Hakutulokset

  1. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Helou! Jee, täällä on plussailtu <3 onnea! mä oon tehnyt taas yötä päivää töitä, joten en oo kerinny käyä kirjottelee saati lukemassa. nytkin töissä,mut rauhallisempi hetki niin kerkesin tänne :) Mun r-plussa vahvistu sillo marraskuun alussa, oli lähes tasavahva kontrolliviivan kanssa...
  2. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Onnea plussanneille! ja pahoittelut tänne joutuneille <3:hug: Pölö tiedän niin tuon pelon tunteen tuosta plussaamisesta.nimittäin mäki sain haamulaisen eilen aamulla. Minuutin iloitsin ja sitte iski epätoivo ja pelko.nyt tuntuu etten enää ees uskalla testata jos viiva ei vahvistukaan. Tiiän...
  3. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Pikasesti : Rosuliina ymmärrän, että perut diilin,heh. Täällä on varmaan paremman diilin tarjoaki :D
  4. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Rosuliina Jes,se on sovittu! ;)
  5. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Rosuliina jos sovitaan, et saat mun menkat.niitten pitäs alkaa kaheksan päivän päästä.jaksatko oottaa ? ;) taas oli tänneki tullu uusia.pahoittelut, mutta samalla tervetuloa. Tänne ei ihmeempiä. Seesteinen vaihe menossa, ku pitää taas tosiaan se viikko taas jaksaa oottaa, et menkat alkas...
  6. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Pikasesti: Tähtisilmälle pahoittelut. Tervetuloa joukkoon,joka on kyllä mun mielestä ihan jees joukko ;) Mulla alkaa tää angsti ja kokopäiväketutus oleen jo voiton puolella.jes!Ehkä tää elo taas iloksi muuttuu:)tai miks ei muuttus,ku laitetaan muuttumaan :D Ja luulen et ovuloinki tänään...
  7. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Helou! Mä oon ollu jonku ihmemasiksen kourissa enkä oo ees käyny täällä lukemassa saati ilmottelemassa ittestäni mitään.nyt mieli vähän tasasempi ja luinki itteni heti ajan tasalle :) tänne oli taas tullut uusia,harmi!mutta tervetuloa kaikille! mutta olihan täällä plussattuki ja oikein...
  8. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Helou! Ovistuntemuksista. mäki tuntenut ekat ovikset vasta eka raskauden jälkeen.Tosin en sillo oikein osannut yhistää mitä ne on. vasta tuon toisen murun jälkeen tajunnut, että ovat ovistuntemuksia siis kovat vatsakivut,limoittelut ja vatsan sekasin oleminen. mä tajusin tuossa...
  9. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Helou piiiiiiiiitkästä aikaa! täällä on tapahtunut niin paljon sekä huonoja juttuja että mahtavia!Komppaan Väpä08 siinä, että uusia tulee, mutta onneks myös plussia piisaa <3 Eilenki piti vielä illalla käyä kattoo miten Minnah88 kävi testin kanssa.ja paras mahollinen tulos tuli, jee <3 mä...
  10. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Helou! täällä ampas täti kylään. Nyt on kp 5/30saapa nähä mitenköhän tuon kierron kans nyt sitten käy. On siis ekat menkat km:n jälkeen. Ja voin sanoa, että onpahan vain sellanen lotina käyny että huh huh. no, nyt onneks jo loppumaan päin. nyt pääsee TAAS elämään sitä kahen viikon...
  11. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Se on vasta 5.päivä tätä kuuta ja teillä plussia rapisee!JEE!!ja onneaaaa:)
  12. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Helou:) Kiitos uuesta pinosta! oikeesti se on syksy jo,huh huh!mihin se kesä katos :D plussista onnea, sekä o- että r-plussista:) mä täällä oottelen menkkoja alkavaksi, siis ekaa kertaa KM:n jälkeen. Olin jo ihan varma torstaina, että alkavat mutta pyh. Ajattelin kyl että kylläpä vain...
  13. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Helou! mä oon nyt pakon sanelemana joutunut viettää hiljaiseloa, ku on ollu taas niin rutosti töitä..huoh! nytkin töissä, mut onneks nyt rauhallisempi yö ku pari edellistä:) mä täällä kans ootan menkkoja alkavaksi,mut ei oo ollu ees yhtään sellasta kutinaa, et alkas.saa nähä kuinka kauan...
  14. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Helou! ja heti ekaks SORI, ku en oo joutanut kirjottelee.Oon tehny sikana töitä(lue paennut omia ajatuksia),ja siitä syystä ollu ihan sika väsyny. nytki oon yövuorossa. Täällä on plussailtukin,jeeeeeeeeeeee!!! <3 onnea!!! mulla on nyt vuoto loppunu.omituisin mielin ootan menkkoja...
  15. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Pikasesti.Pakko kiittää heti sua Joosukka kumin käyttö vinkistä!niin kauan heiluteltu peittoja ilman kumeja, että unohti niiden olemassaolon:D voi vihtori tätä mun lahopäisyyttä!heh!
  16. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Kiitos Silvia Logo. Mä kans ajattelin, että lopetan näiden yövuorojen jälkeen tän lohtusyömisen ja alan laihduttamaan.josko se vaaviki tulis helpommin jos oisin kevyempi:)Onko muita painon kans kamppailevia?saisko täältä vertaitukea siihenki ;) Te ootta tuosta jälkitarkastuksesta...
  17. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Helou kaikille. Täällä olis kans uusi kuumeilija. Kävin pyrähtämässä tuolla maaliskuisten odottelijoitten puolella, mutta nyt ei ollut tähet oikeessa asennossa meille. Sain keskenmenon viikoilla 8,tosin ultrassa masuoleilija vastas viikkoa 6 ja toisessa sikiöpussissa ei ollut elämää...
  18. K

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Helou! mulle kävi sitte niin että kesken meni. muille tsemppiä odotukseen ja tuleviin ultriin <3 saapi siis poistella listoilta. Kaarina80
  19. K

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    tervetuloa uusille,vaiks kyl aika uus oon iteki:) Esteri1 kyseli kävin yksityisellä vai kunnallisella ultrassa.kävin kunnallisella ja menen sillo perjantaina kans. Sain ajan kyllä ihmeen nopeasti sillo eilen,mut johtu varmaan siitä että tuon tiputtelun lisäksi on päivittäin nämä alaselkä-ja...
  20. K

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Helou kaikille tasapuolisesti :) Ikäero ja ikäasiaan meil tosiaan nuo murut on syntyneet 1v.5kk ikäerolla ja oli kyl itelle tosi raskasta.meillä lapset ovat olleet(ovat vieläki) tosi huonoja nukkumaan, joten olin tosi väsyny. nyt jos kaikki menis hyvin niin neiti kerkeis täyttää 5vuotta ja...

Yhteistyössä