Miten puolitoistavuotias voikin olla niiiiiiiiin ihana!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
ihastunut
Mun kaveri oli tänään käymässä puolitoistavuotias tyttö mukana ja ai että oli suloinen. Tepasteli siinä ja ihmetteli kaikkea.

Vähän aikaa sain pitää sylissäkin, voi että oli pieni ja kevyt meiän 5-vee poikaan verrattuna.;) Siinä miun sylissä istuskeli ja katteli ku meiän poika rakenteli junarataa.:)

Siis miten mikään voi olla niin suloista, kuin puolitoistavuotias pikku lapsonen.:) Siitä on jo niin pitkä aika, kun meiänkin poika oli yhtä suloinen taapero.;)

Aivan ihana tyttö!!!!!
 
"mami"
Musta tuntuu että se meneillään oleva ikä on aina se kaikista ihanin :) meidän tyttö kohta 1,5-vuotias ja onhan se aivan ihana, höpöttelee, kävelee ja osaa muka kaikenlaista - siltikin äidin pikku vauva <3
 
"vvieras"
No on tuo meidän 3kk myös niin syötävän suloinen etten kestä :D<3 Esikoisen kanssa olin vähän hukassa ja tästä toisesta olen koko ajan vaan tosi onnellinen enkä halua että aika menisi eteenpäin. Esikoisesta odotin vaan sitä taaperoikää ja mietin etten taida olla ihan vauvaaika ihmisiä. Kummasti tämän toisen kanssa on toisin. Tunnen vähän huonoa omaa tuntoakin siitä ja mietin olenko antanut tarpeeksi rakkautta esikoiselle sillon.

Teille vapaaehtoisesti lapsettomille, joiden mielestä lapset pilaa parisuhteen: Tätä rakkautta ei voi kuvata jollei itse sitä ole kokenut.
 
[QUOTE="vierasvieras";29331060]Meillä se alkoi jo vuoden iässä eikä loppua näy.[/QUOTE]

Meillä ei oo (vielä?) kunnolla tullutkaan. On 2,5v. Tuossa joku aika sitte ehkä 2kk aikana ilmaisi tahtonsa kiukkusemmin ku tavallisesti. Muutamat raivarit veti sinä aikana. :)
 
Vierassss
2-vuotiaana iske uhma ja sitten ne onkin täysiä mulkkuja ainakin vuoden.
Miten joku voi sanoa noin pahasti. Olen Kirkkonummelta, missä sattui tämä kamala 2-vuotiaan pojan pahoinpitely ja hylkääminen. Mietin, kuka ja miksi joku voi tehdä sellaista pienelle ihmiselle. Mutta näköjään on näitä, jotka ajattelevat noin pahasti! Uskomatonta! Ajatukisista kun voi olla lyhyt matka tekoihin.
 
kaalipää
Miten joku voi sanoa noin pahasti. Olen Kirkkonummelta, missä sattui tämä kamala 2-vuotiaan pojan pahoinpitely ja hylkääminen. Mietin, kuka ja miksi joku voi tehdä sellaista pienelle ihmiselle. Mutta näköjään on näitä, jotka ajattelevat noin pahasti! Uskomatonta! Ajatukisista kun voi olla lyhyt matka tekoihin.
No joo, ehkä nyt ei kannata vetää ihan noin pitkiä johtopäätöksiä. Ei jotkut tykkää lapsista, eikä ne vaan joitakin kiinnosta pätkän vertaa. Mutta kasvotusten pitää aina valehdella kuinka ihkuja lapset on, varsinkin se tutun nico pätteri.
 
Qtbö
Niin on täälläkin ihana puolitoistavuotias :heart:


Tällä pikkusella on on aina mukana kesäinen lierihattu, joka pitää laittaa päähän aina. Jopa talvisen kypärähatun päälle se laitetaan :)
Lapset on kyllä ihania, mutta pakko nyt sanoa, että tuollaiset kuvat on suloisia yleensä vain heille, ketkä lapsen tuntevat. Lierihattu ei kyllä lapsesta söpöä tee.
 

Yhteistyössä