Mies kuorsaa niin,et joudun tiputtaa sen sängystä kolme-neljä kertaaa yössä

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttää
Kuinka niin? Olen pyytänyt sitä käymää lääkärillä ja itse olen koettanut hommata kaiken apukonstin mitä vain ole lukenut mistä voisi olla apua.
Olen myös miehelle sanonut,että menisi toiseen huoneeseen nukkumaan,että saataisiin kaikki nukuttua,mutta ei niin ei.
Kerroin myös,et aijon tiputtaa sen sängystä jos vielä kuorsaa. Hän tyytyy kohtaloonsa ilmeiseti kun ei mee muualle nukkuu.

Mut kai mä sit olen paska ku haluan nukkua omassa sängyssä
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;29326675:
Kuinka niin? Olen pyytänyt sitä käymää lääkärillä ja itse olen koettanut hommata kaiken apukonstin mitä vain ole lukenut mistä voisi olla apua.
Olen myös miehelle sanonut,että menisi toiseen huoneeseen nukkumaan,että saataisiin kaikki nukuttua,mutta ei niin ei.
Kerroin myös,et aijon tiputtaa sen sängystä jos vielä kuorsaa. Hän tyytyy kohtaloonsa ilmeiseti kun ei mee muualle nukkuu.

Mut kai mä sit olen paska ku haluan nukkua omassa sängyssä
Pahoinpitelyhän tuo on.
 
ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;29326759:
Ei, se ei ole minun tehtävä muuttaa huonetta vaan miehen.
Tää on vähän sama ku ku koulukiusaamisessa, kiusattu joutuu usein vaihtamaan koulua.
Mikä on siis todella väärin ja niin ei saisi koskaan tapahtua.
 
"Cream"
Teet kyllä väärin kun tiputat miehen sängystä. Hän voi vahingoittaa
itseään pahastikin.

Koittakaa nyt keksiä tuohon kuorsaamiseen jokin toinen ratkaisu.
Laihduttakaa vaikka yhdessä. Ja puhukaa asiasta perusteellisesti
illalla, kun molemmat ovat hyvällä päällä.
 
ärsyttää
[QUOTE="Cream";29326796]Teet kyllä väärin kun tiputat miehen sängystä. Hän voi vahingoittaa
itseään pahastikin.

Koittakaa nyt keksiä tuohon kuorsaamiseen jokin toinen ratkaisu.
Laihduttakaa vaikka yhdessä. Ja puhukaa asiasta perusteellisesti
illalla, kun molemmat ovat hyvällä päällä.[/QUOTE]

Hieno neuvo ,laihduttakaa vaikka yhdessä :) Mä olen 167cm 52kg ja mies on 190cm 82kg. Joo aletaampa laihduttaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Punapeppupaviaani
ei tervettä
Olen kyllä tässä vaimon puolella. Kyllä mies saa vaihtaa paikkaa, jossei tajua asialle mitään tehdä. Ei auta sanoa, että olen nyt vain tällainen. Noin häiritsevä kuorsaaminen ei ole terveellistä. Myös normaalipainoinen voi kärsiä uniapneasta. Kaiva kaikki kauhukuvat mitkä liittyy kuoraamisen terveysongelmiin. Josko tajuaisi mennä lääkäriin.
 
IhanaValo
Ei tää voi olla..siis ite saattaisin kans tönäistä miestä jos se kuorsais niin etten sais nukuttua (siis jos ei mies halua mennä toiseen huoneeseenkaan nukkumaan) mutta en mie nyt alkais sitä lattialle asti tönimään!
Itsekin voisin mennä muualle nukkumaan jos en sais unta kuorsauksen takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei tervettä;29327986:
Olen kyllä tässä vaimon puolella. Kyllä mies saa vaihtaa paikkaa, jossei tajua asialle mitään tehdä. Ei auta sanoa, että olen nyt vain tällainen. Noin häiritsevä kuorsaaminen ei ole terveellistä. Myös normaalipainoinen voi kärsiä uniapneasta. Kaiva kaikki kauhukuvat mitkä liittyy kuoraamisen terveysongelmiin. Josko tajuaisi mennä lääkäriin.
Nimenomaan! Vaimon puolella ollaan. Ihan oikein miehelles :)
 
"vieras."
Kuulostaa tutulta, itse en kyllä ukkoani sängystä lattialle tuuppaa, mut joudun kyllä useaan otteeseen tönimään ja muksimaan. Hirvee mekkala lähtee miehestä öisin, itselläni on vielä uni vaikeuksia, sitten kun herään en tahdo saada unta enää, tosi ärsyttävää.
 
Professional Griefer
:LOL:
Mut toivottavasti toi telominen on dramatisoitu, ei toista saa satuttaa vaikka vituttaisi.

Mä aina "huomaamattomasti" hutkin kylkeen kun tuo narskuttaa hampaita, törisee tai kuorsaa. Mut ei se sille mitään voi kun on allergioita, eikä illalla käytetty nenäkannu/nasolin tms. auta aina. Pahimpina törinäkausina nukutaan vuorotellen sohvalla. Yksiössä pistin miehen kylpyammeeseen nukkumaan ku palo pinna ja mulla oli aamulla hyvin aikainen herätys :D
 
"diplomaatti"
Me muutettiin eri huoneisiin sulassa sovussa. Mulla ja tyttärellä yhteinen huone ja miehellä oma huone. Kaikki nukkuu paremmin ja välit on paremmat kuin vuosiin!

Hän ei voi kuorsaamistaan estää, vaikka miten pudottelet sängystä, parempi koittaa sopia joku järkevä ratkaisu hommaan eikä vaan minä minä ja mä & mun oikeus!

Kaikilla on oikeus nukkua omassa sängyssä rauhassa ja putoilematta. Joskus pitää sitten hommata ne omat sängyt.
 
666
Mä kans aikoinaan tönin ja vedin miestä kuonoon öisin, kun se jyrisi korvan juuressa. Vaihdoin itse huonetta ja olen nyt viitisen vuotta nukkunut yöt hyvin. Mies kuorsaa kyllä niin kovaa, että välillä se kuuluu monen huoneen ja oven läpi.
 

Yhteistyössä