Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
SJ
Niin ja valitettavasti joudun tähän vielä lisäämään sen, että rv8+0 neuvolan ultrassa näkyi syke ja viikot vastasi silloin 7+5, mikä on outoa mutta oletetaan että alkio on kuollut lähes heti ultran jälkeen. Oireita mulla ei siis ollut koko raskausaikana kuin rintojen kipu ja turvotusta vatsalla.. Turvotus voi johtua myös siitä että lopetin tupakoinnin heti plussattuani ja olenkin ollut kaikki nämä viikot savuttomana. Tänään päättyi se savuttomuuskin :(
 
Viimeksi muokattu:
En löydä riittäviä sanoja SJ! :( voimia teille <3 aivan kamalaa ja varmasti musertava tunne :(

Tsemppiä uuteen kiertoon kaikille! Itellä alkaa menkat jo loppumaan. Viimeset pari kiertoa on ollut tosi kovat menkka kivut, mutta menkat jääneet aika vähäisiksi. Katotaan miten noi terot muuttaa asiaa, ihan mielenkiintoista.
 
Kääks, testasin sit vielä tänä aamuna ja sain plussan! Jopa mieskin näki sen ;) En kyllä enää yhtään odottanut kahta viivaa, vaikka yöllä näinkin taas unta plussauksesta :) Testasin 10mlU (vai mikä se yksikkö onkaan) herkällä testillä ja tuli haalee, mutta selkeesti punanen viiva, testaan vielä seuraavasta pissistä digillä. Nyt vaan toivon niin kovasti, että kaikki menee hyvin :heart: Nyt ei ole oikeastaan mitään oireita, eilen oli vähän kuvottava olo autossa ja välillä vähän nippailee alamahaan, mutta muuten ei ole vielä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Wuf
Voi ei SJ, ihan kauheeta! Jaksamista ja paranemisia <3 Tän ketjun muutokset on nyt menossa ihan väärään suuntaan.. :(

Mulla vähän nousi toiveet ku luin että km jälkeen saattaa tulla helposti uudelleen raskaaksi ja on turvotusta taas ollu, mut äsken kyllä tuntu mahassa tuttu tunne menkoista. Nyt siis ehkä kp 27/27. Neuvolasta käski tehä testi neljä viikkoa vuodon alusta, mikä on to, joten jos ei jotenki alkaiskaan menkat nii sit to on testipäivä!

Lisäys: siis sen takia käski testata että ei enää näyttäis plussaa, mut mulla oli jo nega niin tää ois uus plussa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vain kaikille!
SJ ihan hirmuisesti voimia. Oon niin pahoillani puolestasi.
Oon käyny lueskelee teidän juttuja, mut jotenkin en oo saanu aikaseksi itse kirjoittaa. Oon koittanu nyt olla stressaamatta ja mielummin unohtaa koko vauvahaaveet. Nyt tuntuu, että on jo niin kauan yritystä takana, että toivo on melkein mennyttä ja katse jo suunnattu tuonne elokuulle jolloin on päätetty mennä tutkimuksiin, jos ei tärppiä kuulu.
Perjantaina oletettavasti ovis, joten katsotaan kuinka käy tällä kertaa...
Gislielle suuret onnittelut! :)
 
Ihan kamalaa SJ :( Pahoittelut.. Tuo on se pahin painajainen, että ensin kaikki näyttää olevan kunnossa ja sitten ei kuitenkaan olekkaan. Oikein paljon voimia!!

Gislielle onnea!

Olen lueskellut säännöllisesti kuulumisianne, mutta kirjoiteltua ei ole tullut. Stressiä vähän kun häät on lauantaina. Ja kun olen joutunut syömään antihistamiineja, luulen ettei tässä kierrossa tärppää ollenkaan. Rinnat ovat olleet jo muutaman päivän kipeät ja tänään alkoi jomottaa alavatsaa ja alaselkää.. Eiköhän ne menkat sieltä tule, mutta mieluummin vasta sunnuntaina kun häät on ohi..
 
Täällä on jo tosi monia, keillä yrityskuukausia on useempia. Miten muuten lievitätte stressiä, kun yrityskuukausia alkaa kertyä? Mitä oon lukenu niin monet on käyttänyt ovistestejä ja jättänyt ne sitten pois ettei stressais. Itekki aattelin noin, mutta ostin silti. Nyt kun yritystä on kestänyt niin kauan niin ne ovistestit helpottaa, ei tarvi kokoaikaa olla homman äärellä. Oon yrittänyt urheilla, katella hyviä sarjoja, jne. Pitäs kyllä saada pari kiloa tiputettuaki ja oon yrittänyt keskittyä siihenki, mutta ei auta. Nyt kun on ihanat kesäilmat niin kyllä tekis alkoa mieli, että jos nyt huomenna alkaa uusi kierto niin lohduttaudun siihen, että saan vielä viinejä ja siidereita nauttia. :cool:

Mitä kuuluu jks:lle? Sulle ei oo vissiin päivitetty kp, kun 39/28-30 näyttää? :)

Tähtityttö, onnea paljon häiden johdosta! Kun häästressi helpottaa niin teillä ihan varmasti tärppää! Pidän peukkuja :)

Plussauutisia ootellessa! Toivottavasti Gisliellä on tarrasukkia laatikollinen matkassa!! :)
 
SJ Ei ole sanoja. Ei voi kuin lähettää hirveästi voimia sinne. On se vaan niin väärin :(

Liipa Itsellä on ainakin vaikuttanut että kesä tulee. Olen tarkoituksella tehnyt paljon suunnitelmia kesää varten. On tulossa ulkomaan matkaa, viinin maisteluiltaa, siskon luona käymistä, työpaikan pippaloa, mökkeilyä, festarit ym. Jotenkin kun on tulossa niin paljon kaikkea ihanaa niin ei haittaa niiiin paljoa jos ei tärppi nyt kesällä käy. Nautitaan tämä kesä nyt ilman mahdollisia pahoinvointeja ym ;)

Muoks// Tosin hieman harmitti kun mies ei tänään innostunut petipuuhista, mutta vain vähän :)
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Kiitos kaikille sanoista, ette usko miten ne mieltä lämmittää. Itkua riittää mutta ollaan miehen kanssa vatvottu ja itketty asiaa yhdessä ja nyt on jo tullut toivon kipinä siitä, että kyllä tästä yhdessä selvitään. Koskaanhan tämmöistä ei unohda. Ilmoittelen parin kuukauden päästä mikä on tilanne, tulenko tänne yrittämään. Toivon todella, että te nykyiset yrittäjät ette täällä enää olisi vaan olisitte siirtynyt plussanneiden ketjuun :)
 
Voimia SJ :hug: Eilen ei jostain syystä näkynyt tuo viestisi...

Kiitos kaikille onnitteluista! :) Tänäaamuna testasin CB:n digillä Raskaana 2-3 :heart: Taidan pikkuhiljaa siirtyä tuonne odottajien puolelle ja minut voinee nyt siirtää tuonne plussanneisiin. Toivottavasti te muut seuraatte perässä mahdollisimman nopeasti! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Katey
mymosa
Jammaillen ja Kiskisnami taitaa olla listan kärkipäässä joista ei ole hetkeen kuulunut? Entäpä haavemaa?

Kateyn siirsin taustajoukkoihin kun kp oli jo 90 mutta on kuitenkin ollut hengessä mukana..

Täällä on taas tuttuun tyyliin holahtaa kuin saavista kaatais.. huomenna saan aloittaa clomit ja pitäs tulla foolihapot.. Greippimehun aloitin jo maanantaina kun tuhrutteli..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Katey
Pahoittelut SJ minunkin puolestani! :flower: Hyvä kun pystytte miehesi kanssa yhdessä asiaa käymään läpi ja luomaan toivoa tulevaisuuden suhteen. Varmasti saatte vielä oman nyyttinne.

Gislielle onnittelut! Olisipa kaikilla sikiäminen noin helppoa! :D

Täällä tissit on pinkeät ja kipeät (lähes joka kierrossa). Kolmessa viime kierrossa jo yli viikkoa ennen menkkoja alkaneet mahan kramppailut taas loistavat poissaolollaan. Ja hermo on äärimmäisen kireällä ollut useamman päivän. En kyllä luota yhtään mihinkään oireisiin tai niiden poissaoloon. Niitä on piisannut joka kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikki!!!

Mä ilmoitin punaisella mun kp:n ja yk:n tän kuun 10 päivä.. Eli nyt menossa kp12 ja yk4. :)
Mä päätin olla tikuttamatta ja stressaamatta tän kierron ja hyvin on onnistunut! Käyn päivittäin lukemassa täällä muiden kuulumisia ja eilen piti kirjoittaa tänne, mutta ilta veny niin unohtu. :/

SJ Otan osaa suruunne, todella ikävävästi kävi. :( Oikein paljon voimia teille!! :hug: :heart:

Gislie Oikein paljon onnea plussasta! :)

Niille joilla kierto alkoi PITKÄN ajan jälkeen, niin onnea ja tsemppiä! :)

Piinailijoille tärppitsemppiä!!
 
mymosa
SikSipä ois kiva jos listaa vilkuiltas useimmin kun iteltä jää helposti viestejä välistä jos pariki päivää pois.
Koetan kyllä punaiset huomata tekstinkin seasta.

Ja nyt kun tuli puheeks niin oislo uutta päivittäjää? Jätän listan tän kierron jälkeen..
 
tähtityttö89 Minullakin on antihistamiinit käytössä ja tupla-annos astmalääkettä, joten tuo plussa tuli minullekin hieman yllätyksenä. Ei se siis ilmeisesti kaikilla vaikuta raskautumiseen. Nyt viimesen kuukauden söin kyllä foolihappoa 800mikrog ja D-vitamiinia 50mikrog päivässä, että olikohan noista sitten jotain apua, tiedä häntä...
 
Sissinen Tällein ainakin onnistuu eli aloitat uudet Yrityksien odottajista yrittämään päässeet kesä- pinon. Ennen sitä painamassa Mymosan listassa kohtaa "lainaa" ja sitten poistat nämä:
alusta ja lopusta. Tämän jälkeen vain kopiot koko hommelin ja liität sen siihen uuteen keskusteluun ;) En tiedä oonko ite tehnyt jotenkin tosi vaikeesti mutta tuollein se ainakin onnistuu.
 
Kiitti Kaneli vinkistä! Taidanpa tehdä itse samoin! :) Jotenkin sitä on niin putkinäköinen, ettei osaa enää suunnitella raskaudetonta tulevaisuutta... Mutta nyt pitää muuttaa ajattelua ja nauttia tulevasta kesästä!

SJ, katotaan niin täällä me vielä sitten ollaan :kieh: Uudet vaan käy yhden yk:n pyörimässä ja jatkaa odottajiin :D

Tänään on ollut tuhrun alkua, joten huomenna varmaan palaan listalle. En tajua miten voin olla näin turvoksissa, ei mulla ennen menkkojen takia oo rinnat turvonnu, maha vaan.. Pitää varmaan elämäntapoja ruveta katteleen, että mistä se johtuu.

Mitä, voiko tuota foolihappoa ottaa tuplat, 800mikrog? Eipä oo tuotakaan aatellu :D
 

Yhteistyössä