Hakutulokset

  1. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/Tp0BPh Minut saa siirtää plussanneisiin tämän myötä! Palailen palstailemaan jos tässä nyt huonosti käy. Kaikille plussatuulia! :love:
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mikä testi? Joillaki testeillä saa heittää vesilintua. Näyttävät mitä sattuu ja millon sattuu.
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun kokemuksen mukaan ne herkimmät näyttää huonoiten.
  4. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pelkään on aika vahva sana. En vaan haluais pahoittaa mieltä niistä tulevista ajattelemattomista kommenteista joita varmasti tulee. :oops:
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämä plussa oli. Aamulla digiin raskaana 1-2. Nyt täällä ollaan joka paikka ristissä toivomassa, ettei olisi taas kemiallinen.
  6. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Omaa napaa. Tulos: raskaana 1-2 :love: En taida uskaltaa vielä edes ajatella siirtymistä odotuspuolelle joten jään vielä tänne josko tämä nyt kuitenki kemialliseksi taas jää. Huomenna pitäs alkaa vuoto. (ois saanu kyllä olla jo viikot 2-4 niin ei tartteis toista tehdä jos ei vuoto ala). :D...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/IBGp5n Livenä luokittelen tämän haaleaksi plussaksi. Vähän vahvistu vielä, ku otin kuvan 3min kohdalla. Pidätystä vajaa 2h. Mielipiteitä? Kemiallisia on jo laiton määrä takana.
  8. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mie sain haamulaisen testiin. Pidätystä kunnialliset vajaa 2h. Täällä kädet, sormet, varpaat, jalat ja kaikki mahdollinen ristissä, että tämä ei kemialliseen TAAS pääty.
  9. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Piinailen, tänään DPO 3. Peittojen heilutus on kyllä nyt sattunut täysin oikeaan aikaan eli nyt ois potentiaaliset mahdollisuudet TAAS raskauteen mutta kuka kertois mulle, että miten ne sais pysymään eikä vaan aina niitä kemiallisia. Joku? Anyone? Mie täällä tuskailen kaikkien vauvajuttujen...
  10. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla on ekaa kertaa semmonen ongelma, että mies ärsyttää niiiiiin vietävästi etten nyt suostu kyllä pitämään sitä sisälläni 24/7 ku pieni hetkikin ajatuksena ärsyttää pirut minusta pellolle. En ole kuuden vuoden aikana kokenu ollenkaan tämmöstä oloa. Ollaan vielä lähössä reissuun ja.. Noh...
  11. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Vuotoa vielä ja mulla haluttas tilata rekkalastillinen ovistestejä joita sais uitella joka pissassa. Tervettä? Mie haluan raskaaksi. Haluan synnyttää. Haluan nuille pienille rakkaille vielä yhden rakkaan sisaruksen. Haluan haluan haluan. Mun ajatuksiin ei sovi mitään muuta. Tää on ihan...
  12. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pikanapa kp 2 & yk 8. Huoh. Tiivistettynä.
  13. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taukoilu saa nyt olla ohi. Lukemassahan oon kyllä käyny. Ehin jo tuossa innostua haaveilijan plussasta mutta sitten kävi miten kävi. Oon niin pahoillani. :unsure: Plussanneille suuret onnittelut ja negoista pahoittelut! Jaa mitähän sitä kertos. Menkkoja odotellessa. Ekaa kertaa on nyt niin...
  14. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jospa sitä nyt kerkeis saada jonkinlaista tekstiä aikaseksi ennenku nuorimmainen aloittaa huutonsa. Sillä joku ihme vaihe, että pitää jatkuvasti vaan huutaa ja huutaa ja huutaa. Ihanaa. Ensimmäiseksi kaikille plussanneille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :love: Tälle sais päivittää kp 3...
  15. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jaa se ois kp 21. Ovis oli 17 päivä kipujen mukaan mut peittoja saatiin heiluteltua vasta samana iltana. Eli tais olla ihan liian myöhästä. DPO ois siis 7. Mulle sais siis päivittää DPO 7 tälle päivälle. Mut ei mitään mahdollisuuksia sillä peittojen ois pitäny heiluu esim. 16 päivä. Ihan...
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä alkoi vuoto. Kaksi kemiallista nyt takana. Ite aattelin nyt pysytellä testeistä kaukana mut jään seurailemaan teidän testejä ja toivomaan plussia kaikille.
  17. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 1/30 ja yk 6. Ihan kamalat kivut. Elikkäs kaksi kemiallista nyt peräkkäin. Kylläpä nämä kuukautiset mulla näissä kemiallisissa on kipeämmät mitä normaalisti. Ei paljon mut erotettavissa on. Ei muuta ku pää pystyyn ja uusia pettymyksiä päin. Yöllä en saanut unta, kun ajattelin koko aika...
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niinhän se taisikin olla. Että ovistesteihin antaa. Etkö pääsis jo verikokeeseen jos jatkuvasti plussaa tulee raskaustesteihin?
  19. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Piti vielä lisätä, että kyllä se kiinnittyminen voi tapahtua jo DPO 3 etiäpäin. Ei siinä sitä viikkoa tai yli aina mee.
  20. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    DPO 17. Ala jo vuoto. Kp 32. Jotenkin hassu fiilis, että huomenna ne alkaa. En ole testannu sen jälkeen, ku sain haaleamman testin apteekin omaan mitä sitä edellinen päivä oli. Ei oo kovia kuukautismaisia kipuja mitä on ollu heti alusta kaikissa kolmessa raskaudessa. Aaaargh. Joku pohti miks...

Yhteistyössä