Kuinka paljon tullut painoa rv. 17 mennessä?

äitix
mulla tasn viikolla 17+0 paino oli laskenut 600g, olen ihan normaalipainoinen, mutta yökkäily oli sen verran rajua, että paino laski alussa. Nyt sitten onkin viikkoja jo 32+ ja painoa on tullut 10 kg!!!
 
rv17 oli tullu jo 9kg!!! :ashamed:
nytten rv36 ja 28kg!!! :ashamed: :ashamed:
lähtöpaino oli 57kg nyt 85kg...eli aika paljon...sanohan ne jo neuvolassakin!mutta kaikki makea ja rasvanen maistuu niin taivaalliselta! :ashamed:
 
Rv 17 oli + 2 kg.
Nyt rv 18+0 ja yhtäkkiä humpsahti kilo lisää, eli nyt +3 kg.

Tavoitteena pysyä tässä määrässä viikolle 20 asti (erään nettilaskurin mukaan suositus, laskuri ottaa huomioon oman lähtöpainon ja pituuden).
 
Olen nyt rv 23+5 ja paino nousi 1 kilolla, nyt painan 68 kg. En saa painoa nousemaan ollenkaan vaikka syön terveellisesti ja monipuolisesti. aamupahoin vointia minulla ei ole ollut, siksi on niin outoa ettei paino nouse. Masun asukki voi sen verran hyvin että painaa jo viikon verran enemmän ku pitäs painaa.
 
neea
Huomenna rv 17 ja painoa ei ole tullut vielä yhtään, samoissa lukemissa ollaan kun ennen raskauttakin. Samat housutkin mahtuu vielä jalkaan, eli ei ole mahakaan kasvanut. Ultran mukaan vauveli kyllä kasvanut ja kehittynyt normaalisti, vastasi reilun viikon isompaa, kun mitä raskausviikkoja on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:43 nanna kirjoitti:
rv17 oli tullu jo 9kg!!! :ashamed:
nytten rv36 ja 28kg!!! :ashamed: :ashamed:
lähtöpaino oli 57kg nyt 85kg...eli aika paljon...sanohan ne jo neuvolassakin!mutta kaikki makea ja rasvanen maistuu niin taivaalliselta! :ashamed:
täälä toinen kohtalontoveri :hug: oon vk 22+3 tullut 13kg!!!!
 
Rv18
Tavoitteena pysyä tässä määrässä viikolle 20 asti (erään nettilaskurin mukaan suositus, laskuri ottaa huomioon oman lähtöpainon ja pituuden).

->Mistäs tuo laskuri löytyisi..?
 

Yhteistyössä