Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Päivittelin jo lauantaille..

Tää oma tilanne vaan junnaa ja junnaa.. sekä ollut niin paljon muuta, ettei oo kerennyt kunnolla kaikkeen perehtyä täällä. Todellakin niin turhautunut olo :(
 
ujm
miup: joo, greippimehu ei sovi kaikille. Kuvittelisin että sillon kun elimistö on tasapainossa happamuuden suhteen ja limat toimii greippimehu voi sekottaa sitä. Mä en oo koskaan osannut seurata noita limoja, joten en osaa sanoa miten mulla ne on menneet, mutta greippimehukierrosta kuitenkin raskaus viimeksi alkoi. Eli mulle tuskin ainakaan haittaa oli. Nyt ollaan muistaakseni 3 kiertoa km:n jälkeen yritetty ja ei ole tärpännyt, joten voihan se olla että mun kroppa tarvii sitä mehun apua.
 
Höh, tein tänään uuden raskaustestin ja selkeä nega oli.. ei mitään näkyny.. mietin, että olisiko eilinen ollut vain ns. viivanpaikka kun niitä aina välillä ilmaantuu. Ainakin tuntuu vähän siltä, että menkat olis tulossa :(
 
No höh ikkuspikkus :(

Empä minäkään malttanu odottaa sinne maanantaille, kun sain ne tilaamani testit... Herkkä testi oli nega, ensin luulin näkevinäni jotain, mutta kun katoin uuelleen niin oli kyllä ihan nega. Tein kyllä vaan parin tunnin pissistä, mutta olis sen nyt silti jo pitäny näkyä, jos raskaana olisin. Viime yönä jo tuntu, että menkat alkaa, mutta ei ne sit alkanukaan. Mä taian kuvitella itteni hienosti raskaaksi, kun on kuvotusta ja illalla nukahin jo kymmeneltä tuoliin istualteni, muutenkin on nyt pari päivää väsyttäny enemmän. Edellisessä yrityksessä en ollu ihan näin taitava, mutta niin ne taitaa tässäkin asiassa taidot kasvaa :LOL:

Alkas nyt vaan ne menkat, kerta en oo raskaana, niin pääsis jo seuraavaan kiertoon...
 
Viimeksi muokattu:
No niinhän siinä kävi, että tuntemukset oli sen verran tuttuja ja menkat pärähti päällensä :attn: eli mulle voi päivittää kp 1 ja yk 3 .. ei oo kivaa :D

Noh, ehkä mä nyt kestän tämän. Oon tässä vaivihkaa laihduttanut muutaman kilon ja tarkoitus olisi jatkaa lisää.. jos vaikka pieni painonpudotus edesauttais tuota raskaaksituloa.. on joku 10 kg, mistä sitä pudottaa :D
 
Täällä alkaa taas vähän vauvantekointo nousta. Varsinkin kun lukee teidän juttuja ja ootte niin positiivisia ja jaksatte ottaa uuden kierron aina uutena mahdollisuutena! :) Aattelin, että kunhan tästä joskus menkat alkaa niin tilaan ovistestäjä ja palaan listalle! Nyt en tiiä yhtään mikä kp ois, tai voiko sitä laskee siitä km ekasta päivästä. Tein ovistestejä sillon ku olis ollu kp 10-14 jos ois km ekasta päivästä laskenu, mut ei ollu ovista, joten ootan että tää saattaa olla pitempi ku normaalikierto... Mutta sitten takaisin hommiin! ;)

pieni toive, voi ei :( Voimia sinne!!
 
Pilkunviilaaja tässä hei... Tuossa listassa on nyt YK:t väärin ikkuspikkuksen ja minisportin osalta?

minisportilla on YK 9 (merkattuna toisessa ketjussa) ja ikkuspikkus aloitti juuri YK 3:n
 
Viimeksi muokattu:
Pieni toive ihan hirveesti tsemppiä sinne ja pikaista paranemista! Sanoivatko lääkärit, että voiko tuommoinen uusiutua ja miten vaikuttaa teidän jatkoon? No siis tietenkin se vaikuttaa jos toinen johdin puuttuu, mutta muuten että miten jatkossa sitten? Saatteko ihan normaalisti jatkaa yrittämistä toipumisen jälkeen (henkinen toipuminen varmaan vie pidempään kuin fyysinen)=
 
Kaneli88, voihan tuo uusiutua, mutta ilmeisesti ei onneksi kovin yleistä ole. Yhdet kuukautiset pitää vähintään odottaa ja sitten saa yritystä jatkaa ihan normaalisti heti kun siltä tuntuu. Raskautumiseen ei vissiin sen kummemmin vaikuta, joko tulee helposti raskaaksi tai sitten ei. Omalla kohdalla luultavasti ei, kun ei aiemminkaan ole kovin helposti napannut...mutta se jää nähtäväksi sitten miten käy, kun joskus on taas valmis yrittämään. :)
 
Voimia pieni toive! Toivotaan ettei teidän tarvitse kauaan yrittää :)

Mulle voi päivittää kp2/28-44 yk 5
Listaan voi myös kirjottaa (jos se hyvin mahtuu) että tero yk1 koska nyt otan ne käyttöön ettei tulis tollasia kiertoja. Toivon että ne toimii!

Oon niin onnellinen että nää menkat alko. Vihdoin uuteen yritykseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kaneli88 ja Jks14
Wivi: Ootko bongannut ovista jos kierto lähennellyt 40 päivää? Mietin kanssa, että pitäiskö terot hakea... mulla usein menee kierto yli 35 päivän. Ovista en oo jaksanu aina tikuttaa. Oireista päätellen se on ollut, mutta voiko kierto olla ovuloimaton vaikka kaikki oireet olisikin, eli ovis yrittäisi tulla, mutta ei onnistu..? Pitkissä kierroissa lima-päiviä on ainakin enemmän.

Lisäksi olen törmännyt netissä tietoon, että yli 35 pv:n kierroissa munasolujen laatu olisi huono.
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo ovis tuntemuksia ollut. Tikutellut olen mutta ne tikut on niin saamarin hankala tulkita. En jotenkin ikinä tajua onko plussa vai ei :D mutta uskon ja toivon ovuloivani.. ja jos nyt saan ton kierron säännölliseksi nii oviskin ois ehkä helpompi bongata :)
 
pieni toive Voimia!

Mulla ilmeisesti nää kierrot pitenee aina, kun aletaan yrittämään tai muuten stressaan, tiiä sitten ovuloinko välillä ollenkaan... Synnytyksen jälkeen kun alko menkat uudelleen, niin kierrot oli aika tarkkaan 28 päivää sen puolisen vuotta, nyt on siitä vaan koko ajan kierrot pidentyneet... Oliskohan tärpänny paremmin, jos olis alottanu yrityksen sillon heti... Vielä odottelen menkkoja alkavaks, mutta eiköhän ne tässä muutaman päivän sisällä ala... Tänään sain taas kuulla, että yks kaveri on raskaana, heidän puolesta olen kyllä ihan iloinen, kun ovat yrittäneet yli vuoden.
 
mymosa
No niin.. tänään viides päivä teroista ja ei vieläkään mitään.. huoh.. soitin sitten neuvolaan ja kävin siellä tekee r-testin.. negaa kuten pitikin. Huomenna soittoaika gynelle. Alkaa turhauttaa kun ei yhtään tiiä missä mättää taas :(
Mä oon niin varma etten saa enää vauvaa.. ja se tuo kyllä kyyneleet silmiin.

Onneks tulee kesä ja on vähän muutakin ajatuksissa kuin vauva.. Mutta ajatus ettei nelosta saatais, raastaa kyllä sydäntä.. vaikka lapsiluku piti olla täysi jo kolmannen kohalla.
 
Mymosa, jee! :)

Gislie Kurjaa jos kierto venyy just nyt kun ei toivoisi.. Mulla on ollu kans synnytyksen jälkeen säännöllisin kierto ikinä. Toivotaan että se siitä tasottuisi!

Ja tsemppiä pieni toive..

Tänne ei mitään, en usko että on tärppi käynyt.. Esikoisesta oli jotenkin kaikkia ihme tuntemuksia jo tosi aikasin. Nyt ei mitään. Mutta eipä siinä, saa ainakin vedellä vielä juhannuksenakin graavikalaa jos ei nyt tärpännyt ;)
 
Mulla on tänään arviolta DPO 8 (en testannut ovista). Tänään töissä kesken kokouksen tuli toiseen rintaan kamalan kovia vihlaisuja hetken aikaa. En muista tällaista olleen. Rinnat muutenkin kipeämmät kuin hetkeen. Tämä kierto tosin mulle epätavallisen lyhyt, joten eiköhän kuitenkin ole vain pahemmasta PMS:stä kyse. :kieh:
 
Pahoittelut pettymyksistä ja tsemppejä uuteen yritykseen kaikille!

Käyn täällä edelleen päivittäin lukemassa teijän juttuja ja jännäilen muiden puolesta, mutta itellä ei vaan edelleenkään oo mitään kerrottavaa mistään. Nyt siis kp 26 ja 11 dpo, ja sen oviksen perusteella sanoisin, että menkat alkaa torstaina. Olen siis 99-prosenttisen varma, että raskaana tässä ei ainakaan olla, kun ei ole mitään tuntemuksia omassa kropassa (ja uutta kiertoa odotellessa päivät menevät toooodella hitaasti!), eikä toisaalta yritystäkään hirveästi tässä ensimmäisessä kierrossa ollut. Odottelua vaan. :|
 
Wuf
Mulle voi päivitellä tiistaille kp2
eipä onnistunut tallettelut kovinkaan lähelle ovista, vuorotyö kun miehellä ni hankaloittaa välillä :| Noh nyt laskin jo et tässä kierrossa vuorojen pitäis osua just hyvin ;)
Ja toisaalta kun ei nyt tärpännyt niin voin rauhassa juhlia valmistujaisissani.
 
Pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet uuteen kiertoon.

Tännekään ei mitään ihmeellisempiä kuulu. En oo ovista yrittänyt mitenkään ihmeellisemmin bongata enkä sitä muutenkaan tunne. Tulkoon milloin tulee. Seksiä ollaan harrastettu 2-3 päivän välein ja se saa luvan riittää. Ei maailman loppu, jos ei oo tästä kierrossa tärppää. Ajatukset nyt kesälomassa, joka alkaa ensi viikolla. Jee :)
 
SJ
Hei taas.. minut voikin ottaa pois tuolta "onnellinen nyt" kohdasta. Tänään piti olla rv12+0, eilen illalla lähdin päivystykseen kovien vatsakipujen (jotka muuttuivat supistuksiksi) ja verisen vuodon vuoksi ja siellä ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno, alkio vastasi viikkoja 7+4... päivällä kävin ostamassa ensimmäiset mammaleggingssit ennen kun kipu alkoi.
Pyydän anteeksi tätä tarinaa, en halua ketään pelästyttää mutta tuntui vaan hyvältä jakaa se juuri täällä kun olen täältä paljon saanut yrityksen aikana tukea. Tulevaisuudesta en tiedä vielä mitään kun olen surusta sekaisin, eli listalle en ainakaan vielä tule..
Toivon kaikille teille ihan todella paljon onnea yritykseen ja raskauteen.
 

Yhteistyössä