Hakutulokset

  1. P

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Minä näytän puuttuvan päivityksistä kokonaan :ashamed: Toki kirjoitinkin tyhmästi kaikki samaan putkeen!
  2. P

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Hei! Täällä uusi tulokas joukkoonne! Ihana, että meitä maaliskuun odottajia on näin paljon!! Meillä kolmas vihdoinkin tulossa monen vuoden epätoivon ja yrittämisen jälkeen. Raskausviikkoja 6+5, laskettuaika 3.3, sairaala K-SKS, poikaolo, jos niin voi sanoa. Ennestään meillä on 12v. tyttö ja...
  3. P

    Kenenkään lapsi montessoripäiväkodissa?

    Esikoinen oli montessoripäiväkodissa aikoinaan.... Kallis oli kyllä, mutta hyviä puolia oli enemmän. Oli pienempi ryhmä, lapset otettiin yksilöinä, saivat aika vapaasti touhuta." Lelut" ja leikit olivat palikoita ym. luovaa. Esikko tykkäs kamalsti askarrella ja piirtää...Tältä ajalta meillä on...
  4. P

    1v. rytmistä...

    Eli millainen pvrytmi teillä on? Onko kenelläkään niin että tuntuu elämä heittäneen häränpyllyä, kun lapsi täytti vuoden!? Meillä oli selkee rytmi, nukuttiin kahdet pvunet, syötiin hyvin ja yölläkin nukuttiin hyvin. Nyt sujuu ainoastaan yöllä nukkuminen..... Menee nukkumaan 19-19.30 viimeistään...
  5. P

    Unirytmi kaksilla päikkäreillä?

    Meillä poika ensi viikolla 1v. ja kaksilla päikkäreillä menee. Vetää joko aamu- tai iltapäivästä pitkät unet n. 2 h ja sit toiset on n. 45 min. Tänään viimeksi kokeiltiin jos pärjää yksillä, otti sitten tirsat klo 18,30 ja meni kyllä koht. normaalisti yöunille klo 20,30. Meillä päiväunet...
  6. P

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    :wave: Minä myös JKL:n mlk ka ikää 35 v....! ;)
  7. P

    viikko/kuukausiraha

    Meillä alettiin totuttelemaan omaan rahaan muistaakseni 5 vuotiaana, annettiin 2 ekua viikko. Nyt tyttö 9 v. ja saa viikkorahaan vaikuttaa itse. Olen hinnoitellut listan kotitöistä, koiran ruokinnasta pikkuveljen katsomiseen ja omahuone on oltava perjantaisin täysin siivottavissa. Imuroi joskus...
  8. P

    G: Kaunko kesti tulla raskaaksi?

    Esikoisen sain 26 vuotiaana ja kesti melkein kaksi vuotta. Nuoremman kanssa kävi niin, että sitä "tehtiin" melkein tasan kolme vuotta, ikää 34 v. Heti olisi saanut tulla, kun jätettiin ehkäisy pois! "Pikku kolmonen" on tervetullut, kun on tullakseen. Tästä ei enää nuorene!........Toistaiseksi...
  9. P

    Sängy asiaa

    Meillä on Ekornesin jenkkisänky, nimeksi muistelisin Svane Hilton... Ollaan tykätty, sängyn kovuutta voi säädellä kun kummallekin on oma patja, takuu on pitkä ja petarin voi huoleta pestä 60 asteisessa vedessä ja lingota. (kaikilla ei voi vaikka mainostaa). Samaan Svane perheeseen kuuluu sänkyyn...
  10. P

    Minkäkokoisessa asunnossa asutte?

    Meillä on 134 neliöö, me aikuiset ja kaksi lasta sekä lemmikit. Makkareita on 4, joista yksi on pakosti iskän työhuone! Meille tilaa kivasti ja keittiö olohuoneen ja ns. eteisen kanssa avointa tilaa, antaa kovasti avaruutta ja saa vauvan ryömimään ympyrää! :heart: Tuntuu, että meilläkin paikat...
  11. P

    Tässä vähän huumorinkukkaa teille rakkaat ikätoverit

    Näinhän se on että mitä ennen on ollut on muisto vain.... kokoajan mennään eteenpäin. V,älillä täytyy päätä pyörittää, vaatimukset vaan kasvaa....! Meidän ikäisillä on ollut samallalailla kaikki toisin kun esim. meidän vanhemmilla ja heidän vanhemmilla! Tämä on elämän tosiasia ja sen joko...
  12. P

    Millaiset 30-vuotisbileet??

    Mun kolmekymppisiä vietettiin kanssa 70-luvun henkeen ja oli pukeutumispakko, paras pariskunta palkittiin viinipullolla. Lapsi oli hoidossa ja meitä aikuisia oli n. 20. Oli juomaa, hyvää syötävää, biletystä ja karaokea. Koti oli sisustettu 70-luvun henkeen, riitti kun kävi kirppiksellä ja...
  13. P

    Lapsienne ikäerot

    Meillä esikoinen 8 v. tyttönen ja hänellä rakas veikka 7 kk. Olisimme halunneet pienemmän ikäeron, ei vaan tullut. Toki, kun lapsilla on näinkin isot ikäerot ei oikeastaan ole mustasukkaisuutta, sisko ylihoitaa veikkaa ja on muutenkin apuna, koko ajan ei tartee varoa. Ainut sit mikä tulee...
  14. P

    Meidän perhe -lehti

    Mulle tulee kans meidän perhe, toki tulee kaks pluskin! Meidän perheessä ei niin pienten lasten juttuja ja muutenkin olen tykännyt eli jatkoin. Kaks plussasta tykkään kans, (meillä lapset 8 v. ja 7 kk.) Eli kumpikin hyviä, riippuu elämän tilanteesta. Jos sulla on isompia lapsia ja olet jo...
  15. P

    G: Eka lapsi

    Ekan sain 25 vuotiaana, toisen 34 vuotiaana ja vielä yhtä kuumeillaan... saa nähdä miten käy, edellistä tehtiin melkein kolme vuotta :heart: Vanhuus ei tule yksin....
  16. P

    Kartoitetaas miehen ikää..

    Meidän iskä oli 36 v. ja kaksi lasta, nuorin 6 kk. Kummankin mielestä saa tulla vielä yksi lapsi....sitten meille vanhuksille riittää. (Toki jos niitä kerralla tulee enemmän kaikki otetaan avosylin vastaan) :heart:
  17. P

    G: Osallistuuko miehesi kotitöihin

    Meillä kaksi lasta, vauva ja koululainen. Olen vauvan kanssa kotosalla, mies yrittäjä. Pääsääntöisesti teen kanssa kaiken itse, hoidan kodin, lapset, kaupassa käynnit, lämmitykset ja pihan. Johtuen siitä, että mies tekee todella pitkiä päiviä, eikä omaksi harmikseen ei ehdi arjen pyöritykseen...
  18. P

    ala-asteikäisten nukkumaanmenoaika

    \ Meillä näin myös 8-vuotiaan kanssa.... tosin to iltana nukkumaan klo 20.30 viimeistään, pe koulu alkaa jo kahdeksalta ja bussilla oltava 07.30. Joskus viikonloppuisin saattaa mennä 23 astikin, mut harvoin ja tarvittaessa joustetaan!

Yhteistyössä