Susiprinsessa tervetuloa!
Sahrai kuulostaa todellakin rankalta :hug: Onneksi kuitenkin menette nyt tutkimuksiin, niin saatte tosiaan tietää mitä tilanteelle voi tehdä vai onko kysymys vain huonosta tuurista.
Noin muuten omat kuulumiset ovat olleet vähän ristiriitaisia, kun olen ollut todella väsynyt, ja tällä hetkellä tunnen vaan ärtymystä lääkärikäyntiäni kohtaan. Luin siis, että endometrioosi voi aiheuttaa kroonista väsymystäkin, kun selvitin että mistä tämä ehkä johtuisi, ja kun mun hemoglobiini on hyvä niin pisti sitten miettimään voiko mun kohdalla olla kyse sellasesta. En ole siis saanut opiskeltua tänä talvena kuin murto-osan siitä mitä piti.
Lääkäri kuitenkin sanoi vain, että se on varmaan psyykkistä ja mulla ei ehkä ole resursseja korkeakouluopiskeluun.
Huoh. Olen eri mieltä, mun mielestä mulla on siihen resursseja, enkä ole ollut oma itseni kun mun normaalitila ei todellakaan ole tämä viimeaikainen. Toisaalta saattaa olla vaan, että viime syksynä olin väsynyt vielä pääsykoerutistuksesta ja nyt keväällä on vaan kevätväsymys, vaikka kuulostaa vähän selittelyltä.
Töiden teon varmaan kyllä minimoin nyt. Ja muutenkin yritän rentoutua. Ihan sama jos sitten palautan opintotukea, ei se mun taloutta onneksi kaada kun on välivuosilta säästöjä. Toivon vaan että energiataso palautuisi sille, mikä sen pitäisi olla