Hakutulokset

  1. G

    Kesäkuiset 2019

    Gislie/neljäs/10.6./Pkks Tänä aamuna sain kunnon plussan, hätähousuna aloin testaamaan jo viikko sitten. Minäkin voisin liittyä tuonne fb, täällä tulee kuitenkin käytyä tosi vähän. Vielähän tässä voi käydä ihan miten vaan, mutta erotaan sitten ryhmästä, jos huonosti käy. Nyt vaan toivon parasta.
  2. G

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Minäkin voisin liittyä varovaisesti seuraan. Ekan roskishaamun sain viime perjantaina ja tänään testatessa viiva oli tummunut lisää parin päivän takaisesta testistä. Meille olisi siis toivottavasti tulossa kolmas lapsi maaliskuussa. Laskettu aika on menkkojen mukaan 16.3. Laitan pyyntöä tuonne...
  3. G

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Minulle voisi päivittää iäksi 26v. En jaksa täällä hirmusesti kirjoitella, kun enempi olen tuolla facessa. Käyn kyllä täällä parin päivän välein juttuja lukemassa.
  4. G

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tänäaamuna käyty ultrassa. Siellä se pieni köllötteli ja sydän sykki <3 Hyvin oli kasvanut kahden viikon takaisesta ja vastasi viikkoja, tai oli pari päivää pienempi 7+4, kun menkkojen mukaan nyt olisi 7+6, mutta miun kierto onkin sen 30 päivää. Nyt alkaa tuntua jo hieman todemmalta tämä...
  5. G

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Huh, olipas tänne kirjoiteltu paljon viikossa. En ole tainnutkaan tänne juuri mitään kirjoitella, kun enemmän olen tuolla facessa. Voimia Roks ja kaikki muutkin jotka ovat saaneet huonoja uutisia :hug: Tänne kuuluu semmosta, että kävin pari viikkoa sitten ekassa ultrassa, jossa näkyi pieni...
  6. G

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Minä en taida vieläkään olla listalla, elikkä la 22.1., Gislie, 26v., 2. lapsi, PKKS Eikun olenhan sittenkin listalla, mutta la on 22.1., eikä 26. :) (vaikka saattaa se kyllä ekassa ultrassa siirtyä lähemmäksi sitä...) Ja tervetuloa uusille! Ja etenkin hiliputti kiva nähdä täällä!
  7. G

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Mies oli ensimmäisessä raskaudessa mukana neuvolassa, en tiedä haluaako tulla nyt, kun ei siellä varmaan mitään kovin uutta ole. Ultriin tulee sitten mukaan.
  8. G

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Jos joku ahkerasti palstaileva haluaisi tehdä kesäkuun pinon jo nyt, niin saataisiin tuota listaakin päivitettyä. Minä olen lähdössä kohta viikon reissuun, niin en pysty sieltä päivittelemään. Saana 11 Vaikka minulle voit laittaa yv:llä nimesi, kun me kaikki fb-ryhmässä olevat pystytään...
  9. G

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Voimia Diadia :hug:
  10. G

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Minä en taida olla vieläkään listassa, elikkäs la 22.1. Gislie, 26v., 2.lapsi, PKKS :wave:
  11. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    tähtityttö89 Minullakin on antihistamiinit käytössä ja tupla-annos astmalääkettä, joten tuo plussa tuli minullekin hieman yllätyksenä. Ei se siis ilmeisesti kaikilla vaikuta raskautumiseen. Nyt viimesen kuukauden söin kyllä foolihappoa 800mikrog ja D-vitamiinia 50mikrog päivässä, että olikohan...
  12. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Voimia SJ :hug: Eilen ei jostain syystä näkynyt tuo viestisi... Kiitos kaikille onnitteluista! :) Tänäaamuna testasin CB:n digillä Raskaana 2-3 :heart: Taidan pikkuhiljaa siirtyä tuonne odottajien puolelle ja minut voinee nyt siirtää tuonne plussanneisiin. Toivottavasti te muut seuraatte...
  13. G

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    miija 87 :attn: Minäkin laitoin viestiä fb-ryhmästä.
  14. G

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Uskaltaisinkohan minäkin tänne mukaan. Tänä aamuna sain plussan ja la olisi edellisten menkkojen mukaan 22.1., luultavasti on pienemmillä viikolla, koska kierto on vähän pidempi. Ikää minulla on muutaman päivän päästä 26v. ja mies on 28v. Sain kyllä ihan parhaimman synttärilahjan hieman...
  15. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Kääks, testasin sit vielä tänä aamuna ja sain plussan! Jopa mieskin näki sen ;) En kyllä enää yhtään odottanut kahta viivaa, vaikka yöllä näinkin taas unta plussauksesta :) Testasin 10mlU (vai mikä se yksikkö onkaan) herkällä testillä ja tuli haalee, mutta selkeesti punanen viiva, testaan vielä...
  16. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    pieni toive Voimia! Mulla ilmeisesti nää kierrot pitenee aina, kun aletaan yrittämään tai muuten stressaan, tiiä sitten ovuloinko välillä ollenkaan... Synnytyksen jälkeen kun alko menkat uudelleen, niin kierrot oli aika tarkkaan 28 päivää sen puolisen vuotta, nyt on siitä vaan koko ajan...
  17. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    No höh ikkuspikkus :( Empä minäkään malttanu odottaa sinne maanantaille, kun sain ne tilaamani testit... Herkkä testi oli nega, ensin luulin näkevinäni jotain, mutta kun katoin uuelleen niin oli kyllä ihan nega. Tein kyllä vaan parin tunnin pissistä, mutta olis sen nyt silti jo pitäny näkyä...
  18. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    ikkuspikkus Varovaiset onnittelut! Toivottavasti kaveri pysyy matkassa.
  19. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Wivi Hyvä kun sait apua kierron tasaamiseen. Vappuvaavi Testaan vasta maanantaina, jos ei oo siihen mennessä menkat alkanu, en jaksa tehä enää yhtään turhaa testiä, kun ei ne ihan ilmasiakaan oo... Mä tässä mietin sitä, kun sain edellisessä raskaudessa sen plussan jo pari päivää ennen kuin...
  20. G

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Hmm, mitähän mä taas oikein kuvittelen, tänään on ollu jo moneen kertaan semmonen tosi ällöttävä olo, tulee parin tunnin päästä syömisestä, ja sit on saatava heti ruokaa tai muuten tulee tosi heikko olo...

Yhteistyössä