää, eli painan saman verran kun sillon kun olen lähtenyt...
  13. K

    Apua!Mikä ihmeen hammaskeiju???

    Meillä hammaskeiju vaihtoi vesilasiin jätetyn hampaan 5 markan kolikoksi, eli oisko se 1 euro tai 2? sitten nykyinen määrä! :D
  14. K

    kummiongelmia

    Oli pakko kirjottaa oma mielipide. Minun entinen paras ystäväni sai lapsen 7v sitten. Pyysi minua kummiksi ja suostuin. Vuosien varrella hän kuitenkin muuttui ja oletti minun olevan hänen vakio baariseuralaisensa... siis, ikinä ei halunnut että hoidan lasta. Jos meille tuli ystäväni kanssa...
  15. K

    Kaksi miestä

    ensinnäkin: sinua voi sen takia tämä uusi mies kiehtoa koska hän on salaperäinen ja täynnä uutta romanssia. toisaalta mitä mieltä hän on lapsistasi, olisiko hän mielestäsi valmis lapsiperheen touhuihin mukaan? lapsettomat eivät aina ymmärrä kaikkea ja tarvitsevat sopeutuista..toisaalta voisit...

Yhteistyössä