G: Kaunko kesti tulla raskaaksi?

Hennu
Odotan nyt ensimmäistä lastani, ikää on 33 vuotta ja tulin raskaaksi saman tien kun jätimme ehkäisyn pois.

Kieltämättä tuli yllätyksenä - jopa shokkina, koska olin aivan varma, että olen jo ikäni puolesta lapseton (kun sitä koko ajan niin toitotetaan).
 
tiu
Eka tuli kerrasta ja ikää oli 27. Toista tehtiin 2,5 vuotta clomien kera. Lopetettiin tekeminen ja SAATIIN toinen ikää silloin 32. Mitä opin tästä niin sen ettei lapsia ainakaan tehdä vaan saadaan.
 
Eka ku-raskaus käynnistyi pillereiden lopettamisen jälkeen 2. kierrosta. Sen jälkivuotojen loputtua esikoisen raskaus käynnistyi kans 2. kierrosta ja nyt parin vuoden pillerirupeaman jälkeen tämä masukki lähti alkuun myös 2. kierrosta...

2 taitaa olla onnenlukuni :D

Niin.. ja olen 31v.

 
Olin täyttänyt just 33 vuotta, kun yritimme toista lastani. Mulla oli keltarauhashormoni plus Clomifen, koska on ollut kuukautishäiriöitä. Lapsi sai alkunsa heti ekasta kerrasta. Kolmas lapseni (miehen toinen) sai alkunsa vahingossa, ilman mitään hormonihoitoja. Olin 35-vuotias, täytin kohta siitä 36v. =)
 
Esikoisen sain 26 vuotiaana ja kesti melkein kaksi vuotta. Nuoremman kanssa kävi niin, että sitä "tehtiin" melkein tasan kolme vuotta, ikää 34 v. Heti olisi saanut tulla, kun jätettiin ehkäisy pois! "Pikku kolmonen" on tervetullut, kun on tullakseen. Tästä ei enää nuorene!........Toistaiseksi vielä haaveilemme ja odottelemme! :ashamed: Olemme siis hitaita! :whistle: :whistle: ;)
 
FantsunÄiti
Ekalla kertaa 2 kiertoa, tokalla heti kun kierukan poisti. Nämä siis 18 ja 20v. Kolmas 6kk ja olikin tuulimuna, siitä viel 6kk ja Clomien kans raskaaks, silloin ikää 33v.
 
jekku
meni kymmenen vuotta kun tulin eka kerran raskaaksi, mut tuli keskenmeno ja siitä ei menny ku alle kaks kk niin olin uudestaan raskaana! ja toisen lapsen kans 3vuotta tulla raskaaksi!
 
Aloitettiin yrittämään vauvaa, kun olin 25v. Tulin raskaaksi 3kk yrityksen jälkeen, mutta koimme alkuraskauden keskenmenon. Sen jälkeen tuli yhdet menkat ja sitten ei enää tullutkaan. Sain Terolutit ja Clomifemit, ja näistä tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi. Valitettavasti siitäkin seurasi keskenmeno. Jälleen tämän km:n jälkeen jäi menkat tulematta, mutta nyt en aloittanut lääkkeitä, sillä pelkäsin uutta keskenmenoa. N. 3kk kuluttua huomasin olevani raskaana ja siitä raskaudesta syntyi esikoisemme. Olin silloin 27v.

Esikoisen syntymän jälkeen emme käyttäneet ehkäisyä ollenkaan. Imetin 6kk ja ekat menkat tulivat vuoden päästä synnytyksestä. Siitä kului 4kk, kun huomasin odottavani kuopusta. Kuopus syntyi, kun olin 29v.

Kolmas saa luvan tulla jos on tullakseen kohta puoleen, kun jätämme ehkäisyn pois. Saa nähdä, minkälainen tästä taipaleesta tulee... Nyt ikää mulla siis 33v.
 

Yhteistyössä