Hakutulokset

  1. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heippa vaan pitkästä aikaa kaikki täällä =) Piiiitkään aikaan en ole ollut keskusteluja täällä lukemassa sen paremmin kuin omista kuulumisista kertomassa, pää ei vaan yksinkertaisesti ole kestäny tän asian ruotimista pätkän vertaa. Minulla siis taustalla PCOS ja 1 inseminaatiosta lääkkeettä...
  2. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heippa vaan kaikille täällä! Olen pitänyt hiljaiseloa täällä, sekä lukemisen että omien kuulumisten jakamisen suhteen. On vaan mitta niin täynnä tätä koko lapsettomuusasiaa.. Meillä nyt siis takana 5 inseminaatiota keskenmenon jälkeen ilman plussauutisia. Tai tästä viimeisestä nyt en vielä ole...
  3. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    moon stars tokihan saa kysyä :) Meillä hoitona jatkuu edelleen nuo inseminaatiot, koska lääkärin mukaan sillä meillä hyvä mahdollisuus onnistua, kun ensimmäisestä lääkkeettömästä inssiyrityksestä kerta raskauduin. Nyt siis ovulaatiota auttamassa tuo Femar, joka siis ilmeisesti ihan toiminutkin...
  4. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hurjasti onnea matkaan moon stars :heart: Omasta kohtalosta sen verran, ettei viimeisinkään inseminaatio tuottanut tulosta :( Surkea on tunnelma, täytyy myöntää. Ja taas entistä enemmän pelottaa, että oliko se onnistuminen ekassa inssissä vain joku onnenkantamoinen, joka ei enää tule...
  5. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heipparallaa vain kaikille! Niin ovat taas asiat siinä määrin meillä edenneet, että torstaina oli kolmas inssi, kun edellinen ei tulosta tuottanut ja ensimmäisen "hedelmä" ei siis viikkoja 7+5 pidemmälle jaksanut. No, nyt siellä sitten oli Femarin voimalla kasvatetut kaksi follia odottamassa...
  6. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Voi kosmo, tuo on ihan kun omia ajatuksiaan lukis! Inhottavaa se, ettei haluais edes tehdä raskaustestiä, vaikka toisaalta sitä päivää jolloin saa testata, odottaa kun kuuta nousevaa. Ja juuri se pettymys negasta pelottaa, mutta samalla jo suunnittelee seuraavaa kiertoa, odottaa sitä innolla ja...
  7. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Vähän huonosti olen nyt ketjua kerennyt seurailla, mutta peukkuja jokaiselle tilanteesta riipumatta, erityistsempit Fenix-78, toivottavasti seuraavat uutiset olisivat sitten jo paljon parempia! Omasta tilanteesta sen verran, että meillähän oli reilu 2 viikkoa sitten toinen inseminaatiokerta...
  8. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Ääääh että voi olla odottavan aika pitkä... Ensimmäinen Femar-kierto nyt menossa, kp 14 ja missä se ovulaatio nyt luuraa?? :mad: Ei niin pienintäkään merkkiä mistään oviksen kaltasestakaan ja mieli huutaa jo kovasti uuteen inseminaatioon eli uuteen mahdollisuuteen. Lueskelin tuossa läpi teidän...
  9. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heilanga, meille sanottiin, ettei ensikäynnillä kierron vaiheella olisi merkitystä. Se oli aika lohdullista, kun eihän näiden PCO-munasarjojen kanssa ota kierron vaihesta selvää ilman kristallipalloa :| Mutta en tiedä, käytäntöhän voi vaihdella paikan tai ehkä jopa lääkärinkin mukaan. Olipa...
  10. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hei vaan kaikille! Ihan uusi olen täällä näissä keskusteluissa, paitsi lukenut olen ahkerasti. Oma tilanne on tämä: ikää reilut 30v, yritystä takana vuoden päivät, pillerit lopetin vuosien käytön jälkeen 1/2013. Itsellä diagnoosina PCOS ja miehellä siemennesteessä vain vähän hyvin liikkuvia...

Yhteistyössä