Miksi minä elän seksittömässä suhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja "Mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
"Mimmi"
Mies on lännen nopein niinku Erinkin laulaa. Mutta mitä mä siitä saa, kun toinen tulee heti ja hirvee rynkytys sitä ennen, ihan maraton vauhti, niin ettei ehdi tuntemaan edes mitään.
Mies saa ja siihen seksi loppuu.

Jaksoin 7 vuotta ja sitten lopahti, tuntui ihan turhalta sytyttää omat halut vain jäädäkseen ilman.

En enää halunnut miestä, enkä seksiä ja niin se hiljalleen jäi... Nykyään enää kerran puolessa vuodessa ehkä. Silti ei haluta erota, on lapset ja yhteinen talousm yhteiset harrastukset ja matkat.

Mut on mulla haluja, mä niin haluaisin miestä ja hyvää seksiä, voi hyvänen aika, miten puutteessa olenkaan, mutta ei kai auta valittaa.
 
Juuh
Mulla taas oli hämeen hitain, niinku jossain speden elokuvassa. Ei tullut sitten koskaan. En saanut siitä mitään, paitsi paikat kinttuja myöten kipeäksi.
Viitisen vuotta sitä ihmettelin, ja jätin, olihan siinä paljon muitakin vikoja, ja onneksi ei ollut yhteistä talouttakaan.
 
Eli olette yhdessä taloudellisen hyödyn vuoksi?? Niin ja lasten.
Veikkaan että kumpikaan ei ole onnellinen ihan oikeasti.

En minä ainakaan voisi olla suhteessa jossa ei ole seksiä. Pelkästään se päättäisi sellaisen parisuhteen.
 
surkeeta
Olishan sille asialle tietenkin voinut tehdä jotain jo silloin vuosia sitten, mutta mitä näitä keskusteluja lukee, niin parisuhteissa ei puhuta, osata puhua tai keksiä rakentavia ratkaisuja yhtään mihinkään, vaan ollaan hiljaa, kärsitään ja ihmetellään ennemmin.
 

Yhteistyössä