Hakutulokset

  1. M

    ssri-lääkkeet sosiaalisten tilanteiden pelkoon

    En tokikaan, en onneksi oo yhtään sen tyyppinen ihminen :) Jospa minunkin mieleni "kasvaisi joskus aikuiseksi" eikä tarvitsis turhaa enää jännittää ja pelätä..ehkä harmaannun jo kolmikymppisenä tällä ressimäärällä!
  2. M

    ssri-lääkkeet sosiaalisten tilanteiden pelkoon

    No työssäoppimaan esimerkiksi päiväkotiin ei kyllä ole menemistä parin viinilasillisen jälkeen. Eikä muihinkaan jännittämiini asioihin. Mutta se on kyllä aivan totta että kun pari kaljaa juo niin tuntuu että ois vapautunut jostain kahleista. Joskus ihmettelin itekseni että mitenhän en oo sille...
  3. M

    ssri-lääkkeet sosiaalisten tilanteiden pelkoon

    Kaikkia paitsi tuota ketipinoria mitä sain opiskelijaterveydenhuollosta, sitä otin kahtena iltana ja totesin että en herää ollenkaan koko päivänä jos oon sellaisen ottanu. Psykiatri sitten sanokin että ei yhtään ihme että nukutti, niin pientä määrää (25mg) määrätään vaan unta antamaan...
  4. M

    ssri-lääkkeet sosiaalisten tilanteiden pelkoon

    Juu oon mää ne tiedot lukenu ja tiedän että käytetään. Mutta mää en oo niistä apua saanut lainkaan.
  5. M

    ssri-lääkkeet sosiaalisten tilanteiden pelkoon

    Kärsin siis itse kyseisestä pelosta. (ja/tai estyneestä persoonallisuushäiriöstä mutta se on irrelevanttia tässä). Apua olen hakenut moneen otteeseen, ensimmäisen kerran 2010. Pääsin psykiatriselle sairaanhoitajalle joka sivuutti asian ja oli sitä mieltä että olen masentunut. Määräsi...
  6. M

    Venlafaxin/efexor lopetusoireet

    mulla kesti n. 2.5 viikkoa se päässä humahtelu ja huimaus päätä käännellessä. tosi ikävä lääke lopettaa mutta multa ainaki venla vei ilot ja surut niin totaalisesti että parempi ilman. se oli jännää kuinka niitä nauruja ja itkuja alkaa ilmestyyn kun lääkettä lopettelee :)
  7. M

    rauhallinen seurakoira lapsiperheeseen!

    Tutustuppa japaninpystykorvaan! :)
  8. M

    Jos saisit muuttaa vain yhden piirteen/ominaisuuden tai muun asian itsessäsi, niin mikä se olisi?

    Haluaisin eroon sosiaalisten tilanteiden pelosta ja estyneestä persoonallisuudesta. ottaisin vaikka 20 kiloa lisää elopainoa jos pääsisin näistä eroon, ne pillaa elämän :(
  9. M

    Kuinka hyvin lapset selviävät erosta

    Mun vanhemmat erosi kun olin 8-vuotias, ja mulla on asiasta ihan 'hyvä' kokemus. Näin vanhempiani ihan samalla lain kuin ennenkin eroa, ja vanhemmilla oli ja on hyvät välit. Ei heillä mikään "ongelma-avioliitto" tosin ollutkaan, joten vaikuttaahan sekin. Äitini oli sittemmin viiden lapsen...
  10. M

    Olenko ainoa, kuka ei voi sietää PUTOUSTA?

    Ei taida olla mitään spontaania tuossa ohjelmassa, hyvin pitkälti käsikirjoitettua sontaa.
  11. M

    G. Kaikille, jotka ovat heteromiehen kanssa parisuhteessa tai joilla on poika-lapsia.

    meilläkin pesee mies aina. ollaan n. 25-vuotiata ja lapsettomia ja ihan heteromies on :) mä oon tän kolmen vuoden aikana pessyt ehkä viis kertaa, mies kerran viikossa, puolessatoista ja kunnolla tietenkin :)
  12. M

    Kakun täyte ideoita?

    mun mielestä säilykemandariinit, persikka ja kiiwi on tosi hyviä täytekakkuun. :)
  13. M

    Kuinka moni kokeillut ryhmäseksiä?

    Montakin kertaa :) seurustelin silloin naisen kanssa (olen bi) ja sillon tällöin saatoimme baarista napata mukaan jonku miehen. Tapahtui alle 10 kertaa 1,5 vuoden aikana. Nyt seurustellessani naisen kanssa, ei tulisi mieleenkään ottaa tuntematonta naista ainakaan sänkyyn kolmanneksi :D En tiedä...

Yhteistyössä