Kaksikymppiset toiveilijat 2014

Uusille tervetuloa!

Eihän sitä jännitystä ja odotusta kestäkään, vaikka kuinka ajattelee ettei katkeroidu, niin se tulee tapahtumaan. Kyllä se joka kerta vihlasee tuolta syvältä kun täti tulee ja seuraavana päivänä joku kertoo ilostaan.......

Ei mitään uutta, ovis on joskus, en tiedä koska. Mennään vähän "hälläväliä"-tyylillä tällä hetkellä, ei stressata eikä edes mietitä asiaa... Onhan tähän nyt syynsä, olen työssäoppimassa seuraavat 2kk :)

Heipsan kaikille uusille ja vanhoille! Mulla onkin tullut vähän taukoa, tahallista ja tahatonta :). Jotenkin tuntui vaan liian raskaalta kaikki innostus ja odottaminen. Tiedättehän, joskus vaan menee yli eikä pysty enää elämään normaalisti. Mutta nyt taas langoilla ;).
Ovista oon yrittänyt bongailla jo tovin, mutta toista viivaa ei vieläkään piirry. Nyt on kuitenkin jo 16/30. Ei tule kuin selkeä ja nopea kontrolliviiva. Sitä toista viivaa odotellessa siis :D

Yhdelle irl ystävällekin:)D) kerroin jo yrityksestä. Tänään uimareissulla hän iloisesti kyseli, että missä mennään ja onko mitään vielä tapahtunut. Tuli todella hyvä mieli. Tämä samaisen henkilön elämä on aivan vastakohta minun tilanteelleni. Villit nuoruusvuodet. Mutta silti hän jaksaa kysellä ja vaikutti onnelliselta meidän puolesta. Toivottavasti jokaisella on joku jolle kertoa ajatuksiaan! Jos ei irl niin mä lupaan kuunnella :)<3

Millaisia elämäntilanteita teillä muilla on? Onko kukaan opiskelija?
Mä oon yrittänyt ottaa selvää (taas) kaikenlaisista byrokratia-yäk-jutuista ja sanotaanko että on jo valmiiksi sorrettu olo :D mutta on meitä kuitenkin yksi työssäkäyvä ja minäkin tienaan muutaman setelin viikossa... Eniten ehkä huolestuttaa tämä asunto, kun koko ajan pitää varmistaa opintoja ja opintopisteitä ja mitä on tehnyt ja kenen puuroa syönyt... Huoh.

Nyu
Ihanaa Grill! Onnea oikein roppakaupalla :)!

Kriy:
Kun aloimme yrittämään lasta se tapahtui järkeilyn kautta. "Nyt kannattaisi lapsi tehdä, kun vihdoin kumpikin on töissä, joissa ei tarvitse matkustaa ja asutaan suhteellisen lähellä tulevia isovanhempia." No tällä hetkellä mies on yli sadan kilometrin päässä töissä ja on saamassa alle vuoden päästä siirtoa vielä kauemmas :D. Minä pidän kotilinnaketta pystyssä, koska ei olisi ollut mitään järkeä minun vaihtaa hyvää työpaikkaa ja lähteä reiluksi vuodeksi uudelle paikkakunnalle. Maksamme nyt sitten asuntolainaa sekä vuokraa miehen "poikamieskämpästä", josta käsin käy töissä. Mieheni käy kotona 1-2 kertaa viikossa vapaitten mukaan. Itse olen haastavissa lastensuojelun tehtävissä, eikä kyllä oikeasti edes nappaisi sieltä lähteä, kun nyt on vihdoin töissä sellainen olo, että jotain jopa osaa ja pystyy asioihin vaikuttamaan, vaikka stressitaso onkin välillä aika kova.

ON:
Kävin perjantaina laboratoriokokeissa, saas nähdä mitä sieltä selviää. Tänään pitää vielä viedä pissanäyte, mistä testailevat vissiin ne kupan ja kuusi muuta. Nyt on kyllä toiveikas olo tämän kierron suhteen. Paneskelut osui juuri oikeaan ajankohtaan :)D), vielä ei ole alkanut mitään tiputtelua ja olo on hieman kummallinen. Uskomattoman väsynyt olen ollut, vaikka nukkuisi kellon ympäri niin on vaikea nousta sängystä ylös. Syömisen jälkeen on sellainen ähkyolo, vaikka ei olisi syönyt paljoakaan ja ähkystä huolimatta tekisi mieli syödä. Painonlasku on nyt loppunut, vaikka viime aikoina se on tippunut tasaisesti kun ei ole syönyt herkkuja ja tehnyt pitempiä lenkkejä. Sormet ristissä :).

Noni, tänään siirryin sitte seuraavaan kiertoon :| Ärsyttää, vaikka miten ties että epätodennäköstä ois ollu heti kerralla onnistua.

Kriy: Ollaan mun miehen kanssa molemmat opiskelijoita, joten rahatilanne on toistaseksi aika heikko. Molemmat ollaa kyllä opiskelussa aika loppusuoralla, mies alkaa tekemään opinnäytetyötä (josta maksetaan) tässä keväällä ja ite kans kerkeen tehä omani pois alta jos ei kohta tärppää... Mua ei kyllä haittais vaikka en ihan valmistunu oiskaa sillon ku lapsi tulis.
Me ei jaksettu oottaa täydellsitä elämäntilannetta ennen lapsentekopuuhien alotusta, varsinkaan kun vauvelin tulemiseen voi mennä reippaasti enempi aikaa kun toivois. Äitiysraha tulee olemaan pieni (jos tästä muksu tulee muutamalla yrityskierrolla) mutta köyhistelyyn nyt on totuttu. Vähän ehkä huolettaa se, että jos päätyis tekeen toisen (tai kolmannen) lapsen ennen ku siirtyy kunnolla työelämään, nii tuo tuki ei tuosta mihinkään nouse. Jos oon ymmärtäny oikein. Mutta ehkä sellasesta ei pitäis murehtia vielä, ku ensimmäinenki on vasta suunnittelun asteella :D

Nyu

Keskiviikko 5.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->

sinsa....................kp51/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp44/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 21-30

Belll....................kp28/37.............21v............yk6...............1.lapsi
Nyu......................kp 26/27.............25v..........yk17...........1.lapsi

Kp 11->20

Toivepulla............kp18/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 18/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp14/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp13/24..........20v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp11/35..............?..............yk?............1.lapsi

Kp 1-10

wbä[/].......................kp2/28.............26v..........yk2.............1. lapsi

PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]

MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)

Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Ei jukolauta tätä flunssaa.. Argh.. Joka tapauksessa, hellou vaan kaikille toverit hyvät.:) Me yritetään siis isännän kanssa ekaa lasta ja tää taitaa olla öh, 5YK (tässä välissä siis yks KM) ja nyt eletään kiertopäivää ööh, 10/31. Mä tulin tänne lähinnä raastamaan teidän hermojanne tällä vauvahömpötyksellä sen sijaan että ajaisin isäntää hulluuden partaalle:D :D

Perjantai 7.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->

sinsa....................kp53/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp46/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 21-30

Belll....................kp30/37.............21v............yk6...............1.lapsi
Nyu......................kp 28/27.............25v..........yk17...........1.lapsi

Kp 11->20

Toivepulla............kp20/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 20/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp16/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp15/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp13/35..............?..............yk?............1.lapsi

Kp 1-10

wbä.......................kp4/28.............26v..........yk2.............1. lapsi

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]

MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu

PLUSSANNEIDEN KETJU

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA

Viimeksi muokattu:
Hei vain kaikki. :) Mulla pitäis olla dpo 5, eikä rinnat ole vieläkään normaaliin tapaansa tulleet kipeeksi.. :confused: Ovislimoja en bongannut myöskään, edelleenkään. Mietin jo että mahdoinko edes ovuloida tässä kierrossa. :( Tärppiin en usko. Odotellaan.. :attn:

Hei kaikille! Uutena kuumeilijana liittyisin mukaan joukkoon. Meillä on vasta pyörähtämässä käyntiin yk 1, joten ihan vasta jännäilyn alkumetreillä mennään. Itse olen 25-vuotias, mies on vuoden verran nuorempi ja esikoisesta haaveilemme.
Olen vasta äskettäin lopettanut nuvaringien käytön, joten saa nähdä kauan kestää ennen kuin kierto tasaantuu. Ennen nuvaringejä kierto huiteli 24-33 päivän välillä, joten aivan säännöllinen kierto mulla ei ole koskaan ollut. Katsellaan kuinka käy ja toivotaan parasta. :)

Jos joku mut lisäilee listaan niin tässä tilanne 8.2. Kp 1/24-33 yk 1.
En nyt saanut puhelimella muutettua kiertopäivää tai yk:ta värillisiksi, mutta toivottavasti erottuu.

Sunnuntai 9.2.

Kp 31 ->

sinsa....................kp55/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp48/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp32/37.............21v............yk6...............1.lapsi

Kp 21-30

Nyu......................kp 30/27.............25v..........yk17...........1.lapsi
Toivepulla............kp22/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 22/30..............22v...........yk2............1.lapsi

Kp 11->20

Eme93.................kp18/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp17/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp15/35..............?...........yk?............1.lapsi

Kp 1-10

wbä.......................kp6/28.............26v..........yk2.............1. lapsi
Audrey................kp3/24-33.......................yk1.............1.lapsi

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]

MUKANA MENOSSA

PLUSSANNEET

2011

2012

2013

2014

Tammikuu

PLUSSANNEIDEN KETJU

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA

Viimeksi muokattu:
:wave: Audrey! lisäilin sut mukaan kuumeilemaan. :)

Mulla olis siis dpo7, eikä minkään näkösiä oireita. Toivotaan et tää nyt on sitä raskaudesta johtuvaa oireettomuutta :D Keskeltä alavatsaa nipistelee, mutta ei se ennenkään oo mitään tarkottanu.. 3 päivää niin pääsee testailemaan :rolleyes:

Maanantai 10.2.

Kp 31 ->

sinsa....................kp56/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp49/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp33/37.............21v............yk6...............1.lapsi

Kp 21-30

Nyu......................kp 31/27.............25v..........yk17...........1.lapsi
Toivepulla............kp23/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 23/30..............22v...........yk2............1.lapsi

Kp 11->20

Eme93.................kp19/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp18/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp16/35..............?...........yk?............1.lapsi

Kp 1-10

wbä.......................kp7/28.............26v..........yk2.............1. lapsi
Audrey................kp3/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]

MUKANA MENOSSA

PLUSSANNEET

2011

2012

2013

2014

Tammikuu

PLUSSANNEIDEN KETJU

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA

Kohta pääsee taas vauvantekopuuhiin \o/ :D

Bongailetteko te muut ovulaatioitanne? Onkohan se tavallista, että ovulaatio tapahtuu joskus muulloin kun 14pv ennen seuraavaa kiertoa?

En nimittäin oo ite koskaan tunnistanu iteltä ovulaatiota (toivottavasti se sentään tulee...), aikasemmin en oo tajunnu ees ettiä mitään merkkejä. Me vielä toistaseksi luotetaan, että kun riittävän tiheeseen on yritystä nii pakko jonkun kerran on osua kohilleen :D

Yztlas: toivottavasti sun oireettomuus on hyvä merkki! Mun siskolla oli tärpänny just se kierto kun ei löytäny mitään oireita itestään :)

• Tykkää
Reactions: Yztlas
Minä bongaan oviksen, mutta enpä ole nyt tässä kierrossa jaksanut erityisemmin kiinnittää huomiota. Tuntuu että kaikki on mennyt piloille sen takia että olen ressannut ovista ja yrityskertoja, nyt mennään että tulee kun tulee. Ehkä se joskus tärppää. Minusta tuo on aivan tavallista tapahtuuko ovis 14 pvä vai 12 pvä ennen seuraavaa kiertoa, minulla se on yleensä juuri tuon 12-14 pvän välillä :)

Oviksesta puheen ollen... Taitaa olla ovis minullakin jo ohi :D Hyödynnettiin toivottavasti, minkäänlaisia vatsanpuristuksia ei kyllä oviksesta tullut o_O Outoa...

Mä unohdin tänne tyystin päivittää että (oviksesta puheen ollen..) mä olin itse ihan sata varma että mä ovuloin toissa päivänä (mulla siis vahvat ovis oireet, ja todella tunnistettavat) mut naah, mä luin itseeni täysin väärin, ovis testi näytti eka vaan pelkkää viivanpaikkaa (?) ja toisessa testissä haamua.. Josko se tästä lähtis vahvistumaan :3 Eli mulla siis kp 14/28-32 ja Yk5 ja ikää siis 21. :p

Mulla ovulaatio on ollu kp 10 ja 14 päivää siitä on menkat alkanu. wbä ainahan sitä toivoo, mutta aikas varma oon taas et ei mitään kuitenkaan.. :ashamed:
Turvotusta alavatsassa on kyllä, niin kai ennen menkkoja yleensäkin. Toissa aamuna heräsin siihen kun oli kamalan huono olo, mutten jaksanut nousta sängystä niin se meni sit ohi kun nukahdin uudestaan :D Alavatsan lihakset on kipeät? En kyllä ole moisesta raskausoireesta kuullut, joten se varmaankin on sitten jotain muuta.. :D Rinnat ei ole edelleenkään ole kipeät, jota suuresti ihmettelen tässä vaiheessa.. :eek: Olen myös 2 aamuna peräkkäin syönyt aamupalaa, mitä en ikinä tee ja huono olo on tullut jos en ole syönyt säännöllisesti. Ennen menkkoja myös usein nälkä kokoajan joten tidä nyt sitten.. Pakko vaan odottaa..:popcorn:

Tiistai 11.2.

Kp 31 ->

sinsa....................kp57/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp50/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp34/37.............21v............yk6...............1.lapsi

Kp 21-30

Toivepulla............kp24/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 24/30..............22v...........yk2............1.lapsi

Kp 11->20

Eme93.................kp20/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Yztlas..................kp19/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp17/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp15/28-32......21v............yk5..........1.lapsi

Kp 1-10

wbä.......................kp8/28.............26v..........yk2.............1. lapsi
Audrey................kp4/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp3/27.............25v..........yk18...........1.lapsi

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]

MUKANA MENOSSA

PLUSSANNEET

2011

2012

2013

2014

Tammikuu

PLUSSANNEIDEN KETJU

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA

Viimeksi muokattu:
Aaaa enää pari päivää tätä kiertoa jäljellä (toivottavasti). Mulla on tosi hyvä fiilis tästä kierrosta, koska jotain ainakin kropassa tapahtuu. Mulla on paljon enemmän finnejä, repäisykipuja alavatsassa ja muutenkin sellainen olo että tuolla alhaalla tapahtuu, edes jotain ! Pitkinä kiertoina nää oireet häviää kokonaan. Mitään sellaisia oireita ei ole, mitä ei olisi aikaisemmissa normikierroissa ollut, eri raskauden mahdollisuudesta en tiedä. Yritetty on parhaamme, mutta mies tosiaan oli kolme arkiviikkoa poissa kotoa :)

Nyt mä vaan toivon että jos ei meille pientä suoda tässä kuussa, niin olis edes normaali kierto, jooko?

Yztlas tsemppiä, toivottavasti on raskausoireita ! :)

• Tykkää
Reactions: Yztlas
Tänään menkkakramppeja, eli siis 4 päivää aikasemmin ku pitäis ja tunne että menkat alkaa millon hyvänsä. Ei toistaseks ainakaan oo alkanu, ja toivottavasti ei alakkaan.. :D Vessassa käydessä repäs kovaakin just tosta keskeltä. Panettaa jatkuvasti.. :D Rinnat on nyt suurentunu muttei kipeät. Kiukuttaa kokoajan ja aivan kaikki. Ei näitä nyt sinänsä oireiks oikeen voi sanoa, ja aika varma oon ettei siellä mitään ole. Pettyy vaan taas jos liikaa innostuu. Mutta, tänään olis dpo 10! Saa nähdä eksynkö kuitenkin apteekkiin tai cittariin ennen töitä.. :p

Viimeksi muokattu:

Keskiviikko 12.2.

Kp 31 ->

sinsa....................kp58/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Sahrai..................kp51/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Belll....................kp35/37.............21v............yk6...............1.lapsi

Kp 21-30

Toivepulla............kp25/34-35........20v...........yk9...........1.lapsi
kriy......................kp 25/30..............22v...........yk2............1.lapsi
Eme93.................kp21/28..........20v...........yk1............2.lapsi

Kp 11->20

Yztlas..................kp20/24..........21v...........yk6............1.lapsi
Tuuuli+................kp18/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp17/28-32......21v............yk5..........1.lapsi

Kp 1-10

wbä.......................kp9/28.............26v..........yk2.............1. lapsi
Audrey................kp5/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp4/27.............25v..........yk18...........1.lapsi

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]

MUKANA MENOSSA

PLUSSANNEET

2011

2012

2013

2014

Tammikuu

PLUSSANNEIDEN KETJU

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA

Yhteistyössä