Hakutulokset

1. K

Kaksikymppiset toiveilijat 2014

Täällä kp2/30(?), yk3 YES! :D
  2. K

Hola kaikki! Täällä tosiaan on hiljasta :D Mulla alkaa lukukausi loppumaan ja kaikki asiat sattuu samaan aikaan. Kuukautisia tosiaan ei oo näkyny vieläkään. Torstaina kävin lääkärillä ja multa otettiin jotai labroja. Ainakin kilpirauhastestit ja jotain muita. En tiedä mitä :D Niitä saa soitella...
  3. K

Kiitos vastauksista (/"kannustamisesta") aikasemmin, rohkaistuin varaamaan ajan terveyskeskukseen. Tosin sain sen vasta parin viikon päähän, kp 76! Nyt vaan toivon, ettei sinne asti tarvis odottaa ... phuuuh
  4. K

Joo'o täällä mennään jo vitosella alkavissa kiertopäivissä.... Oon vaan odotellut ja odotellut, mutta rehellisesti sanottuna ei oo ollu mitään tuntemuksia menkoista. Raskaustestejäkään on ihan turha enää tuhlata, joten odotteluks tää kai jääkin :D Koskakohan kannattaa ottaa yhteys lääkäriin jos...
  5. K

Hei kaikille! Mulla ei oo ollu paljoakaan kerrottavaa viime aikoina... Kierto tosiaan lähentelee jo 40 päivää, mutta mitään ei tapahdu, ei niin mitään. Testejä tein muutamankin myöhästyneillä päivillä (eli viikko sitten) , mutta ne on ollu negatiivisia. Kattellaan :D Belll, kiitos...
  6. K

Heipsan kaikille uusille ja vanhoille! Mulla onkin tullut vähän taukoa, tahallista ja tahatonta :). Jotenkin tuntui vaan liian raskaalta kaikki innostus ja odottaminen. Tiedättehän, joskus vaan menee yli eikä pysty enää elämään normaalisti. Mutta nyt taas langoilla ;). Ovista oon yrittänyt...
  7. K

Tervetuloa inna :) kannattaa odottaa muutama päivä niin se oikeesti saattaa rävähtää tosi punasena :D tooosin en tiiä, tuskin itekään malttaisin odotella! Mulla tää on vaan odottelua ;) niinkun melki aina... Alkukierto on kyllä ollut erikoinen. Ensin ihan hirveet kivut puolet päivästä, mutta...
  8. K

Täällä alko yk2 :) aloin jo pelätä että tulee pitkä kierto, mutta onneks ei. Eli kp1/30, yk2.. Kovasti olin alkukierrosta tuntevinani kaikenlaisin oireita, mutta ne on loppunut jo viikko sitten, joten tätiä odottelinkin. Nyt vaan uuteen kiertoon! Taidankin lähteä tutkimaan ovistestien tarjontaa...
  9. K

Peikkotytsy, kannattaa kyl mennä tarkistuttamaan se ens viikol jos yhtään tulee oireita :/ ettei vaan leviä oireettomana munuaisiin asti. Sitten se on paha. Kattelin et raskauskeijusta saa tilattua virtsatieinfektiotestejä kotiin :o En tiennykkään sellasista... En oo siis kokeillu, mutta osu...
  10. K

Peikkotytsy, ehkä se on vaan niitä mystisiä oireita :D kaikki tuppaa reagoimaan eri tavalla, toivotaan parasta ;) Ja joo kontrolliviiva tuli ihan nätisti ajallaan... Lueskelin, että monet testit reagoi mm virtsan epäpuhtauksien kaa myöhemmin, joten niihin ei kannata luottaa. Enkä kyllä...
  11. K

Tervetuloa Karkkii! :) Toivottavasti tunne on oikea ;) Peikkotytsy, oi tsemppiä! VTT on ihan kauhee, mulla on niitä ihan liian usein ja syönkin estolääkitystä :(Toivottavasti ei tuu enää uudestaan :) Tosin jos on yhtään oireita, kannattaa mennä lääkäriin ettei se leviä. Mä tein tänään...
  12. K

Fritang, täällä on peukut ja varpaat pystyssä! Mulla on menossa dpo9 eikä millään jaksa enää odottaa :D Jo kolmatta päivää on nännit ihan tosi arat ja kipeet. Ku illalla ottaa rintsikat pois, niitä oikeen jomottaa :/ Ei oo kyllä ikinä ollu tällasta. Muitakin "oireita" oon huomannu, mutta...
  13. K

Viltsu92, onnea onnea! Kuinka ihanaa :) Mä en myöskään tehnyt mitään uudenvuoden lupauksia. Nyt vaan ruokavalio takaisin normaaliin, että sais tän törkeen turvotuksen pois. Mulla olis nyt about dpo2, jos kierto olis 28pvää. Ei oo mitään hajuakaan kuinka pitkä kierto mulla on, viimeks...
  14. K

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Hei ja hyvä joulunaikaa kaikille! Täällä olisi yks jännäri lisää joukkoihin. Viikko sitten alkoi yk1 ja nyt jännäillään :) Oon 22v, opiskelen amk:ssa ja asun kihlatun ja kahden kissan kanssa. Joulukuun alussa mies yllätti ja sanoi vauvan olevan tervetullut. Ajatus on itänyt kummankin päässä...

Yhteistyössä