Hakutulokset

  1. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Tyttö syntyi 29.6. klo 23.44. Rv oli 40+3, mitat 4110g ja 51cm, py 36,5cm. Kaikki hyvin :) LL & Bebe <3
  2. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Yhtenä ollaan täälläkin, rv 40+1. Eli odottelu jatkuu... LL
  3. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Heippa! On kyllä nyt aika kamala selkäkipu. Alkoi eilen, helpotti yön aikana, mutta taas sattuu. Ei ylä- eikä alaselkä, vaan tuo keskiselkä. Repimiskivut ovat myös palanneet, oikea kylki on ihan kipeä. 10 päivän ab-kuuri alkoi eilen, joten synnytyksellä ei sitten ole kiire. Kuuri...
  4. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei. Täällä ollaan matkalla neuvolaan, tuskin kovin montaa käyntiä enää ehtii tulla. Fiilikset on oikein hyvät, vauva liikkuu ja omakin olo on suht mukava. Synnyttämään en erityisemmin hingu ja sen aikahan koittaa kyllä. Ja sen jälkeen saa sitten nauttia kevyestä olosta taas :)...
  5. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea vauvan jo saaneille, näin loppukuun äitinä olo on vielä aika rauhallinen :) Täällä supistelee muutaman kerran päivässä kipeästi, lähinnä rasituksen yhteydessä/jälkeen. Huomenna synnytystapa-arvio Jorvissa ja saan samalla vauvan mitat helmikuun jälkeen ensimmäisen kerran. Jännittävää :)...
  6. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea matkaan, Jousitar :flower:
  7. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Hei. Täällä alkoi äippäloma. Olen aika poikki, ei jaksaisi edes päiväkodille lähteä. Mullakin yöunet on menneet sotkuisiksi. Joko ei uni tule tai sitten heräilen vähän väliä. Ja väsyttää... Onnea vauvan saaneille <3 LL, rv 34+5
  8. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Moi. Kauhean paljon onnea vauvan jo saaneille! Ihanaa lukea teidän kertomuksia, kiitos niistä :flower: Minulla supistelu yltyy vallan mahdottomaksi, jos vähänkin enemmän koitan kävellä. Tai lähinnä kovempaa. Kipu on sitä tasoa, että ei voi muuta kuin pysähtyä. Supistaa. Vasemmalle...
  9. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heips. Juupajuu, pukamiapa hyvinkin. Ai, ai ja auts. Ketuttaa reippaasti. Ja liitoskivut ja alaselkä. Ehkä se entinen kiinteä ja timmi minä on tuolla jossain piilossa... Ei vaan pinna on piukalla minullakin. Eijjaksais :/ LL, rv 33+5
  10. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Pitkästä aikaa :) Olen saikkuillut tämän viikon, lähinnä nukkumisongelmien ja kipujen takia. Ensi viikko olisi vielä töitä. Kolmeen kuukauteen ei ole ultrailtu, joten kesäkuun alun synnytystapa-arvio on jo kovasti mielessä. Vauvaa on jo kova ikävä <3 Vaikka kaikki valmistelut on yhä...
  11. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Innukka. Mun lapset ovat nyt 17v, 13v, 12v, 7v ja 4v. Iät on aika helpot, ei ole teinejä kuin yksi kerrallaan ja uhmiksissakin sama juttu. Mutta tekemistä (lue: siivottavaa) on niin paljon että kyllä tuntuu joka kohdassa... : / Yöt on täälläkin ihan syvältä. Vain kyljellään voi olla ja usein...
  12. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Moi. Täällä kaikki siis tekemättä, kun asuntoasiatkin on kesken. En vielä jaksa stressata. Eikä siitä olisi hyötyäkään. Sypestä oli puhetta jo tammikuussa neuvolassa ja sain ajan Jorviin siitä heti viikon päästä. Aika on nyt ensi viikolla. Kummallista Amy_mam, että näin kauan kestää sinun...
  13. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Heipat. Pitkästä aikaa täällä. Kuulumiset ihan positiivisia, tulehduksia ja muita pieniä vaivoja muutenkin on kyllä ollut, mutta kaikki on kuitenkin hyvin. Vauva kasvaa ja aika kuluu. Minullekin tarjottiin saikkua äippäloman alkuun asti, mutten halunnut. Lupasin ottaa rennommin töissä. On...
  14. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Hei. Sukupuolista. Minulla on viisi poikaa. Olen aina ollut erittäin onnellinen ja ylpeä viidestä pojastani ja nimenomaan pojastani. Aivan yhtä ylpeä olisin varmasti ollut viidestä tytöstä. Mutta pointti on se, että nyt tämä kuudes lapsi on tyttö. Olen todella ihmeissäni ja häkeltynyt...
  15. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Rakenneultra takana, kaikki erinomaisen hyvin, kaunis vauva ja tyttölupaus :heart: Suuri ja "kattava" istukka edessä, selitti liikkeiden heikommanpuoleisen tuntumisen. La päätettiin pitää siinä 26.6., ei muuteta korttiin yhdellä päivällä. LL, rv 20+0
  16. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Aivan unohdin imetystyynyn! Sen (OLO-ILO) ostin jo vuonna 2000 ja on kyllä ihan ehdoton. Olen imettänut kaikki vauvat sen avulla ja yhä vielä se toimii uniapuna ja jopa lasten leikeissä. Ihana ja minusta aivan ehdoton hankinta imettävälle äidille =)
  17. L

    Äidiksikö vielä?

    Hei. Kuulumisia. Nyt on menossa jo rv 19+6, kesävauva tulossa ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Isosisaruksille asia ei ollut kauhistus ja ne harvat joille asiasta olen nyt kertonut, ovat olleet ihan "mukana". En ole siis kohdannut kauhisteluja. Toivotan kaikille voimia omissa...
  18. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Moikka! Pitkästä aikaa täällä. Masu kasvaa ja kesä lähestyy. Ylihuomenna on rakenneultrakin vihdoin ja sen jälkeen alkaa minullakin vähitellen tavaroiden miettiminen. Edellisten odotusten jälkeen oikeastaan kaikki liinavaatteita ja muutamia villavaatteita lukuunottamatta on myyty pois...
  19. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Mä olen lähdössä Karibialle, viikkoja silloin menossa 23. - 25. LL, rv 18+6
  20. L

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Moi. Mäkin laitoin viestiä Lydelle. Toisella tunnarilla tosin, mutta LL lähettäjänä :) LL

Yhteistyössä