G. Kaikille, jotka ovat heteromiehen kanssa parisuhteessa tai joilla on poika-lapsia.

  • Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Meillä mies siivoaa vessat, aina, oma-aloitteisesti. Minä en ole siivonnut kertaakaan. Niin ja pojat auttaa mielellään isiä - yksin eivät vielä osaa, kun ovat niin pieniä.
 
xd
Mies pesee vessat mua useammin. Pojille opetan vessanpesun myöhemmin, sitä ei vielä 3- ja 1-vuotiaina tarvitse osata :D Mutta ikätason mukaisesti aion kyllä vaatia ihan kaikkiin kotitöihin osallistumista sukupuolesta riippumatta.
 
*vieras*
Mies pesee vessat mua useammin. Pojille opetan vessanpesun myöhemmin, sitä ei vielä 3- ja 1-vuotiaina tarvitse osata :D Mutta ikätason mukaisesti aion kyllä vaatia ihan kaikkiin kotitöihin osallistumista sukupuolesta riippumatta.
1- ja 3-vuotiaat voi hyvin jo osallistua jokaiseen kotityöhön, myös vessapesuun. Kannattaa ottaa mukaan IHAN alusta asti, niin ei sitten pääse lipsahtamaan siihen, että on 17v joka ei tiedä, miten pyykkikone laitetaan päälle.
 
vieras*
1- ja 3-vuotiaat voi hyvin jo osallistua jokaiseen kotityöhön, myös vessapesuun. Kannattaa ottaa mukaan IHAN alusta asti, niin ei sitten pääse lipsahtamaan siihen, että on 17v joka ei tiedä, miten pyykkikone laitetaan päälle.
Kotitöitä ovat tehneet kyllä alusta asti, ja 3-vuotias osaa laittaa pyykit koneeseen ja koneen päälle, kun äiti auttaa ohjelman valitsemisessa ja pesuaineen annostelussa ;) Vessanpesuun en kuitenkaan ihan vielä noita halua, paitsi potan pesemiseen.
 

Yhteistyössä