Hakutulokset

  1. Punapeppupaviaani

    Käyttääkö teidän 4 vuotias lapsi

    Potan käyttö loppunut kokonaan 2,5veenä.
  2. Punapeppupaviaani

    Onko tämä sitten täydellinen nainen?

    Jos tissit ei olis noin isot niin ihan nätti. Silmät on kyllä hitusen oudoksuttavat, voisin pelästyä jos heräisin yöllä ja näkisin vieressä. Kaikki me ollaan erilaisia. Ja samaa mieltä Mollimeloonin kanssa, tee sitä mikä tekee sinut onnelliseksi.
  3. Punapeppupaviaani

    Miksi minä elän seksittömässä suhteessa?

    En kuule tosiaan tiiä. Nyt kannattaa kyllä jo lähteä semmosta miestä etsimään.
  4. Punapeppupaviaani

    G: monta lasta sinulla on?

    3. Ikäeroa vanhimman ja nuorimman välillä 2v7k
  5. Punapeppupaviaani

    Keitä teillä asuu?

    Lahja Lyhtynen :)
  6. Punapeppupaviaani

    Eikai tää oo totta :(

    Samaa mieltä Peyoten kanssa. Surullista.
  7. Punapeppupaviaani

    Maistuisiko?

    Jos toi kurkku on lämmennyt niin ei kiitos :D
  8. Punapeppupaviaani

    Älkää herranen aika sanoko että tää on PLUSSA??

    Mä jo ehdin järkyttyä...!
  9. Punapeppupaviaani

    Helpottakaa mun elämää. Paskat lelut pinoon, kiitos?

    ne flexitrackit on surkeita, ei pysy kasassa. meillä on niitä "halppis" nukkeja neljä kappaletta, taitaa kaikki olla erimerkkisiä. jotain happy...? ja annabelle tms. hyvin on kestänyt ihan jokapv käytössä! tyttö kuljettaa niitä hiekkalaatikollakin mukana :)
  10. Punapeppupaviaani

    No niin nyt on kuva tosta kuusesta koristeltuna. KUUSIKUVAKETJU!

    Joko teillä on lahjat valmiina kuusen alla? vai onko viimevuotinen kuva? Ei malta odottaa, että saa omat lahjat asetella kuusen alle :D Hauskan näköisiä kuusia teillä :)
  11. Punapeppupaviaani

    Miten puolitoistavuotias voikin olla niiiiiiiiin ihana!!!!!

    1-2v on söpöin ikä. Vaikka kiukuttelemaan opetteleekin, niin se on sellaista hassua vaan :D
  12. Punapeppupaviaani

    "Mä pidän kaikenlaisesta musiikista"

    Meillä on radio ja sitä kuunnelllaankin jopa, melkein päivittäin.
  13. Punapeppupaviaani

    "Mä pidän kaikenlaisesta musiikista"

    Mä kuuntelen ihan mitä vaan ja tykkään kuunnella musiikkia. Ja oikeesti, kaikki käy :)
  14. Punapeppupaviaani

    Mies kuorsaa niin,et joudun tiputtaa sen sängystä kolme-neljä kertaaa yössä

    Nimenomaan! Vaimon puolella ollaan. Ihan oikein miehelles :)
  15. Punapeppupaviaani

    Maistuisiko?

    Nam :)
  16. Punapeppupaviaani

    mitä ohjeita olet saanut hoitajilta/kätilöiltä mitä pidät ehkä hiukan huonoina?

    Meillekin sanottiin, että kakkaa ei tarvitse pestä häpyhuulten välistä. En noudattanut. Ja vauva ei kuulemma itke sitä, että kakka on vaipassa eli ei tarvitse sitä heti vaihtaa, varsinkaan yöllä. Ja paskat! Esikoinen kilju aina kurkku suorana, kun kakat tuli pöksyyn.
  17. Punapeppupaviaani

    Mitä useampi lapsi, sen "taitavampi" kuopus?

    Paitsi meidän tyttö :D 1.poika 3v8kk. kuiva 1v10kk. oppi kävelemään 9kk, puhumaan 7kk. laskee yhteenlaskuja, lukee joitain sanoja, ymmärtää jonkinverran englantia :D ja osaa kirjoittaa kolme sanaa. 2.tyttö 2v2kk. kuiva 1v8kk. oppi kävelemään 1v2kk, puhumaan 2v. Ymmärtää jonkin verran...

Yhteistyössä