Hei, voisin liittyä tänne joukkoon.
Eli eli
Valonkantaja, kp 22/27-35?, ikää 23v, yk 2 ja 1.lasta tässä toivotaan.
Meillä tarina on sellainen, että pillerit jätin helmikuun alussa pois ja annettiin lapselle lupa tulla kun on tullakseen. Noh, siinä kävikin sitten niin, että jo maaliskuussa tasan kuukausi viimeisestä välivuodosta plussasin, ei siis ehtinyt menkkoja edes tulla. Noh, tämä pikkuinen ei siis jaksanut pysytellä matkassa vaan vuoto alkoi plussauksesta parin viikon päästä. Ultrassa 5 päivää myöhemmin oli kohtu tyhjä ja veressä raskaushormonia vain vaivaiset 70 (mitä lie yksikköä). Viikko ultran jälkeen tein puhtaan negatestin.
Nyt lähinnä odotellaan niitä menkkoja keskenmenon jälkeen, mutta kyllä tässä tuli tiistaina todennäköisesti oviskin bongattua ja enemmän tai vähemmän hyödynnettyä, että ehkä niitä menkkoja ei tulisikaan.
Kiertopäivät itsellä ovat pieni kysymysmerkki, mutta olen nyt laskenut ne tähän ovulaatioista arviona. Mullehan ei tosiaan ole edes varsinaisia menkkoja ehtinyt tullakaan jos tuota keskenmenovuotoa sellaiseksi ei lasketa. Ennen pillereitä kuitenkin oli epäsäännöllinen kierto ja syyllinen sille saattanee olla km-ultrassa havaittu lievä rakkulaisuus munasarjoissa. Kuitenkin pillerien jälkeen ja nyt huomasin ihan selvät ovisoireet (en tikuta, mutta tuntemukset + limat kertoo). Pelko kuitenkin persuuksissa on, että jos tässä ei nopeahkosti tärppää niin oma hormonitoiminta hiipuu ajan kanssa. Näin se nimittäin teki aikaisemminkin, kun pillerit ensin aloitin ja sitten lopetin. Ekat menkat tuli kerran tai kaksi ja sitten seuraavia saikin odotella pari-kolme kuukautta (enkä ees ehtinyt odottamaan ku aloitin pillerit uudelleen).
Ja mitä tulee noihin tuntemuksiin siitä, että tikkuun tulee kaksi viivaa yhden sijasta niin voin sanoa, että se tunnetila on aika uskomaton ku näin tuoreesta muistista poimii. Olen tehnyt niitä tikkuja aina välillä pillereitä popsiessani, varmistaakseni että ne varmasti toimii, mutta sitten ne kaksi viivaa... mulle ne ekaan testiin tuli silleen hiipien, mutta testiajan sisällä. Eka olin ihan, että nega tää on...mutta sitten ku hetken vielä odotin niin katoin, että hetkinen! Ja siihen se piirtyi. Haalea, mutta selkeä plussa <3
Viikon päästä tuli vielä tummempi, mutta siitä viikko niin verenvuoto alkoi. :/
Menkkoja ajattelin nyt odotella tuonne 24.päivään asti viimeistään, koska viimeksi tein testin dpo 16 ja silloin olisi tässä kierrossa se. Tosin jos vaan jaksan niin odotan testin tekoa pidemmällekin mikäli menkat ei ehdi tulemaan. Tässä on onneksi loppukuussa niin paljon kaikkea joka vie ajatukset testeistä.